Działanie świateł do jazdy dziennej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Działanie świateł do jazdy dziennej
Zico63b, przecież te kratki 10 zl kosztują, bez przesady...
Akurat jak ktoś chce okrągłe Ledy, które moim zdaniem wyglądają lepiej na golfie, to trzeba rzeźbić.
W weekend sam będę montował okrągłe, więc mogę pokazać jak to wygląda.
seebst, jeśli bardzo będą ci przeszkadzać te zakłócenia, możesz spróbować zastosować stabilizator napięcia, koszt niewielki około 5zł, a może pomóc(http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1653418-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;), jednak w 100% to chyba nie pozbędziesz się problemu, ale myślę ze warto spróbować.
Akurat jak ktoś chce okrągłe Ledy, które moim zdaniem wyglądają lepiej na golfie, to trzeba rzeźbić.
W weekend sam będę montował okrągłe, więc mogę pokazać jak to wygląda.
seebst, jeśli bardzo będą ci przeszkadzać te zakłócenia, możesz spróbować zastosować stabilizator napięcia, koszt niewielki około 5zł, a może pomóc(http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1653418-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;), jednak w 100% to chyba nie pozbędziesz się problemu, ale myślę ze warto spróbować.
Działanie świateł do jazdy dziennej
Stabilizator w wielu wypadkach nic nie daje. 99,9 % przetwornic to przetwornice zbudowane na najprostszych układach, takich jak te:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=8572" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tych układach opiera się większość układów zasilających lampy i niestety, ale wyeliminowanie zakłóceń jest wręcz niemożliwe lub bardzo trudne.
Lepiej wymienić układ zasilający na inny lub wymodzić coś na LM317.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=8572" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tych układach opiera się większość układów zasilających lampy i niestety, ale wyeliminowanie zakłóceń jest wręcz niemożliwe lub bardzo trudne.
Lepiej wymienić układ zasilający na inny lub wymodzić coś na LM317.
Działanie świateł do jazdy dziennej
No ale skoro ludzie w tym temacie montowali Philipsy, w tym także i ja - oni problemu nie mają, bądź znikomy, a u mnie występuje, to o co tu chodzi? Wadliwy egzemplarz, coś nie tak z instalacją w samochodzie, czy jak?skaktus pisze:99,9 % przetwornic to przetwornice zbudowane na najprostszych układach, takich jak te:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=8572" onclick="window.open(this.href);return false;
Po zastosowaniu żarówki 10W jako opornik różnicy w odbiorze radia nie zauważyłem, ale jedno co zaobserwowałem, to to, że wówczas ledy zapalają się tak jak świetlówka ze starterem - nie od razu, tylko mrugnie parę razy nim się zaświeci.
Re: Działanie świateł do jazdy dziennej
Ja nie mam też problemu. Podłączenie pod postojowe dawało trochę szumu na radio, pod mijania problem znikłseebst pisze:ludzie w tym temacie montowali Philipsy, w tym także i ja - oni problemu nie mają
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Działanie świateł do jazdy dziennej
Kratki kratkami, lecz widziałem wycięte dziury w zderzakiach... i tego mi żal.jointone pisze:Zico63b, przecież te kratki 10 zl kosztują, bez przesady...
Działanie świateł do jazdy dziennej
Jak komuś zderzaka nie szkoda i nie dba o estetykę to wycina. Tego się nie wypleni, tak jak i wieś tjuningu.
Re: Działanie świateł do jazdy dziennej
Ja też mam Philipsa i bez problemów. Swego czasu dużo ludzi narzekało na zestawy na 4 ledach, teraz jakoś się uspokoiło. Co do systemu z stabilizatorem - ma on za zadanie obniżyć napięcie pracy przetwornicy, przez co, pracuje ona na innych parametrach i słabiej zakłóca radio. Problem jednak pozostaje (jego źródło) i jadąc za miasto wraca. W tym wypadku należy sprawdzić czy radio ma dobą masę, antena również, lampy dzienne (obudowy) zmasować do karoserii grubym przewodem, lampy podłączać najkrótszymi przewodami bezpośrednio do akumulatora. Za samymi lampami można zastosować pierścienie ferrytowe, tłumiące (nawinąć jak najwięcej zwoi na pierścieniu). Do tego zastosować poradę jaką można przeczytać w linku.seebst pisze:No ale skoro ludzie w tym temacie montowali Philipsy, w tym także i ja - oni problemu nie mają, bądź znikomy, a u mnie występuje, to o co tu chodzi? Wadliwy egzemplarz, coś nie tak z instalacją w samochodzie, czy jak?skaktus pisze:99,9 % przetwornic to przetwornice zbudowane na najprostszych układach, takich jak te:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=8572" onclick="window.open(this.href);return false;
Po zastosowaniu żarówki 10W jako opornik różnicy w odbiorze radia nie zauważyłem, ale jedno co zaobserwowałem, to to, że wówczas ledy zapalają się tak jak świetlówka ze starterem - nie od razu, tylko mrugnie parę razy nim się zaświeci.
Obecnie mam w domu kilka zestawów lamp dziennych i większość tanich lamp na diodach mocy sieje bez względu na napięcie jakim je zasilamy, czy to 10V czy to 18 V. Ekranowanie, kondensatory pomagają tylko częściowo.
