Problem z zegarami, elektryką
: czw gru 09, 2010 00:14
Witam,
Mam problem z moim mk4 TDI (ALH). Otóż przy wrzucaniu wstecznego, ostatnio nawet na innych biegach i luzie (jałowych) na zegarach obroty spadają do zera oraz pokazuje się kontrolka oleju i trzy razy pika oraz dioda klimatyzacji zmienia się na pomarańczową (VAG pokazuje jakby była włączona). Jak wspomniałem wcześniej było tak tylko przy wrzucaniu na wsteczny, a obecnie nawet jak staję na światłach i wrzucam na luz. Niestety VAG 409 oraz nowy interfejs rosstech nie pokazuje żadnych błędów na silniku, elektronice, instrumentach. Silnik czasem podczas tego błędu i ruszania szarpie przy zmianie biegów, ale to bardzo rzadko. Załączam filmik - wrzucony jest wsteczny, potem daje na luz i jedynkę, po czym ruszam (na filmie piszczą buty niestety:) http://vimeo.com/17615607" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc, czy ktoś z Was kiedyś miał taki problem - pojawia on się tylko zimą, gdy robi się zimno i wilgotno a auto stoi na zewnątrz. Czy wsteczny może przycinać jakąś wiązkę, mógł coś poruszyć? Co może powodować taki stan? Pomóżcie bo już nie mam do tego siły...
Mam problem z moim mk4 TDI (ALH). Otóż przy wrzucaniu wstecznego, ostatnio nawet na innych biegach i luzie (jałowych) na zegarach obroty spadają do zera oraz pokazuje się kontrolka oleju i trzy razy pika oraz dioda klimatyzacji zmienia się na pomarańczową (VAG pokazuje jakby była włączona). Jak wspomniałem wcześniej było tak tylko przy wrzucaniu na wsteczny, a obecnie nawet jak staję na światłach i wrzucam na luz. Niestety VAG 409 oraz nowy interfejs rosstech nie pokazuje żadnych błędów na silniku, elektronice, instrumentach. Silnik czasem podczas tego błędu i ruszania szarpie przy zmianie biegów, ale to bardzo rzadko. Załączam filmik - wrzucony jest wsteczny, potem daje na luz i jedynkę, po czym ruszam (na filmie piszczą buty niestety:) http://vimeo.com/17615607" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc, czy ktoś z Was kiedyś miał taki problem - pojawia on się tylko zimą, gdy robi się zimno i wilgotno a auto stoi na zewnątrz. Czy wsteczny może przycinać jakąś wiązkę, mógł coś poruszyć? Co może powodować taki stan? Pomóżcie bo już nie mam do tego siły...