Strona 2 z 2

Re: Wymiana licznika - brak kilku kontrolek

: wt gru 08, 2015 19:12
autor: chris2611
PiotrekG87 pisze:Zmiana kodowania naprawiła przekłamanie prędkości (ostatnia cyfra) oraz włączyła czujnik poziomu oleju (przedostatnia cyfra).
Podczas wykonywania Output tests te kontrolki się zapalają?
Próbowałeś kodować klucze? Wtedy kontrolka immo też się nie zapala?
Zapalają się wszystkie poza Glow indicator coś tam (czyli chyba właśnie świece) oraz nie zapala się Anty thief coś tam czyli pewnie właśnie immo

Wymiana licznika - brak kilku kontrolek

: wt gru 08, 2015 19:29
autor: PiotrekG87
Możliwe, że przepaliły się diody, chociaż przy wyłączeniu kodowaniem np. kontrolki klocków hamulcowych podczas testów już się nie zapala.
Tarcze masz prawidłowe? Sport Edition ze srebrnymi obwódkami?

Re: Wymiana licznika - brak kilku kontrolek

: wt gru 08, 2015 19:42
autor: chris2611
PiotrekG87 pisze:Możliwe, że przepaliły się diody, chociaż przy wyłączeniu kodowaniem np. kontrolki klocków hamulcowych podczas testów już się nie zapala.
Tarcze masz prawidłowe? Sport Edition ze srebrnymi obwódkami?
Tak, srebrne obwódki oraz mniejsze liczby na tarczach niż w standardzie. Ale aż dwie się przepaliły?

Re: Wymiana licznika - brak kilku kontrolek

: wt gru 08, 2015 19:55
autor: PiotrekG87
chris2611 pisze:
PiotrekG87 pisze:Możliwe, że przepaliły się diody, chociaż przy wyłączeniu kodowaniem np. kontrolki klocków hamulcowych podczas testów już się nie zapala.
Tarcze masz prawidłowe? Sport Edition ze srebrnymi obwódkami?
Tak, srebrne obwódki oraz mniejsze liczby na tarczach niż w standardzie. Ale aż dwie się przepaliły?
No właśnie to raczej jest mało prawdopodobne. Możesz jeszcze spróbować odłączyć zegary od zasilania i zrobić reset, chociaż szanse że to pomoże są małe. Kolejna opcja to zmiana epromu od takiego samego licznika.

Re: Wymiana licznika - brak kilku kontrolek

: wt gru 08, 2015 20:02
autor: chris2611
PiotrekG87 pisze:
chris2611 pisze:
PiotrekG87 pisze:Możliwe, że przepaliły się diody, chociaż przy wyłączeniu kodowaniem np. kontrolki klocków hamulcowych podczas testów już się nie zapala.
Tarcze masz prawidłowe? Sport Edition ze srebrnymi obwódkami?
Tak, srebrne obwódki oraz mniejsze liczby na tarczach niż w standardzie. Ale aż dwie się przepaliły?
No właśnie to raczej jest mało prawdopodobne. Możesz jeszcze spróbować odłączyć zegary od zasilania i zrobić reset, chociaż szanse że to pomoże są małe. Kolejna opcja to zmiana epromu od takiego samego licznika.

Nie uwierzyłbym gdybym nie zobaczył. Rozkręciłem całe zegary aż do diód i co? Okazało się, że ktoś zakleił małym kawałkiem czarnej taśmy diodę od immo oraz od świec... pewnie migały naprzemiennie przy złych kluczykach... Czasem życie pisze takie scenariusze, że głowa mała..
Dzięki za chęć pomocy i za poświęcony czas. Wszystko działa jak powinno więc temat do zamknięcia.

Pozdrawiam
chris