Wymiana zegarów, jakie zegary szukać.
: wt maja 03, 2016 20:26
Twoje tarcze nie podejdą - inny układ kontrolek
a przekodowanie...VAG widzę że jest, więc pół minuty roboty
a przekodowanie...VAG widzę że jest, więc pół minuty roboty
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Co do tego nie mam pewności, ale wydaje mi się że trzeba będzie zmienić wsad nowego licznika, podmieniając komórki odpowiedzialne za wskazania prędkośći ze starego licznika który był inaczej wyskalowany. Pozostawiając w tym stanie prędkośc była by przekłamana... ale niech się wypowie ktoś bardziej obeznany.Seerq pisze:Dodam że licznik jest wyskalowany inaczej czyli do 260 i 130 na środku
A masz może czujnik w misce olejowej? U siebie wstawiłem licznik z powyżej 2000r, z końcówka 842, nie mając czujnika poziomu i temperatury oleju w misce dlatego wyświetlało mi w górnej części fisa błąd i musiałem wgrać wsad od licznika 840 żeby problem zniknął... Ciebie to wydaje mi się nie będzie dotyczyć bo pewnie nie ma dodatkowej kontrolki od tego która mogła by świecić.Seerq pisze:Rozumiem że jeżeli w nowych zegarach czwarta cyfra będzie odpowiadała za ilość cylindrów nie ma problemów ale jeżeli będzie, związane to z olejem to co tam wpisać?
Jeśli już to ostatnia tylko cyfra... ale to prędzej tyczyło by się obrotomierza. Ale może wypowie się jeszcze ktoś bardziej obeznany w temacieSeerq pisze:Co do skali licznika zastanawiają mnie ostatnie liczby w kodowaniu, może to odpowiada właśnie za skale na liczniku?
Będzie tam kilka opcji, jedną z nich jest brak czujnika , masz ten czujnik?Seerq pisze:Rozumiem że jeżeli w nowych zegarach czwarta cyfra będzie odpowiadała za ilość cylindrów nie ma problemów ale jeżeli będzie, związane to z olejem to co tam wpisać?
Odpowiadają za naliczanie kilometrów i też za prędkość, powinieneś przepisać tę wartość ze starych zegarów. Skalę zmienia się edytując komórki w pamięci eeprom, jezeli chciałbyś założyć swoje stare tarcze do 220 km/h. Tak przy okazji to odkupił bym te tarcze do 260 km/hSeerq pisze:Co do skali licznika zastanawiają mnie ostatnie liczby w kodowaniu, może to odpowiada właśnie za skale na liczniku?
VAG EEPROM Programmer 1.19Seerq pisze:Czym najlepiej będzie zczytać pin oraz zmienić przebieg mając kabel VAG KKL od Vikaena?