Strona 1 z 1

Rozwiązany - Problem z zasilaniem, gaśnie.

: ndz sie 08, 2010 09:44
autor: Mariusz_Kl
Golf 3 1.600, benzyna.

Witam,
autko gaśnie. Byłem na kompie, stwierdził usterka - przewody.
Pobawiłem się nimi, bo naprawić nie ma kto.

Objawy są takie:
1. Gaśnie sobie tracąc moc wciskanie gazu nic nie daje.
2. Po nagłym depnięciu (przyspieszeniu) zdarza mu się zgasnąć.

3. Nie raz uda się odpalić od razu, a innym razem chychłam i chychłam i wstyd, a on odpalić długo nie chce.

Wymieniłem czujnik Halla i nic, przekaźnik pompy i nic, zresztą na kompie jedyna usterka to przewody :bajer:
Kiedyś coś tam zdaje się, że strzeliło pod maską, ale wtedy nie był używany i nie wiem czy faktycznie coś tam się stało.

Podłączyłem pompę paliwa na krótko pod światła i nic, ale może to problem z masą ?

Niech mi ktoś podpowie coś, bo podpale tego golfa i rozpłaszczę jakimś głazem, normalnie nie da się jeździć, staje w najgorszych momentach :satan:

Problem z zasilaniem, gaśnie.

: ndz sie 08, 2010 12:56
autor: stonefree
Mariusz_Kl pisze:Byłem na kompie, stwierdził usterka - przewody.
A jakiś numer błędu Panu elektrykowi się odczytał?

Re: Problem z zasilaniem, gaśnie.

: ndz sie 08, 2010 13:28
autor: Mariusz_Kl
stonefree pisze: A jakiś numer błędu Panu elektrykowi się odczytał?
Pewnie tak, ale że pierwszy raz byłem na takim spotkaniu, to nawet się nie zapytałem :blush:

Jeszcze mam pytanko, czy warto sobie takie coś kupić ? http://allegro.pl/item1148419904_interf ... 93_04.html
Czy tylko strata kasy ?

Problem z zasilaniem, gaśnie.

: ndz sie 08, 2010 14:29
autor: Paweł Marek
Musisz się dowiedzieć, o jakie przewody chodzi, jaki numer błędu. I napisz oznaczenie silnika, przynajmniej czy to wtrysk jedno cz wielopunktowy. Bez tego porady mogą być tylko ogólne

Re: Problem z zasilaniem, gaśnie.

: czw sie 12, 2010 11:09
autor: Mariusz_Kl
Witam ponownie.
Byłem chyba wreszcie u jakiegoś konkretnego "lekarza", sprawdził co jest na kompie, wyszedł błąd - czujnik Halla.
Mówię mu, że był wymieniany, a on mi na to, że znaczenia to nie ma, spytał się czy kopułka również była wymieniana.
No to ja mu na to, że nie.
No i mi oznajmił, że przy wymianie czujnika powinno się wymieniać kopułkę, bo częstą przyczyną spalenia jego, jest właśnie zepsuta kopułka.
Ja się na tym nie znam, ale ok. sobie pomyślałem, niech i tak będzie, koszt naprawy z częściami 400 zł. :chytry:

Dodam, że to jedyny gość którego powoziłem po Swoim miasteczku i sprawdzał za każdym zgaśnięciem napięcie pod maską.
Stwierdził, że cewka i cała reszta jest dobra, a z czujnika idzie napięcie ale za słabe...

Jutro chyba będzie "naprawiony", więc dam znać.
Pozdrawiam

EDIT: Problem rozwiązany, żaden czujnik i żadne przewody, do wymiany była pompa paliwa :smoke:

Problem z zasilaniem, gaśnie.

: sob sie 14, 2010 19:07
autor: trollu
tak tylko napisze - mi elektryk powiedział że Halla zawsze będzie wywalać. Błąd się skasuje, odpali się auto zgasi, błąd znów jest. Poza tym nic mi nie mówił o wymianie kopułki razem z czujnikiem halla