Strona 2 z 2

Kolejny temat sterownika centralnego zamka

: sob lip 05, 2014 08:43
autor: Resterwers
Faktycznie, przepraszam za niedopatrzenie... Szukałem po innych tematach a rozwiązanie było pod nosem :)

Kolejny temat sterownika centralnego zamka

: wt lip 08, 2014 11:46
autor: Resterwers
Ładna pogoda za oknem to zabrałem się za rozbieranie samochodu. Znalazłem kostkę przy dźwigni od podnoszenia maski, która jest odpowiedzialna za centralny zamek więc zlokalizowanie przewodów nie będzie większym problemem z tym, że są tam np. dwa przewody żółto-niebieskie :) Tzn. na jednym jest więcej żółtego a na drugim niebieskiego więc rozumiem, że jeżeli mam się wpinać w żółto-niebieski to ma być to ten, gdzie jest więcej żółtego?

Kolejne i już ostatnie pytanie, w którym miejscu najlepiej wpinać się do kierunków w progach bo spodziewałem się, że ta wiązka będzie trochę bardziej luźniejsza a tym czasem jest tak zbita, że bez rozebrania całego progu chyba nawet nie drgnie :( Jest może gdzieś jakieś łączenie/kostka tych przewodów?

Kolejny temat sterownika centralnego zamka

: wt lip 08, 2014 11:50
autor: Qto
Resterwers pisze:jeżeli mam się wpinać w żółto-niebieski to ma być to ten, gdzie jest więcej żółtego?
tak, ten drugi to niebiesko/żółty :bigok:

są tam dwie wtyczki...ale nie tak łatwe do zlokalizowania, przez te dwie wtyczki przechodzi sygnał jednego i drugiego kierunku... jeżeli nie uda Ci się ich znaleźć to trzeba niestety trochę wiązkę odizolować tak aby kable były luźniejsze i wtedy działać

Kolejny temat sterownika centralnego zamka

: wt lip 08, 2014 12:13
autor: Resterwers
No nic, będę działał dalej ale chyba nie pozostaje nic innego jak rozebrać cały próg, poluzować wiązkę i szukać przewodów :)

Kolejny temat sterownika centralnego zamka

: śr lip 09, 2014 17:04
autor: Resterwers
Podłączyłem centralkę, wlutowałem się zaraz przy kostce obok dźwigni do podnoszenia maski. Sygnalizację kierunkowskazami przylutowałem do wiązki w progu (dałem sobie jednak spokój z szukaniem kostek), po rozwinięciu fabrycznych taśm kabelki były w miarę luźne także dałem radę się wlutować. Centralkę przykleiłem na taśmę dwustronną do takiego białego plastiku, który wystaje nad wiązką wchodzącą z komory silnika do kabiny (na wysokości modułu komfortu). Zasilanie podpiąłem pod jakąś nakrętkę pod którą wchodził jakiś gruby kabel w skrzynce z przekaźnikami no a masa to wiadomo :) Wszystko działa elegancko tak jak powinno. Kolorki, które podał kolega @Qto zgadzały się w 100% także ułatwiło mi to niezmiernie robotę bo sprzedawca centralki pomimo zapewnień, że wyśle schemat do dzisiaj tego nie zrobił. Jedyny problem jaki napotkałem to zamykanie z pilota bo o ile otwieranie było słychać jak testowałem to zamykanie już nie reagowało w żaden sposób ale po zamknięciu drzwi wszystko działało jak należy także uprzedzam innych, żeby nie tracili kilkunastu minut tak jak ja na szukanie innego kabelka :P Dziękuję za pomoc, szczególnie @Qto :)