[Ankieta] Żarówki halogenowe - testy, porady, opinie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.
Osram Cool Blue INTENSE - dają prawie białe światło.
Każda żarówka tego typu świeci słabiej niż zwykłe i w nocy na mokrym mało co widać. Ewentualnie Cool Blue Hyper. Świecą praktycznie na niebiesko z białym,sa bez homologacji.
Osram Cool Blue INTENSE - dają prawie białe światło.
Każda żarówka tego typu świeci słabiej niż zwykłe i w nocy na mokrym mało co widać. Ewentualnie Cool Blue Hyper. Świecą praktycznie na niebiesko z białym,sa bez homologacji.
Re: A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Właśnie nie ma na forum nic mądrego, wszyscy chwalą swoje jak to się mówi.skaktus pisze:Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.
Osram Cool Blue INTENSE - dają prawie białe światło.
Każda żarówka tego typu świeci słabiej niż zwykłe i w nocy na mokrym mało co widać. Ewentualnie Cool Blue Hyper. Świecą praktycznie na niebiesko z białym,sa bez homologacji.
Ja doczytałem się, że ponoć super są Osram Nightbreaker PLUS oraz Philips Xtreme Vision. O tych które Ty napisałeś nawet nie słyszałem.
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Osram Night Breaker - standardowe, tez PLUS mają teoretycznie nieco wyższą żywotność. Barwa koło 3500 K
Philips X-Treme +80% / +100% - różnica typu chwyt marketingowy, barwa koło 3500K
Tungsram +90% - efekty w deseń co Philips i Osram, najtańsze
Osram Coob Blue / Philips Blue Vision / Tungsram Sport Blue - barwa minimalnie wyższa niż w zwykłej żarówce, w ciągu dnia brak różnic, w nocy na mokrej drodze kiepsko, Tungsram najtańszy, Philips najdroższy
OSram Cool Blue Intense / Philips Blue Vision Ultra - efekt, podobny, Osramy tańsze, barwa teoretycznie koło 4200 K, w życiu bywa różnie, wiele zależy od reflektora, Osram najtańszy
Osram Cool Blye Hyper / Philips Diamond Vision - bez homologacji, światło wręcz niebieskie, w nocy wiele nie widać, wiele Diamond Vision z Allegro to podróby.
Prawidłowe napięcie na żarówce - bez tego żadna najlepsza żarówka ci nie pomoże.
Philips X-Treme +80% / +100% - różnica typu chwyt marketingowy, barwa koło 3500K
Tungsram +90% - efekty w deseń co Philips i Osram, najtańsze
Osram Coob Blue / Philips Blue Vision / Tungsram Sport Blue - barwa minimalnie wyższa niż w zwykłej żarówce, w ciągu dnia brak różnic, w nocy na mokrej drodze kiepsko, Tungsram najtańszy, Philips najdroższy
OSram Cool Blue Intense / Philips Blue Vision Ultra - efekt, podobny, Osramy tańsze, barwa teoretycznie koło 4200 K, w życiu bywa różnie, wiele zależy od reflektora, Osram najtańszy
Osram Cool Blye Hyper / Philips Diamond Vision - bez homologacji, światło wręcz niebieskie, w nocy wiele nie widać, wiele Diamond Vision z Allegro to podróby.
Prawidłowe napięcie na żarówce - bez tego żadna najlepsza żarówka ci nie pomoże.
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
JacekB, http://allegro.pl/zarowki-xenon-farenhe ... 04849.html
Coś takiego
Wiem - "chiński, wiejski pseudo xenon look badziew" ALE sam ich używałem na h4 w mk3 i powiem Ci, że po prostu super jak dla mnie
I to bez przekaźników Ładne białe światło w dzień i nocy ! Po prostu malina jak na halo
Coś takiego
Wiem - "chiński, wiejski pseudo xenon look badziew" ALE sam ich używałem na h4 w mk3 i powiem Ci, że po prostu super jak dla mnie
I to bez przekaźników Ładne białe światło w dzień i nocy ! Po prostu malina jak na halo
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Badziew masz rację, głównie dlatego że kopułka pomalowana srebrną farbą kopci.
Git malina barwa - też masz rację, wydaje się biała a to z kolei powoduje że wydaje się że jest jej więcej. Nie mniej jednak stawaj z kimś kto ma przekaźniki + dobre żarówki w deszczową noc na ciemnej drodze poza miastem i niestety "farenhajt" odpada....
Git malina barwa - też masz rację, wydaje się biała a to z kolei powoduje że wydaje się że jest jej więcej. Nie mniej jednak stawaj z kimś kto ma przekaźniki + dobre żarówki w deszczową noc na ciemnej drodze poza miastem i niestety "farenhajt" odpada....
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
skaktus, używałeś ? Bo ja używałem dłuższy czas i wybacz ale dziwnym trafem na mokrym, suchym, w dzień i w nocy spisywały się świetnie .
Każdy może myśleć co chce, ale ja przetestowałem i wiem co mówię
Ps. jeśli się coś porównuje, to na równi tj. żarówkę, żarówką, a nie żarówka vs. przekaźnik+żarówka
(logiczny wygrany)
Każdy może myśleć co chce, ale ja przetestowałem i wiem co mówię
Ps. jeśli się coś porównuje, to na równi tj. żarówkę, żarówką, a nie żarówka vs. przekaźnik+żarówka
(logiczny wygrany)
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Tak, miałem farenhaita w wersji na H4 która okopciła mi odbłyśnik w MK4. Miałem też ten same żarówki po zakupie projektorów - używałem krótko - świeciły bardzo fajnym białym światłem ale w porównaniu do Philipsa Premium na mokrej ulicy było tragicznie - oba testy wykonane na przekaźnikach.
Niestety nie uwierzą w to, że żarówki malowane na niebiesko świecą lepiej niż zwykłe - barwa biała, uzyskana poprzez barwienie bańki żarówki na niebiesko, zabiera dużą część światła - w przypadku Bottari w H4 ponad 70%. Prawdopodobnie aby świeciły się mocno, żarówka mimo napisu na opakowaniu że ma homologację E, wcale jej nie miała i miała więcej W aby spełnić choćby najniższy poziom normy. Test tego typu żarówek pokazały dobitnie, że markowe produkty są na granicy normy (BlueVision) a wiele produktów no-name albo norm nie spełnia albo ma więcej W. To samo ludzie piszą na forach...
Niestety nie uwierzą w to, że żarówki malowane na niebiesko świecą lepiej niż zwykłe - barwa biała, uzyskana poprzez barwienie bańki żarówki na niebiesko, zabiera dużą część światła - w przypadku Bottari w H4 ponad 70%. Prawdopodobnie aby świeciły się mocno, żarówka mimo napisu na opakowaniu że ma homologację E, wcale jej nie miała i miała więcej W aby spełnić choćby najniższy poziom normy. Test tego typu żarówek pokazały dobitnie, że markowe produkty są na granicy normy (BlueVision) a wiele produktów no-name albo norm nie spełnia albo ma więcej W. To samo ludzie piszą na forach...
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
chyba walne ankietę dot. żarówek H7 tyle że nie wiem czy ludzie będą głosować na dobrą żarówkę czy na to co obecnie mają w samochodach
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Sata, sam sobie niestety odpowiedziałeś - większość i tak zagłosuje na to co aktualnie u niego siedzi w aucie
ps. w jakiejś gazecie parę mies. temu był dobry test żarówek H7 własnie, może poszukaj na necie?
(to chyba była gazeta auto świat )
ps. w jakiejś gazecie parę mies. temu był dobry test żarówek H7 własnie, może poszukaj na necie?
(to chyba była gazeta auto świat )
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Te testy ja bym brał z lekkim przymróżeniem oka - w jednym z testów w AŚ były dane, mówiące o tym że żarówka Philips Premium o ile się nie mylę na włóknie świateł długich daje około 2100 lumenów, w innym ta sama żarówka dawała 1600.
Bardziej należy się patrzyć na instalację, reflektor, jego rodzaj. Bo niestety ból jest taki że jedna np. H7 świeci rewelacyjnie w takim reflektorze a w innym totalna katastrofa. Do tego należy pamiętać że wciąż są używane żarówki H1, H3 i wiele aut ma H4, które wbrew pozorom potrafią zagiąć niejedno nowe auto. Mam tego przykład po Corsie B - tam H4 są genialne.
Bardziej należy się patrzyć na instalację, reflektor, jego rodzaj. Bo niestety ból jest taki że jedna np. H7 świeci rewelacyjnie w takim reflektorze a w innym totalna katastrofa. Do tego należy pamiętać że wciąż są używane żarówki H1, H3 i wiele aut ma H4, które wbrew pozorom potrafią zagiąć niejedno nowe auto. Mam tego przykład po Corsie B - tam H4 są genialne.
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
skaktus, nie wiem jaki test widziałeś, ale ja widziałem w miarę wiarygodny (realne wartości były podawane) i teoretycznie było to przeprowadzane wszystko w labolatorium, z którego parę fotek zamieścili
Tak czy siak - każdy ma swoje zdanie, nie spróbujesz sam, nie przekonasz się
Co do tych różnie świecących żarówkach w innych reflektorach - zgadzam się, tak samo jak lekkie już przestawienie(czy np. wymiana żarówki) może wpłynąć na wiązkę światła którą emituje reflektor)
Także reasumując: jeśli napięcie w instalacji ok(mowa o mk3 i w dół zwłaszcza), reflektor wygląda dobrze, to pozostaje zmienić żarówki i wyregulować światła .
(najlepiej dla pewności zrobić foto na starych żarówkach i na nowych, aby ocenić efekt)
Tak czy siak - każdy ma swoje zdanie, nie spróbujesz sam, nie przekonasz się
Co do tych różnie świecących żarówkach w innych reflektorach - zgadzam się, tak samo jak lekkie już przestawienie(czy np. wymiana żarówki) może wpłynąć na wiązkę światła którą emituje reflektor)
Także reasumując: jeśli napięcie w instalacji ok(mowa o mk3 i w dół zwłaszcza), reflektor wygląda dobrze, to pozostaje zmienić żarówki i wyregulować światła .
(najlepiej dla pewności zrobić foto na starych żarówkach i na nowych, aby ocenić efekt)
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
I do tego dodać że nie warto kombinować z żarówkami z marketów, biedronek itp - mam żarówkę "Comparator" z biedronki, super white coś tam coś tam - włókno jest obniżone w stosunku do np. Philipsa o jakieś 3 mm - widać to gołym okiem. Oczywiście żarówka świeci dużo słabiej bo nie trafia w ognisko reflektora.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Najważniejsze, lub przynajmniej ogromnie ważne by reflektor był po prostu ogromny. Łada 2105 czy Samara, Volvo 244 lub choćby Polo 86C2f + żarówki H4 nie dawały najmniejszych szans powiedzmy nie tak starej Marei z jej lampkami od roweru jako światłami mijania. A specjalnie mierzyłem napięcia, Marea miała takie same lub lepsze (niż Łada). A takie same wyniki były kiedyś w Motorze, nie pamiętam numeru.
No i żarówki oczywiście nie barwione!
No i żarówki oczywiście nie barwione!
A,B,C żarówek halogenowych - testy, porady, opinie...
Zico63b, tylko kto kieruje się wielkością reflektora w wyborze auta ?
Bo innej opcji nie ma, chyba, że potrafisz wstawić reflektory od jeep'a do mk3, to szacun
Bo innej opcji nie ma, chyba, że potrafisz wstawić reflektory od jeep'a do mk3, to szacun
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości