Problem z kontrolką oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kontrolką oleju
Witam.
Ostatnio w moim Golfie Mk2 1.6TD JR dołożyłem licznik z obrotomierzem. Po pierwszych jazdach mniej więcej 15-18km zaczęła mi mrugać kontrolka od oleju. Oczywiście natychmiast zgasiłem auto i z sercem w gardle otworzyłem maskę. Patrze olej jest nie ma wycieku i wszystko ok. No to zapalam klekotka znowu kontrolka normalnie gaśnie więc jadę. Po przejechaniu paru km znowu ta sama sytuacja. Dzisiaj wybrałem się na przejażdżkę aby podziwiać jak mój gofer wkręca się na obroty ale znowu co,tym razem, kilkaset metrów zapalała się kontrolka. Jak myślicie co to może być??? Czy jest to możliwe żeby po podłączeniu jednego kabelka od obrotomierza sfiksował się czujnik??? Czy to może czujnik powiedział "dość"??? Prosiłbym o wypowiedzenie się na ten temat. Może już ktoś się spotkał z takim problemem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
Ostatnio w moim Golfie Mk2 1.6TD JR dołożyłem licznik z obrotomierzem. Po pierwszych jazdach mniej więcej 15-18km zaczęła mi mrugać kontrolka od oleju. Oczywiście natychmiast zgasiłem auto i z sercem w gardle otworzyłem maskę. Patrze olej jest nie ma wycieku i wszystko ok. No to zapalam klekotka znowu kontrolka normalnie gaśnie więc jadę. Po przejechaniu paru km znowu ta sama sytuacja. Dzisiaj wybrałem się na przejażdżkę aby podziwiać jak mój gofer wkręca się na obroty ale znowu co,tym razem, kilkaset metrów zapalała się kontrolka. Jak myślicie co to może być??? Czy jest to możliwe żeby po podłączeniu jednego kabelka od obrotomierza sfiksował się czujnik??? Czy to może czujnik powiedział "dość"??? Prosiłbym o wypowiedzenie się na ten temat. Może już ktoś się spotkał z takim problemem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Problem z kontrolką oleju
Winny licznik ,który potrzebuje sygnał ciśnienia oleju <2atm,dzieje się to napewno po przekroczeniu ok2tyś obrotów.Można to zasymulowac zwierając pewien kabel do masy.
Problem z kontrolką oleju
Byłbym bardzo wdzięczny za wytłumaczenie który kabel z czym połączyć bo z elektryki to wiem nie za dużo. Najlepiej jakieś zdjęcia albo coś. Albo skąd dokąd np poprowadzić przewód od ciśnienia oleju albo jak to właśnie obejść.
Zapomniałem dodać ze instalacja pod obrotek była już w golfie tylko było trzeba podłączyć jedna wtyczkę. Więc podłączyłem i obrotek działa. Przypuszczam że od ciśnienia oleju też coś będzie ale gdzie to nie mam pojęcia.
Zapomniałem dodać ze instalacja pod obrotek była już w golfie tylko było trzeba podłączyć jedna wtyczkę. Więc podłączyłem i obrotek działa. Przypuszczam że od ciśnienia oleju też coś będzie ale gdzie to nie mam pojęcia.
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z kontrolką oleju
Przewód żółty z wtyku D/pin 21 skrzynki bezpieczników (starej) lub G3/pin 10 1 (w nowej) →
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28" onclick="window.open(this.href);return false;
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z kontrolką oleju
Dzięki wielkie Jeszcze bym prosił o instrukcję co z nim zrobić z tym kablem odciąć od skrzynki i przykręcić gdzieś do karoserii czy co zrobić. Przepraszam że jestem taki niekumaty ale naprawdę mało się znam na elektryce
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z kontrolką oleju
Ten przewód dołączamy do czujnika "1,8 bar", tak go nazywają bo jest normalnie rozwarty od masy i przy tym ciśnieniu ZŁĄCZA obwód. Czy więc samo złączenie go do masy wyeliminuje miganie, nie wiem - możliwe jest ze system w liczniku kontroluje kiedy i jakie ciśnienie występuje, w zależności od obrotów. na początek złączenie go (tego kabla) do masy nic nie zepsuje, a może coś da.
Ostatnio zmieniony śr wrz 22, 2010 10:58 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem z kontrolką oleju
Czyli odcinam przewód od skrzynki i podłączam go z.... eee ale ze mnie co nie??:) czujnik "1.8 bar" jak rozumiem jest to kabel który idzie od czujnika oleju do licznika?
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z kontrolką oleju
No, tak - to przewód który musi iść od licznika... i teraz w pewnych warunkach ma być rozłączony od masy (małe obroty i małe ciśnienie) a w pewnych - zwarty, podpięty do masy (duże, ok 2000 obroty i spore, ponad 1,8 bar ciśnienie). Jeśli któryś z tych warunków jest zakłócony - włącza się sygnalizacja.
Ostatnio zmieniony pn wrz 20, 2010 17:43 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem z kontrolką oleju
Może ma ktoś zdjęcie jak to jest zrobione? Patrzyłem do komory silnika i widzę że mam jakieś dwa czujniki oleju. Jeden przy filtrze oleju a drugi w głowicy. Ten przy filtrze nie jest podłączona a w głowicy jest. Kabel który idzie od czujnika w głowicy jest niebieski i idzie do jakiejś złączki ale przy niej jest jeszcze kabel żółty który jest podłączony(nie wiem czy prawidłowo) do czujnika wody który wychodzi z głowicy w stronę nagrzewnicy. I teraz czy możliwe żeby ten żółty kabelek był właśnie od czujnika wysokiego ciśnienia?? W takim razie gdzie jest ten czujnik. Próbowałem go podłączyć do głowicy silnik nie odpala. Jak podłączyłem go do czujnika przy filtrze to dzieje się nadal tak samo że przy powyżej 2tyś obr miga kontrolka.
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Problem z kontrolką oleju
to go podłącz i będzie dobrze,właśnie o niego chodzi.lukas640 pisze:Ten przy filtrze nie jest podłączona
Problem z kontrolką oleju
Jak rozumiem ten żółty kabelek mam podłączyć do tego czujnika przy filtrze oleju? A co z tym czujnikiem wody który wychodzi z głowicy przy wężu który idzie do nagrzewnicy??
To jest ta wtyczka z której idą kabelki niebieski od czujnika w głowicy i żółty który niby ma iść do czujnika przy filtrze(przepraszam za słabą jakość zdjęć):
Uploaded with ImageShack.us
A to są te dwie wtyczki: czerwona obwódka to czujnik w głowicy (raczej wszystko jasne) niebieska obwódka ten kabelek żółty który ma iść niby do filtra
To jest ta wtyczka z której idą kabelki niebieski od czujnika w głowicy i żółty który niby ma iść do czujnika przy filtrze(przepraszam za słabą jakość zdjęć):
Uploaded with ImageShack.us
A to są te dwie wtyczki: czerwona obwódka to czujnik w głowicy (raczej wszystko jasne) niebieska obwódka ten kabelek żółty który ma iść niby do filtra
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Problem z kontrolką oleju
Podłączyłem ten żółty przewód do czujnika przy filtrze oleju i nadal tak samo się robi. Jakieś propozycje?
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Problem z kontrolką oleju
Zico63b pisze:Ten przewód dołączamy do czujnika "1,8 bar", tak go nazywają bo jest normalnie zwarty do masy i przy tym ciśnieniu ROZŁĄCZA obwód.
błąd.
czujnik ciśnienia 1.8 bar zamyka obwód ( łączy do masy ) przy tym ciśnieniu.
jego działanie jest odwrotne do czujnika ciśnienia 0,9bara który przy ciśnieniu 0,9bara rozłącza obwód
Problem z kontrolką oleju
tak.lukas640 pisze:Podłączyłem ten żółty przewód do czujnika przy filtrze oleju i nadal tak samo się robi. Jakieś propozycje?
zmień czujnik bo na 99% jest uszkodzony chyba że masz przerwę w przewodzie do skrzynki bezpieczników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości