1.6 D nie pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 D nie pali
zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku 
  kostka przy kierownicy jest druga co jeszcze moze byc??
			
									
									Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
						VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
1.6 D nie pali
kolego  sprawdz czy   po przekreceniu kuczyka  na odpalanie  jest  napiecie  tym  cienkim  kablu  jezeli jest to wina elektromagnesu ze nie zapala a jezeli  nie to musisz szukac w instalacji
			
									
									1.6 D nie pali
jakiego elektromagnesu??
			
									
									Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
						VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
- Tomasz Bis
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 592
 - Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
 - Lokalizacja: lubelskie Bychawa
 - Kontakt:
 
1.6 D nie pali
Elektrowłącznik , ten na rozruszniku .Marekk18 pisze:jakiego elektromagnesu??
łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?Marekk18 pisze:zapala na krotko srubokrentem przy rozruszniku
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4241
 - Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
Re: 1.6 D nie pali
Łącząc ze sobą te dwie śruby - wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi. Tylko śrubę z kablami z konektorem od czerwono-czarnego.Tomasz Bis pisze: łącząc śruby M8 , czy śrubę M8 z konektorem / czerwony z czarnym paskiem / ?
- Tomasz Bis
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 592
 - Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
 - Lokalizacja: lubelskie Bychawa
 - Kontakt:
 
1.6 D nie pali
fakt , uogólniłemZico63b pisze:wirnik rozrusznika będzie się kręcił "w powietrzu", nie zazębi.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
			
									
									Pozdrawiam.
						- Tomasz Bis
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 592
 - Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
 - Lokalizacja: lubelskie Bychawa
 - Kontakt:
 
1.6 D nie pali
Ja nie rozumiem tegosq9cwd pisze: bendiks spada
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4241
 - Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
1.6 D nie pali
Zapewne chodzi o zjawisko takiego spadku napięcia w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem, że sprężyna powrotna pokonuje siłę elektromagnetyczną włącznika i nie tyle bendix się cofa ile cały mechanizm włącznika wraca do położenia wyjściowego. Włącznik ma siłę wciągać tylko do określonego napięcia; może ono tak spada, że występuje to zjawisko. Ale to nie jest poprawna praca.
Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
			
									
									Zwykle jednak częściej rozrusznik się po prostu zatrzymuje i napięcie spada do zera a włącznik nie "puszcza".
Re: 1.6 D nie pali
Mam dokładnie ten sam problemsq9cwd pisze:Podłączę się: im większy mróz, tym łatwiej bendiks spada z koła zamachowego. Odpalanie w takich warunkach to męczenie rzrusznika. W czym problem?
- Tomasz Bis
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 592
 - Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
 - Lokalizacja: lubelskie Bychawa
 - Kontakt:
 
1.6 D nie pali
Kolega nie wyjaśnił pojęcia spada , czy spada napięcie czy ślizga się bendix . Moim zdaniem chodzi tu o ślizganie się ,naprawa polega na wymianie . Jest dużo modeli rozrusznika więc musisz wyjąć stary bendix albo odczytać numery z rozrusznika .
			
									
									Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
z tym spadaniem  chodzi o to ze bendix  samoistnie sie cafie pomimo tego ze rozrusznik nadal kreci
uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji
			
									
									uprzedzajac pytanie o stan bendixa jest w bardzo dobrej kondycji
- Tomasz Bis
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 592
 - Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
 - Lokalizacja: lubelskie Bychawa
 - Kontakt:
 
1.6 D nie pali
nowak44, w jaki sposób zaobserwowałeś że się cofa ? 
bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
			
									
									bendix składa się z trzech podstawowych elementów; koła zębatego ,tulejki i sprzęgła jednokierunkowego .Stan koła zębatego i tulei można ocenić wzrokowo , zużyte sprzęgło objawia się tym że silnik rozrusznika się kręci i tyle .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać . 
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 D nie pali
Postaram sie opisać to jak najdokładniej  
 
Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze
 
Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
			
									
									Rozrusznik zaczyna prace ,przełamuje silnik po czym nagle słychać tylko prace rozrusznika bez żadnego obciążenia i po sekundzie ponownie zazębi i znów przełamuje silni , słychać przy tym nieprzyjemny zgrzyt i tak kilkukrotnie aż zapali. Sytuacja tam ma miejsce tylko i wyłącznie przy ujemnej temperaturze
Sadzisz ze to może byc sprzęgło ? jak to sprawdzić ?
Dodam jeszcze ze posiadam żelowy akumulator jeśli to ma jakies znaczenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


