Strona 3 z 7

Strasznie cięzko odpala

: pt sty 28, 2011 22:54
autor: grabek150
znalazłem kable od starego prostownika, czy mogę do tego sprawdzenie użyc tej klemy plusowej z kablem

Strasznie cięzko odpala

: pt sty 28, 2011 22:58
autor: seba198666
tak ale najlepiej na wsuwkę bedzie chodzi zeby to miało pewny styk na 100% przy rozruszniku.uciekam bo jutro rano na 24H do roboty :-(

Strasznie cięzko odpala

: sob sty 29, 2011 01:11
autor: witias2
Witam
Chciałbym sie dołączyć bo mam identyczne objawy w swoim MK3 1.6 benzyna, umnie ten problem występuje zawsze jak spada temperatuta poniżej 0 i rano rozrusznik cięzko kręci , jak jest ciepło problem nie istnieje. Borykam sie z tym już kilka lat, akumulator nowy, rozrusznik po regeneracji , kable masa sprawdzone, muszę jeszcze sprawdzić tę metodą z bezpośrednim podłączeniem kabla do akumulatora.
Pozdrawiam

Re: Strasznie cięzko odpala

: sob sty 29, 2011 15:33
autor: grabek150
sprawdziłem tym kablem i kręci lepiej niż kręcąc stacyjką, ale i tak nieraz tak dziwnie przycina (widać to na trzecim filmiku)

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Strasznie cięzko odpala

: ndz sty 30, 2011 23:07
autor: seba198666
faktycznie teraz ładnie czyli prąd jest ok i rozrusznik również . trzeba jescze sprawdzic ten cienki kabek co idzie do stacyjki. masz moze w domu woltomierz?? sprawdził bys jakie jest napiecie na wypietym tym kabelku po przekreceniu kluczyka ile wynosi i czy jest stałe czy np nie skacze z 12v do 5v czy 0v. ktos ci przekreci kluczyk i niech trzyma kilka sekund a ty patrz na miernik bo na wypietym rozrusznik nie bedzie krecił

Re: Strasznie cięzko odpala

: pn sty 31, 2011 00:06
autor: grabek150
seba198666 pisze:masz moze w domu woltomierz??
mam taki miernik uniwersalny jak ten http://www.e-promedia.com/go/_info/?use ... 14&lang=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

mam się wpiąć w ta wtyczkę co się wpina czy tam na rozruszniku ?
a masę miernika na rozruszniku ?

Strasznie cięzko odpala

: pn sty 31, 2011 14:48
autor: seba198666
a to fajnie mam podobny. mase to mozesz z klemy nawet. do tego kabelka co idzie od rozrusznika do stacyjki. tylko odłącz go od rozrusznika zeby nie krecił i niech ktoś przekręci kluczyk do końca tak jak przy odpalaniu i trzyma kilka sekund a ty patrz na miernik. próbuj kilka razy zeby była pewność

Strasznie cięzko odpala

: pn sty 31, 2011 16:12
autor: jacek100
moze lozyska w alternatorze zacinają sie tez tak mialem!!!! jak akumulator jest dobry tulejki nowe w rozruszniku musi krecic żwawo:)

Strasznie cięzko odpala

: pn sty 31, 2011 20:30
autor: jacek100
kolego rozrusznik kreci ci dobrze tez tak mam w polo 2. tulejki nasmaruj smarem lepiej bedzie krecic mi tez tak zapala jakby zawiesil sie i lapnal to narmalne:)))))))))po tym filmiku widze ze ok masz

Strasznie cięzko odpala

: pn sty 31, 2011 21:37
autor: seba198666
jacek100 pisze:kolego rozrusznik kreci ci dobrze tez tak mam w polo 2. tulejki nasmaruj smarem lepiej bedzie krecic mi tez tak zapala jakby zawiesil sie i lapnal to narmalne:)))))))))po tym filmiku widze ze ok masz
co ma dobrze??? czytaj post od początku...... chodziło o sprawdzenie rozrusznika na krótko czy ładnie kreci. i faktycznie jest dobry.
zostaje do sprawdzenia napiecie na kablu idącym do stacyjki i kolega ma to zrobić własnie bo auto słabo kreci po przekreceniu kluczyka

Re: Strasznie cięzko odpala

: wt lut 01, 2011 11:04
autor: grabek150
sprawdziłem napięcie na tym kabelku od stacyjki i przy pierwszym kręceniu było 11,77-78 a przy kolejnym spadało coraz niżej i w ostateczności trzymało się 11,65-66

Strasznie cięzko odpala

: wt lut 01, 2011 14:54
autor: seba198666
czyli napiecie jest rozrusznik dobry. a na akumutatorze na klemach tez masz takie niskie napiecie na zgaszonym silniku????

Re: Strasznie cięzko odpala

: wt lut 01, 2011 20:07
autor: grabek150
ostatnio jak naładowałem aku to miałem coś ok 12,70V
a na zapalonym mam ok 13,50V

Strasznie cięzko odpala

: wt lut 01, 2011 20:28
autor: seba198666
grabek150 pisze: 12,70V
własnie tyle powinno być 12,3 jeszcze może być. ale na zapalonym za mało powinno być ponad 14v nawet jak wszystko w aucie włączysz