Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: grg474 » ndz kwie 19, 2015 21:58

bit1 pisze:Obecnie mam zegary: 1J0 920 806 E czyli z tego co poczytałem jest to immo3.
czyli wiesz co masz
bit1 pisze:Chciałbym wrzucić zegary z 1/2 fis i znalazłem na allegro zegary 1J0 920 822c
czyli immo2
bit1 pisze:Będą działały?
jak wyłączysz immo - tak ale chyba nie o to ci chodzi


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: Aligator30 » ndz kwie 19, 2015 22:00

bit1, nie da sie zakodowac zegarow imo 2 do auta z imo3



bit1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt cze 30, 2009 20:51
Lokalizacja: Chorzów

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: bit1 » pn kwie 20, 2015 20:04

Jak sprawdzić po numerze czy zegary mają immo2 czy immo3? W Etce?
Jak wyłączyć immo?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: grg474 » pn kwie 20, 2015 20:18

bit1 pisze:Jak sprawdzić po numerze czy zegary mają immo2 czy immo3?
ostatnia cyfra nr licznika 6 to immo 3.
bit1 pisze:Jak wyłączyć immo?
vag commander - immo off.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

miehoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sty 27, 2013 21:17
Lokalizacja: KRK

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: miehoo » pn kwie 20, 2015 20:22

...a litera B? Liczniki z 16v sa takie same jak z 8v?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: grg474 » pn kwie 20, 2015 20:37

miehoo pisze:..a litera B?
odpowiada za to czy to licznik do diesla czy do benzyny i czy prędkość do 220 czy do 260km/h


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

miehoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sty 27, 2013 21:17
Lokalizacja: KRK

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: miehoo » pn kwie 20, 2015 21:06

Kurcze, to juz niby wszystko wiem, i nie wiem jednoczesnie. Can mam wiec 920, chce europe-8, 2-bo ma byc 1/2fis i 5, bo mam z 5(immo2) w samochodzie. Silnik mam 2,0 8v AQY, wiec w teorii "A" powinno byc na koncu, bo benz? Wszystkie, ktore przegladalem na aukcjach pochodza z silnikow 16v. Nie nadzialem sie do tej pory na nic z 8v, dlatego tak sie uwiesilem tej literki na koncu. Nie chce wyladowac z kilkoma zegarami w domu i bawic sie w metode prob i bledow



Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

Re: Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: kamil1555 » czw kwie 23, 2015 09:28

bit1 pisze:Podczepię się do tematu:

Obecnie mam zegary: 1J0 920 806 E czyli z tego co poczytałem jest to immo3.
Chciałbym wrzucić zegary z 1/2 fis i znalazłem na allegro zegary 1J0 920 822c
Będą działały?
Do immo3 zegary 1/2 fis - 1J0 920 826 lub pełny fis 1J0 920 846.


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

Awatar użytkownika
Zero_Gravity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: Zero_Gravity » czw kwie 23, 2015 15:02

Panowie, również podczepię się pod temat, by nie zaśmiecać forum

Jaki licznik 1/2 fis lub full fis muszę szukać? Mój obecny to 1J0 919 881 D (MFA na obrotomierzu). Golfik z 98 roku (ALH). Do sprawdzenia numeru np. sterownika silnika, mogę wykorzystać vaga? (nie mam go jeszcze, a nie chcę zbytnio bawić się w rozbieranie)



Awatar użytkownika
kamil1555
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:43
Lokalizacja: kuj-pom

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: kamil1555 » pt kwie 24, 2015 08:25

Możesz wykorzystać i sprawdzić nr sterownika silnika. 1998r. wskazywałby , że nie masz CAN, ale ja miałem taki sam licznik jak Ty i też silnik ALH i okazało się, że mam CAN, lecz mój golf byl z 99r., a od tego rocznika po połowie roku auta zwykle miały już CAN. Sprawdź przy okazji nr sterownika ABS i AIRBAG. Jeśli okaże się, że masz CAN to masz dwie opcje. Kupić licznik 1J0 920 826C(1/2 fis) lub 1J0 920 846C (pełen fis), ale w tym przypadku będziesz musiał zgasić kontrolkę poduszek, bo masz w analogu i możliwe, że ABS (o ile nie jest anagol i CAN, bo tak zwykle jest i wtedy kontrolka działa na nowym liczniku). Albo druga opcja kupić licznik 1/2 fis 1J0 920 822 (wtedy masz immo2 i obie kontrolki będą działały, lecz mniej funkcji ma immo2 i nie będziesz miał np. RKM(ile na baku)).


And remember respect is everything! VCDS 18.5.2, BDM , liczniki grupa VAG (od najstarszych do najnowszych).

Mozzambik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw lut 26, 2015 16:36

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: Mozzambik » pt kwie 24, 2015 22:59

OK, zamowiony moduł komfortu 1C0959799B oraz pilot kluczyka 1j0959753 CT. Czy po podłączeniu modułu komfortu powinienem spodziewać się jakichś niespodzianek ? Moduł komfortu pochodzi z passata B5 , podobno wersja europejska..



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: XV2 » ndz kwie 26, 2015 21:36

W koło to samo poczytajcie poniższe linki a dopiero pytania :panna:

viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=140&t=470943" onclick="window.open(this.href);return false;


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Mozzambik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw lut 26, 2015 16:36

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: Mozzambik » wt kwie 28, 2015 21:50

U mnie więc stary moduł to 1C0959799 nowy to 1C0959799B . Czy wszystko powinno zadziałać od razu po wymianie modułu , czy trzeba coś przekodować ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wymiana licznika , kodowanie pilotów , wybór kabla

Post autor: Qto » śr kwie 29, 2015 10:59

komfort pewnie trzeba przekodować... ale tego nikt Ci nie powie po numerze komfortu, trzeba sprawdzić kodowanie... no i mogą być problemy z klapą bagażnika jeśli komfort pochodzi z nadwozia HB a pakujesz go do varianta lub sedana, tak samo jeśli komfort jest z anglika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości