licznik od golf mk3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kazubwmr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:26
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

licznik od golf mk3

Post autor: kazubwmr » pt gru 05, 2014 00:17

Sygnał trzeba puścić z alternatora, a potem wyregulowac wskazania bo inaczej będzie przeklamywal


najważniejsze mieć wizje :D -> reszta jest wykonalna :D

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

licznik od golf mk3

Post autor: marcinek84 » pt gru 05, 2014 00:23

kali1209, jak napisali wyżej jak masz wsadzony TDI lub SDI musisz zaopatrzyć się w alternator od zwykłego diesla z mkIII z wyjściem W aby licznik od mkII pokazywał obroty. W każdym dieslu mkII sygnał jest z alternatora (wyjście W) w mkIII TDI/ SDI jest z komputera sterującego wtryskiem zaś w zwykłym z alternatora. Na wszelki wypadek obejrzyj swój alternator czy nie masz wyjścia W.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

kazubwmr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:26
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

licznik od golf mk3

Post autor: kazubwmr » pt gru 05, 2014 07:40

Alternator z tdi również ma wyjście W. Wystarczy tylko podłączyć sobie i wyregulowac obrotomierz.


najważniejsze mieć wizje :D -> reszta jest wykonalna :D

kali1209
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: pn kwie 02, 2012 16:39

licznik od golf mk3

Post autor: kali1209 » sob gru 06, 2014 02:46

a jak wyregulować obrotomierz? a co dotej linki prędkościomierza to wystarczy impulsator wymienić na wyjście na zwykłą linkę?



kazubwmr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:26
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

licznik od golf mk3

Post autor: kazubwmr » sob gru 06, 2014 07:57

Odkrecasz impulsator i w jego miejsce zakładasz linkę. Ślimak w skrzyni zostaje ten od impulsatora. Obrotomierz regulujesz za pomocą potencjometru na płytce w liczniku. Trzeba podłączyć auto pod komputer i wtedy wyregulowac. Gdzieś mam zdjęcie od tej magicznej śrubki to najwyżej później Ci podesle. W mk3 sygnal do obrotomierza idzie z ecu a trzeba puścić z alternatora wejście W. Popatrz sobie dobrze bo alternator z tdi również ma takie wyjście tylko nie jest podłączone do skrzynki bezpiecznikow.


najważniejsze mieć wizje :D -> reszta jest wykonalna :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości