Czy to szczotki??
: czw lis 25, 2010 00:56
Witam, przeszukałem kilka różnych tematów jednak nie uzyskałem jednolitej odpowiedzi na mój problem. Z góry przepraszam adminów jeśli złe miejsce wybrałem na ten temat. Opiszę mój przypadek.
Od niedawna jestem posiadaczem Golfa MK 4, 1,9 TDI. Z tego co przeczytałem to w moim aucie występuje problem jaki ma wiele osób, mianowicie gorzej pali na ciepłym silniku niż na zimnym. Dzisiaj jechałem swoim autem, po przejechaniu w trasie ok 150 km, zrobiłem postój na stacji. Silnik zgasiłem i po kilku minutach wracam do swojego auta i chce go odpalić. Przekręcam kluczyk i...rozrusznik leciutko zakręcił i nastąpiła cisza kontrolki świecą normalnie, ale rozrusznik nie chce się odezwać. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie- są ok, bezpieczniki na aku - są ok. Zmuszony byłem pchnąć moje auto żeby zapalił. I pchnięty zagadał normalnie. Gdy odpalił to przez chwilę świeciła kontrolka aku. ale przy dodaniu gazu zgasła. I teraz moje pytanie, czy różnice w odpalaniu auta na zimnym i ciepłym mogą mieć cos wspólnego z tą sytuacją. No i pytanie nr 2, czy to będą szczotki czy też co innego??
Od niedawna jestem posiadaczem Golfa MK 4, 1,9 TDI. Z tego co przeczytałem to w moim aucie występuje problem jaki ma wiele osób, mianowicie gorzej pali na ciepłym silniku niż na zimnym. Dzisiaj jechałem swoim autem, po przejechaniu w trasie ok 150 km, zrobiłem postój na stacji. Silnik zgasiłem i po kilku minutach wracam do swojego auta i chce go odpalić. Przekręcam kluczyk i...rozrusznik leciutko zakręcił i nastąpiła cisza kontrolki świecą normalnie, ale rozrusznik nie chce się odezwać. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie- są ok, bezpieczniki na aku - są ok. Zmuszony byłem pchnąć moje auto żeby zapalił. I pchnięty zagadał normalnie. Gdy odpalił to przez chwilę świeciła kontrolka aku. ale przy dodaniu gazu zgasła. I teraz moje pytanie, czy różnice w odpalaniu auta na zimnym i ciepłym mogą mieć cos wspólnego z tą sytuacją. No i pytanie nr 2, czy to będą szczotki czy też co innego??