Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 13:22

Witam, mam problem z golfem 3 2.0 LPG, nie ma pradu w cewce i nie pala sie kontrolki ani gazu ani benzyny.
cewke i aparat zaplonowy wymieniony i sa sprawne. Golf odpalil gdy poprowadzilem kabel z aku do kabla do kostki od cewki. Stad wniosek ze w cewce nie ma pradu. jakis kabel gdzies sie odlaczyl? gdzie szukac przyczyny. z tego co widzialem to cewka jest polaczona z gazem i dopiero gaz idzie pod akumulator wiec nie jets bezposrednio. co moglo sie uszkodzic?
prosze o pomoc!!!



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Zico63b » czw wrz 30, 2010 13:31

Kostka stacyjki jest tu podejrzana. Rozbierz Kolego osłonę kolumny kierowniczej, we wtyku do stacyjki podaj prąd od czerwonego do czarnego. Tylko uwaga: Tam bardzo ostrożnie należy wykonywać czynności, prąd nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem.



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 13:35

kostke podlaczalem nowa do stacyjki taka odpalana na "srubokret" i tak samo sie zachowuje jakbym odpalal kluczykiem.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Zico63b » czw wrz 30, 2010 13:38

stilu pisze:i tak samo sie zachowuje jakbym odpalal kluczykiem.
Czyli nie ma prądu na cewce?
A kontrolki licznika?



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 13:42

licznik okej, jak wlaczam zaplon to chwile mruga kontrolka oleju, gasnie i normalnie jest jak w pozycji zaplon zanim sie popsulo, tyle tylko ze kontrolka gazu i beny sie nie swieci.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Zico63b » czw wrz 30, 2010 13:43

Jeśli kontrolki w liczniku funkcjonują, migacze migają itd., przyczyn trzeba szukać w pokombinowanych połączeniach wykonanych przez "gazowników": może ich przekaźnik, może się coś rozpięło. Na cewce być w czarnym kablu prąd. Ten kabelek idzie prosto ze skrzynki bezpieczników, wtyk G1(biała) pin 4
W zasadzie nie ma tu innej rady jak "rozkminić" ich połączenia czyli dojść co do czego podpięli i znaleźć usterkę.



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 13:49

dzieki za rady, pozniej popatrze co i jak tam i zdam relacje;)



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 20:40

Witam, ponownie...w czarnym kablu na cewce NIE ma pradu, dopiero jak podalem prosto z akumulatora to samochod odpalil...
bezpieczniki wszystkie sprawdzalem i niby sa dobre wszystkie, jutro po prostu wymienie ten bezpiecznik o ktorym napisales na inny.
co jeszcze moge sprawdzic ?
pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Zico63b » czw wrz 30, 2010 21:00

Oprócz bezpiecznika, pozostają wtyczki z tyłu skrzynki bezpieczników (nie dalej jak wczoraj była odpowiedź o wycieraczkach, winien był właśnie wtyk w tamtym miejscu).



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: roger18sx » czw wrz 30, 2010 21:34

pewnie przekaznik od zapłonu nawala. A po drugie to u mnie to jak włacze zaplon to miga tylko kontrolka od wody przez chwilke a te od ladowania i oleju swieca ciagle a jak odpale silnik to gasna


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Zico63b » czw wrz 30, 2010 21:41

roger18sx pisze:pewnie przekaznik od zapłonu nawala
Kolega ma na myśli fabryczny alarm czy też immobilizer? Fakt, tylko że kontrolki też nie świecą wówczas.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 30, 2010 21:47

stilu, nie masz czasem alarmu dodatkowego z blokadą? Blokadę często się zakłada na kabel czarny do cewki. Wtyczka G1 kabel nr 4 z tyłu skrzynki, rozpiska wtyczek jest na forum. Lub wtyczka H1 kabel nr 4 - to jest od stacyjki do skrzynki - na jednym z tych dwóch kabli szukaj przekaźnika odcinającego od blokady. No a jeśli niemasz blokady i do kostki stacyjki dochodzi stały plus czerwonym kablem to i tak musisz te kable co napisałem sprawdzić niema wyjścia. W samej skrzynce bardzo rzadko ale też mogło się coś upalić
Zico63b pisze:ma na myśli fabryczny alarm czy też immobilizer?
pewnie ma na myśli przekaźnik 30 zasilający wtrysk - odpada, bo cewki nie zasila


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: stilu » czw wrz 30, 2010 22:57

zadnego alarmu ani odciecia ani fabrycznego immo...kable jak sprawdzic? normalnie miernikiem czy jakos inaczej? kostke podpinalem nowa i zachowywal sie jak na starej...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 30, 2010 23:27

miernikiem próbnikiem, czym chcesz, to proste tylko zastanów się czy masz odwagę opuszczać w dół skrzynkę bezpieczników i przekaźników, jest to konieczne żeby się dostać do wtyczek o których pisałem, a może się coś zepsuć , wypaść jakaś wtyczka, popatrzysz tam po czarnych kablach czy wszystkie mają plus po zapłonie, a konkretnie jak leci kabel czarny od stacyjki do cewki już ci napisałem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości