- złaczki do skrzynki bezpiecnzików. Zółta, gruby brazowy i gruby czerwony - wtyczka do panelu bezpieczników. Reszte musiałbym sprawdzic dokładniej
- te obciete kabelki powinny iśc na prawą stronę auta do zasilania prawego reflektora i kierunkowskazu;
- złaczki widoczne nieco wyżej - złączki znajdujące sie pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzacego - do halogenów i kierunków bocznych (widac, że do tych złączek doczepiona jest wiązka, która szła do kierunków bocznych;
- z samego brzegu po lewej widać gruby czerwony kabel, który był przykecony do klemy + Aku, a złaczka niebieska byla doczepiona do wiązki, która szła do alternatora (wzbudzenie alternatora);
- obcięte kabelki - do jednego z bocznych kierunków;
- złaczka na dwa piny - do czujnika poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku;
- te przewodu w kapturkach gumowych - do klaksonów (samochód posiadał dwa klaksony);
- te ucięte przewody - prawdopodobnie do kierunku przedniego lewego;
- gruby brązowy - do klemy - Aku (obcięte oczko - powinno tam być);
- złaczka 2 pin - do pompli spryskiwacza;
- gduby czerwony i niebieski - opisałem wcześniej;;
- złaczka na samej górze - do wentylatora chłodnicy. Dalej idąc tą wiązką - jest złączka do termostatu w chłodnicy, potem złaczka 1pin, która służy do dodatkowego sterowania wentylatorem, ale akurat w tym przypadku nie jest wykorzystywana, dalej są złaczki łaczące wiązkę chłodnicy z wiązką świateł przednich;
-Dwie białe wtyczki - jedna do reflektora lewego, druga do postojówki lewej. Od złączki reflektora odchodzi kawałek wiązki i kończczy się czarną wtyczką 2 pin - do reflektora wewnętrznego (samochód miał grill na 4 lampy - z lamp wewnętrznych wychodzi kawałek wiązki, kóra powinna łaczyć się z tą złączką);