Strona 1 z 1

Pierburg 2ee - problemy z obrotami (zdjęcia)

: sob lis 27, 2010 14:20
autor: wu-teng
Witam.
Od dłuższego czasu mam problemy z obrotami w moim golfie II 1.6 1990r. benzyna +LPG. Na początku obroty były bardzo wysokie (silnik wył jak głupi). Wymienilem nastawnik przepustnicy bo była w nim pęknięta membrana (po wymianie samej membrany było troszke lepiej ale ciągle obroty były za wysokie) i teraz obroty są za niskie... Dodam że przy odpalaniu silnika w niskich temperaturach dziwnie chodzi (tak jakby dostawał za mało paliwa) i ma małą moc. Gdy się rozgrzeje (ok 5 min) wszystko wraca do normy.
Po wymianie nastawnika przepustnicy zauważyłem że teraz jest w dziwnej pozycji. Mianowicie między popychaczem siłownika a wkrętem zderzakowym jest dośc duża przerwa. Tak jakby zassało go do środka i nie zmienia swojej pozycji (pokazane na zdjęciu):

Obrazek

Obrazek

Może ktoś wie co jest przyczyną moich problemow?

Dodam jeszcze że w ubiegłym roku po wizycie u mechanika i rozebraniu i żłożeniu gaźnika i niektórych części silnika został niepodpięty do niczego jeden przewód, który nie wiem od czego jest... Zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

I jeszcze jedno pytanie: czy te 2 wtyczki (niebieska i czarna) które widać na ostatnim zdjęciu w prawym dolnym rogu to czujniki temperatury cieczy chłodzącej? Gdzieś wyczytałem że być może one są uszkodzone i w tym tkwi cały problem.

Z góry dzięki za wszystkie rady. Pozdrawiam Smile

Pierburg 2ee - problemy z obrotami (zdjęcia)

: sob lis 27, 2010 22:54
autor: marcinek84
Ten nie podpięty przewód może iść do podgrzewacza kolektora. A czarny czujnik jest do licznika zaś niebieski do komputera jest jeszcze 3 (niebieski) w kolektorze dolotowym też do komputera. Co do nastawnika można wykręcić element numer 2 na zdjęciu, zapewne tym było korygowane. Jak nie można na tyle wykręcić to czytałem że ktoś wkręcił inna śrubę.