Działanie świateł do jazdy dziennej
No wszystko ładnie pięknie ale jeśli mam kupić lampy ori philips wydać sporo kasy a później jeszcze kombinować żeby jeszcze zaczęłoskaktus pisze:Problem jednak pozostaje (jego źródło) i jadąc za miasto wraca. W tym wypadku należy sprawdzić czy radio ma dobą masę, antena również, lampy dzienne (obudowy) zmasować do karoserii grubym przewodem, lampy podłączać najkrótszymi przewodami bezpośrednio do akumulatora. Za samymi lampami można zastosować pierścienie ferrytowe, tłumiące (nawinąć jak najwięcej zwoi na pierścieniu). Do tego zastosować poradę jaką można przeczytać w linku.
działać tak jak trzeba to chyba jednak mija się z celem.
podkreślam słowoskaktus pisze: większość tanich lamp na diodach mocy sieje
Czy nie lepiej kupić taniej skoro to i tak nic nie zmienia. Oczywiście wybór pozostaje w indywidualnej ocenie.skaktus pisze:tanich
Kończąc mój pseudo wywód dodam tylko, że kupiłem dużo tańsze lampeczki (wcale ich nie zachwalam), ale działają jak trzeba, podłączone są pod postojówki, radio odbiera igiełka i nie mam żadnych innych problemów. Wydaje mi się jednak że szkoda przepłacać a jak już wydawać tyle kasy to domagać się od producenta solidności i bezproblemowego użytkowania. Kombinacje zostawić na
jointone pisze:wieś tjuningu
Działanie świateł do jazdy dziennej
ja tam nie mam zamiaru bawić się w jakieś stabilizatory, jakieś filtry nie filtry i inne tego typu cuda. Spróbuję przełączyć ja na mijania i wówczas zobaczę co będzie. Jeśli nie zda egzaminu to wywalam je z samochodu. Bo jazda z takimi światełkami kosztem odbioru radia moim zdaniem mija się z celem, by było tylko jako ozdoba samochodu.
Odp: Działanie świateł do jazdy dziennej
Albo reklamacja. Philips daje gwarancje na te światła. Ja że swoimi nie mam problemu. Czy lampy włączone czy nie, radio działa tak samo. Chyba że to nie ma znaczenia, w jakiej pozycji są światła (?)
Swyped with TapaTalk2
Swyped with TapaTalk2
VW Bora 2002r. w dziale "nasze auta"
1.9 TDI ALH
1.9 TDI ALH
Re: Działanie świateł do jazdy dziennej
Racja, jednak moim zdaniem na naszym rynku mamy sporo odpadów - wiele osób narzekało na lampy Philipsa w wersji z 4 ledami (zazwyczaj jedna lampa świeciła słabiej niż druga) a po reklamacji wszystko było ok. Nie wiem czy ktoś wpuścił modele uszkodzone czy drugiej kategorii na nasz rynek. Jak nie chcesz przepłacać, poszukaj światłem od MyCarr/SIJ - to samo co Philips a tańsze (te na 5 diodach, ale o innym kształcie) można dorwać już za 150 zł.markus420 pisze:Porównując poziom zakłóceń generowanych przez Philipsa do zakłóceń generowanych przez no name wygląda mniej więcej tak - załóżmy że philips generuje zakłócenia i wynoszą one 100%, to no name w tym wypadku to jakieś 2 - 3 000 % (moje drugie lampy dzienne, zakłócały tak bardzo że nawet w mieści radio nie działało).skaktus pisze: No wszystko ładnie pięknie ale jeśli mam kupić lampy ori philips wydać sporo kasy a później jeszcze kombinować żeby jeszcze zaczęło
działać tak jak trzeba to chyba jednak mija się z celem.
Patrz wyżejmarkus420 pisze: Czy nie lepiej kupić taniej skoro to i tak nic nie zmienia. Oczywiście wybór pozostaje w indywidualnej ocenie.
markus420 pisze:Wydaje mi się jednak że szkoda przepłacać a jak już wydawać tyle kasy to domagać się od producenta solidności i bezproblemowego użytkowania.
Działanie świateł do jazdy dziennej
Nie ma. Na wiele sposobów próbowałem podłączać, czy to pod mijania, czy pod długie nawet - za każdym razem sieje w eterze. W sumie to dostałem ten stabilizator napięcia. Jutro jeszcze spróbuję z nim coś zdziałać, jeśli nie to lampy ściągam.mkmck pisze:Chyba że to nie ma znaczenia, w jakiej pozycji są światła (?)
Działanie świateł do jazdy dziennej
No i udało się wyeliminować te wstrętne zakłócenia. Znalazłem jakiś rdzeń ferrytowy, nawinąłem trochę na niego kabla, dodatkowo podłączyłem też cewkę z w miarę grubym drutem i jak ręką odjął
A już byłem przygotowany do demontażu lampek...
A już byłem przygotowany do demontażu lampek...
Działanie świateł do jazdy dziennej
Zobaczcie tę inwestycję w lusterku
VW Bora 2002r. w dziale "nasze auta"
1.9 TDI ALH
1.9 TDI ALH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości