Witam
GOLF MK2 1,8 RP 1988 90 KM pb+lpg
Chciałem się upewnić czy w dobrze umiejscowiłem czujnik temperatury w swoim Golfie.
Mam problem ze jak odpalę auto jak jest zimne to odrazu zgaśnie jak nie przytrzymam nogi na gazie i muszę zawszę tak postać z dwie minuty żeby jechać, jak auto jest nagrzane nie ma takich problemów. Jeszcze coś jest że strasznie przerywa na benzynie, wiec jeżdżę tylko na LPG.
Dlatego chciałbym sprawdzić u siebie ten czujnik bo widziałem podobne problemy na forum i radzono tam sprawdzić czujnik.
Teraz moje pytanie czy to jest to zaznaczone na miejscu, i czy mam te wtyczki wyjąc i to starczy bo slyszałem ze jak to będzie odłączone to wtedy jak odpale auto to powinien mieć jakieś większe obroty wtedy by była wina tego czujnika?
Sprawdzenie czujnika temperatury RP mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Sprawdzenie czujnika temperatury RP mk2
Zazwyczaj jest w tym miejscu tyle ze sa tam 3 czujniki - 2 na gorze a jeden na dole. Tak jest w Mono Motronicu
Ty masz Mono Jetronic i sterowanie powinno byc raczej tak samo tyle ze z boku silnika tam gdzie masz podpiety waz ze zbiorniczka wyrownawczego powinien byc chyba jeszcz jeden czujnik.
Jeden bedzie od czujnika temperatury dla komputera a drugi do wskaznika.
Proponuje odpinac po kolei i sprawdzc czy opadnie wskazowka od wskaznika temperatury czy podniosa sie obroty - najlepiej robic to na cieplym silniko ok 60 stopni wtedy mozna to zauwazyc
Pod mieszkiem lewarka od biegow powinny byc dwie kostki, kolo cewki zaplonowej powinna byc tez zolta kostka z jednym przewodem - sa to gniazda diagnostyczne. Za ich pomoca przy uzuciu dioduy LED i rezystora 1kOhm mozna odczytac koby blyskowe ktore pomoga ustalic ci co dolega silnikowi p stronie elektrycznej - jezeli jest uszkodzony czujnik to tez go pokaze.
Jak odczytac kody zajdziesz w dziale porady na http://www.vwgolf.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ty masz Mono Jetronic i sterowanie powinno byc raczej tak samo tyle ze z boku silnika tam gdzie masz podpiety waz ze zbiorniczka wyrownawczego powinien byc chyba jeszcz jeden czujnik.
Jeden bedzie od czujnika temperatury dla komputera a drugi do wskaznika.
Proponuje odpinac po kolei i sprawdzc czy opadnie wskazowka od wskaznika temperatury czy podniosa sie obroty - najlepiej robic to na cieplym silniko ok 60 stopni wtedy mozna to zauwazyc
Pod mieszkiem lewarka od biegow powinny byc dwie kostki, kolo cewki zaplonowej powinna byc tez zolta kostka z jednym przewodem - sa to gniazda diagnostyczne. Za ich pomoca przy uzuciu dioduy LED i rezystora 1kOhm mozna odczytac koby blyskowe ktore pomoga ustalic ci co dolega silnikowi p stronie elektrycznej - jezeli jest uszkodzony czujnik to tez go pokaze.
Jak odczytac kody zajdziesz w dziale porady na http://www.vwgolf.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości