Strasznie cięzko odpala

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Strasznie cięzko odpala

Post autor: grabek150 » pt sty 28, 2011 22:54

znalazłem kable od starego prostownika, czy mogę do tego sprawdzenie użyc tej klemy plusowej z kablem


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » pt sty 28, 2011 22:58

tak ale najlepiej na wsuwkę bedzie chodzi zeby to miało pewny styk na 100% przy rozruszniku.uciekam bo jutro rano na 24H do roboty :-(


seba

witias2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sty 22, 2010 22:23
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Strasznie cięzko odpala

Post autor: witias2 » sob sty 29, 2011 01:11

Witam
Chciałbym sie dołączyć bo mam identyczne objawy w swoim MK3 1.6 benzyna, umnie ten problem występuje zawsze jak spada temperatuta poniżej 0 i rano rozrusznik cięzko kręci , jak jest ciepło problem nie istnieje. Borykam sie z tym już kilka lat, akumulator nowy, rozrusznik po regeneracji , kable masa sprawdzone, muszę jeszcze sprawdzić tę metodą z bezpośrednim podłączeniem kabla do akumulatora.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Re: Strasznie cięzko odpala

Post autor: grabek150 » sob sty 29, 2011 15:33

sprawdziłem tym kablem i kręci lepiej niż kręcąc stacyjką, ale i tak nieraz tak dziwnie przycina (widać to na trzecim filmiku)

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » ndz sty 30, 2011 23:07

faktycznie teraz ładnie czyli prąd jest ok i rozrusznik również . trzeba jescze sprawdzic ten cienki kabek co idzie do stacyjki. masz moze w domu woltomierz?? sprawdził bys jakie jest napiecie na wypietym tym kabelku po przekreceniu kluczyka ile wynosi i czy jest stałe czy np nie skacze z 12v do 5v czy 0v. ktos ci przekreci kluczyk i niech trzyma kilka sekund a ty patrz na miernik bo na wypietym rozrusznik nie bedzie krecił


seba

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Re: Strasznie cięzko odpala

Post autor: grabek150 » pn sty 31, 2011 00:06

seba198666 pisze:masz moze w domu woltomierz??
mam taki miernik uniwersalny jak ten http://www.e-promedia.com/go/_info/?use ... 14&lang=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

mam się wpiąć w ta wtyczkę co się wpina czy tam na rozruszniku ?
a masę miernika na rozruszniku ?


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » pn sty 31, 2011 14:48

a to fajnie mam podobny. mase to mozesz z klemy nawet. do tego kabelka co idzie od rozrusznika do stacyjki. tylko odłącz go od rozrusznika zeby nie krecił i niech ktoś przekręci kluczyk do końca tak jak przy odpalaniu i trzyma kilka sekund a ty patrz na miernik. próbuj kilka razy zeby była pewność


seba

jacek100
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: sob sty 15, 2011 21:49

Strasznie cięzko odpala

Post autor: jacek100 » pn sty 31, 2011 16:12

moze lozyska w alternatorze zacinają sie tez tak mialem!!!! jak akumulator jest dobry tulejki nowe w rozruszniku musi krecic żwawo:)



jacek100
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: sob sty 15, 2011 21:49

Strasznie cięzko odpala

Post autor: jacek100 » pn sty 31, 2011 20:30

kolego rozrusznik kreci ci dobrze tez tak mam w polo 2. tulejki nasmaruj smarem lepiej bedzie krecic mi tez tak zapala jakby zawiesil sie i lapnal to narmalne:)))))))))po tym filmiku widze ze ok masz



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » pn sty 31, 2011 21:37

jacek100 pisze:kolego rozrusznik kreci ci dobrze tez tak mam w polo 2. tulejki nasmaruj smarem lepiej bedzie krecic mi tez tak zapala jakby zawiesil sie i lapnal to narmalne:)))))))))po tym filmiku widze ze ok masz
co ma dobrze??? czytaj post od początku...... chodziło o sprawdzenie rozrusznika na krótko czy ładnie kreci. i faktycznie jest dobry.
zostaje do sprawdzenia napiecie na kablu idącym do stacyjki i kolega ma to zrobić własnie bo auto słabo kreci po przekreceniu kluczyka


seba

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Re: Strasznie cięzko odpala

Post autor: grabek150 » wt lut 01, 2011 11:04

sprawdziłem napięcie na tym kabelku od stacyjki i przy pierwszym kręceniu było 11,77-78 a przy kolejnym spadało coraz niżej i w ostateczności trzymało się 11,65-66


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » wt lut 01, 2011 14:54

czyli napiecie jest rozrusznik dobry. a na akumutatorze na klemach tez masz takie niskie napiecie na zgaszonym silniku????


seba

Awatar użytkownika
grabek150
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 19:21
Lokalizacja: Syców
Kontakt:

Re: Strasznie cięzko odpala

Post autor: grabek150 » wt lut 01, 2011 20:07

ostatnio jak naładowałem aku to miałem coś ok 12,70V
a na zapalonym mam ok 13,50V


był mk2 1.6cl
był mk3 1.8GT
był mk2 1.3 na pełnym wtrysku
jest passacik b5 1.9TDI
Obrazek

Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Strasznie cięzko odpala

Post autor: seba198666 » wt lut 01, 2011 20:28

grabek150 pisze: 12,70V
własnie tyle powinno być 12,3 jeszcze może być. ale na zapalonym za mało powinno być ponad 14v nawet jak wszystko w aucie włączysz


seba

Zablokowany

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości