problem z odpaleniem przy wilgotnej pogodzie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kazica
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 01, 2010 21:57

problem z odpaleniem przy wilgotnej pogodzie

Post autor: kazica » śr wrz 01, 2010 22:39

Witam wszystkich jestem od 3 lat szczęśliwym posiadaczem golfika 3 94r benzyna. Jestem zielony z mechaniki zaczynam się szkolić stronkę dostałem od znajomego mówi ze tu są łebskie ludzie i potrafią pomóc ,od lutego borykam się z problemem gaśnięcia niuni gdy jest wilgotne powietrze. Zasięgnąłem języka tu i ówdzie po konsultacji wymieniłem palec, kopułkę, kable i świece miodzik.problem pojawił się 2 dni temu lało jak z cebra,wpakowałem się w kałuże prawym kołem.autko przejechało może z kilometr i zaczęło prychać jak przed wymianą wyżej wymienionych elementów tyle ze wcześniej odczekałem 5min zakręciłem 2 razy i poszedł a teraz kreci i nic. będę wdzięczny za celną poradę.Z góry dziękuje.



Coaxil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 01, 2010 22:11

problem z odpaleniem przy wilgotnej pogodzie

Post autor: Coaxil » śr wrz 01, 2010 22:49

Mialem a nawet mam ten sam problem.
Po dluzszej (4-6 godziny) przerwie powinien zapalic.
U mnie czesto 30 min pomaga ale raz dopiero na nastepny dzien zapalil.

Na sasiednim temacie tez czekam na porade innych tj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=351553" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam forum



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

problem z odpaleniem przy wilgotnej pogodzie

Post autor: Zico63b » śr wrz 01, 2010 23:03

To uwagi dla obu Kolegów:
Została więc cewka zapłonowa lub moduł zapłonowy cewki, ale może woda dostała się nawet do filtra powietrza. Zacząłbym od sprawdzenia tego filtra czy aby nie jest mokry.