Strona 11 z 15

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: pn wrz 09, 2013 21:05
autor: VWaldini81
grg474 pisze:przecież on się otwiera tylko przyciskiem od klapy
Mając kluczyk w spodniach, nie raz się golf otworzył lub zamkną mi gdy tylko siadałem.
grg474 pisze:czyli wtedy kiedy on chce
Chociaż to też jest plus, naciskasz i już :hmm:

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: pn wrz 09, 2013 21:12
autor: miskieusz
hmm a ja mam pytanie, bo wydaje mi się to dziwne...
bora variant 2002.5, nabyłem pilota z funkcją panic od kolegi steniu, przelutowane jest wszystko, panic działa, otwieranie klapy działa ale... nie podnosi mi w ogóle klapy :/ Nie ma tego dźwięku co u nitrox'a, że odciąga cięgno. Wydawało mi się, że w kombi takie rozwiązanie jest fabrycznie i wystarczy 3przyciskowy pilot? :/

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: wt wrz 10, 2013 18:58
autor: Lukaszxxx
VWaldini81 pisze:
grg474 pisze:przecież on się otwiera tylko przyciskiem od klapy
Mając kluczyk w spodniach, nie raz się golf otworzył lub zamkną mi gdy tylko siadałem.
grg474 pisze:czyli wtedy kiedy on chce
Chociaż to też jest plus, naciskasz i już :hmm:
przycisk od klapy musisz przytrzymac okolo 3 sekund wiec przy lekkim wcisnieciu klapa sie nie otworzy..

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: sob wrz 14, 2013 18:25
autor: Lukaszxxx
Panowie jakby ktoś był chetny to mam kilka sztuk zawiasów do bory/paska

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: pt wrz 20, 2013 09:55
autor: VWaldini81
Lukaszxxx pisze:przycisk od klapy musisz przytrzymac okolo 3 sekund wiec przy lekkim wcisnieciu klapa sie nie otworzy..
Kierunki trochę mylą. Migną i już klapa się otwiera.
U mnie jest, że najpierw migną i po 3 sekundach otworzy się klapa.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: wt paź 15, 2013 22:55
autor: Skrzak
Dobra mam działającą wersję. Czego nie ruszać:
Niebieskiego z komfortu, bo nie będą się zapalać lampki przy otwarciu drzwi, zielonego nie podłączać do masy bo będzie zwarcie, 87a z przekaźnika nie dawać do masy bo będzie problem z otwieraniem klamką klapy.
Co wystarczy podpiąć:
Plus od silownika w klapie do pinu 30 przekaźnika ( jednocześnie zostawić też plus, który był, żeby z klamki też działało)
Pin 86 przekaźnika do pinu 4 komfortu
piny 85 i 86 przekaźnika do plusa pod skrzynką przekaźników. To wszystko.
Wszystko to w mk4 variant, komfort 1C0 + dołożony przekaźnik 79.

W tym wątku było o odbojach z Sirocco, więc tu napiszę. Kupiłem je dziś w aso i założyłem do varianta. Do d.py to jest. Nawet jak skróciłem je wbijając młotkiem, część harmonijkowa całkiem się schowała, założyłem i klapa wyraźnie odstaje od budy i w dodatku mikrostyk w zamku się nie zwiera i przy zamkniętej klapie mam info na fisie, że jest otwarta (co skutkuje również nie włączaniem się alarmu). Po założeniu ori odbojów wszystko wróciło do normy. Szkoda bo nawet po maksymalnym skróceniu tych pierdółek tak było. Spróbuję jeszcze sprężyny w siłowniki.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: wt sty 14, 2014 13:13
autor: ciachotdi
Panowie chodzi mi o microstyk dajcie namiary jaki dokładnie kupić .
Albo aukcje dzie dostać takowy

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: wt sty 14, 2014 18:28
autor: eFIeLiPeO
1 minuta szukania http://allegro.pl/tact-mikrostyk-kluczy ... 32259.html" onclick="window.open(this.href);return false;\

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr sty 15, 2014 16:02
autor: ciachotdi
nie znałem wymiarów tego przycisku a tu podane na tacy

Wymiary 6,2 x 6,2 x 3,1 całkowita wysokość

Mam nadzieje ze masz taki sam :chytry:

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr sty 15, 2014 21:10
autor: eFIeLiPeO
ciacho840 pisze:nie znałem wymiarów tego przycisku a tu podane na tacy

Wymiary 6,2 x 6,2 x 3,1 całkowita wysokość

Mam nadzieje ze masz taki sam :chytry:
rozbierz swoj pilot i sprawdz wymiary.... proste :bigok: ja mialem z 2giego pilota takze nie kupowalem ;)

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr maja 07, 2014 20:30
autor: laska1193
Panowie a jak rozwiązaliście zasilanie pilota po dolutowaniu 3 przycisku i włożeniu w obudowę 3 przyciskową ???

W pilocie 2-przyciskowym są 2 baterie po 3V chyba CR1620 co daje nam 6V.
W pilocie 3 przyciskowym jest miejsce na jedną baterię CR2032 3V i pilot nie zadziała. A dwóch baterii nie da rady włożyć bo nie zamkniemy obudowy scyzoryka.
Jak to rozwiązaliście ?

Proszę o pomoc.

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr maja 07, 2014 20:46
autor: szczyku
laska1193, robisz coś źle, pokaż foto tego dwu przyciskowego i 3 przyciskowego

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr maja 07, 2014 21:07
autor: Skrzak
Płytki są identyczne w 2 i 3-przyciskowym. Różnica jest tylko taka, że w 3p jest trzeci przycisk a w 2p jest na niego miejsce, nawet cyna położona, nic tylko kłaść przycisk, dotknąć grotem i gotowe.

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

: śr maja 07, 2014 21:29
autor: laska1193
szczyku pisze:laska1193, robisz coś źle, pokaż foto tego dwu przyciskowego i 3 przyciskowego
Obrazek
Pilot 2-przyciskowy.

Obrazek
Pilot 2-przyciskowy z 2 bateriami.

Obrazek
Pilot 3-przyciskowy.

Obrazek
Porównanie pilotów 2 i 3 przyciskowych.

Dodam, że baterie do pilota 3-przyciskowego sa grube i 2 szt się nie zmieszcza.