Wymiana ECU 1.9 TDI ALH
: wt maja 09, 2017 08:29
Przyszedł sterownik, te same numery, pasuje. Zamontowałem go. Oczywiście immobilizer jest "aktiv" samochod odpala i gasnie. Ale jest juz lepiej bo zaskakuje przynajmniej, czyli sterownik ok. I teraz tak: multum tematow jak zaadaptowac immo, jak zczytac pin przeczytalem i wydaje mi sie ze bym to zrobil ale cos jest nie tak z komunikacja samochodu z vagami. Mianowicie w polski vag łączy mi sie z sekcja silnik, modul komfortu czasem immo. Komunikat jest taki : "przywracanie komunikacji, powtorzenie 0 potem 1 itd." i odzyskuje ale na zbyt ktortko zeby cos zczytac. W sekcji silnik połączenia nie przerywa. Nie moge nic zrobic, jakis kanal wpisze to jest komunikat ze zla liczba i operacja niedozwolona czy jakos tak. Mam 2 kable, EOBD2 I VAG K COMMANDER. Ten eobd dziala lepiej z polski vag4.9, drugi lepiej z vag commander 3.6. W vag commander 3.6 po kkl da sie odczytac 07-kombi i zrobic identyfikacje. Nie ma nigdzie napisu VDO. Jest napis BOO (to firma bądź oznaczenie licznika??). Immo nie moge zczytać. Aku jest troche rozładowany, tzn słabo kręci ma to wplywa na komunikacje kablami? Próbowałem chyba wszystkich mozliwosci, aby ten pin immo z nowego sterownika zczytac chociaz, to bym zakodowal sobie kluczyk u chlopa. Próbowałem tez na win XP.
Przypyszczam, ze jestem w sytuacji, gdzie przez licznik vagami nie zczytam pinu. Jezeli sie mylę, proszę mnie poprawić.
Jakieś sugestie co do komunikacji vaga z autem? Co do działań na tej komunikacji co mam? Da się z tym coś zrobić samemu? I czy jest ktoś z lublina, kto by mi odpłatnie, za uczciwą cenę pomógł z tym? Pozdr.
Przypyszczam, ze jestem w sytuacji, gdzie przez licznik vagami nie zczytam pinu. Jezeli sie mylę, proszę mnie poprawić.
Jakieś sugestie co do komunikacji vaga z autem? Co do działań na tej komunikacji co mam? Da się z tym coś zrobić samemu? I czy jest ktoś z lublina, kto by mi odpłatnie, za uczciwą cenę pomógł z tym? Pozdr.