Strona 2 z 2

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: sob cze 28, 2014 23:40
autor: rafal15rs
mam stary telefon (neo v) i nim robie zdjecia, ale na zywo wyglada inaczej ten xenon

Re: Odp: problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 00:16
autor: szczyku
Obrazek
Jakis zwykly telefon z beznajdziejnym aparatem.

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 10:09
autor: rafal15rs
ale masz możliwie najprostsze, najtańsze te żarniki czy jakies blue vision czy inne wynalazki ale 4300 K z philipsa ?

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 10:21
autor: rafal15rs
Obrazek

swoje zarniki mam około 3 tygodni dopiero (od 10 czerwca), i uzywam ich tylko w nocy/wieczorem bo mam ledy do dziennej, wiec zarniki nabieraja dopiero swoje wlasciwosli :)

Re: problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 10:48
autor: szczyku
Mam oryginalne philipsa 4300k. Kupilem je zaraz po kupnie golfa (okolo 3 lata temu), bo na starych byla roznica barw, czyli ktos juz jedna zmienil. Stare ( sa sprawne) mam jako zastepcze. Nigdy, a to przenigdy (gdyby cos nawalilo) nie szukalbym zamiennikow (czy to zaplonnik, czy zarowka, czy przetwornica), bo za kazdym razem konczy sie to jeszcze wiekszymi kosztami.

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 16:58
autor: kamil_leon
rafal15rs, z xenonu i zagadnień z nim związanych mógłbym Ci spokojnie esej napisać tak więc jak już wyżej napisałem
Jak ktoś coś pisze to zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) wie o czym mówi.
W swoim aucie zamontowałem bixenon na akcesoryjnej soczewce. Jestem bardzo zadowolony, nikogo nie oślepiam a sam mam jasno.

Tak więc barwa światła nie jestem dla mnie niczym nowym. Dlatego zwróciłem uwagę, że kolor światła z Twoich żarników nie wygląda na zdjęciu na barwę 4300K.
Poproszę nie traktuj moich postów jako atak, staram się pomóc Ci w problemie. Pytałem bo może również być to kwestia zdjęcia.

Kupiłeś oryginalne żarniki? Z pewnego źródła? Jest bardzo ale to bardzo dużo podróbek żarników, które mimo, że kosztują np 160zł i mają logo PHILIPS to są warte tyle samo co żarnik HID za 13zł.

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: ndz cze 29, 2014 18:21
autor: rafal15rs
uważam, ze kupiłem z dobrego żródła, one są nowe i tak jak na zdjeciu wyzej one potrzebuja czasu zeby osiagnac swoja barwe, na zdjęciu wyglądają inaczej niz na zywo

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: wt lip 01, 2014 20:44
autor: rafal15rs
odświeżam temat
zamieniłem przetwornice, i dalej ta sama lampa sie nie zapala mimo ze ma zaplonnik z tej dobrej, a ta lampa ktora sie zapalała zawsze ma przetwornice z tej ktora sie nie zawsze zapalała i mimo tego zapala sie zawsze.
wychodzi na to ze przetwornice są sprawne. obecnych żarników jeszcze nie podmieniałem ale nie wiem czy jest sens skoro na tych chinolach bylo to samo co teraz na osram...
gdzie lezy przyczyna niezapalania tego xenonu.... ? przewody, włącznik swiateł ?
a moze ten zaplonnik nowy jest w takim samym stanie co poprzedni, chociaz w to watpie bo sklep w ktorym go kupowałem jest wiarygodny i wg i wszystkie czesci tam sprawdzaja ..

Re: problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: wt lip 01, 2014 22:32
autor: szczyku
Rozumiem ze vaga juz podlaczales i nie ma bledow z xena?

Ptzetwornice zamieniles, a zaplonnik zamieniales? Sprobuj zamienic lampy (jesli mozna),

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: wt lip 01, 2014 23:43
autor: rafal15rs
zapłonnik też zmieniłem, bledy sa od jakiegos ukladu zaplonowego lamp no i nie dziala to samopoziomowanie..
lamp nie zamienie raczej, od pasazera moge wyjać, ale ta od strony kierowcy jest na 2 wtyczki, jedna taka jak w tej pierwszej lampie i jeszcze jakaś mała wtyczka z ktora nie moge sobie poradzic zeby wyjąć. dziwna sytuacja z tymi xenonami

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: śr lip 02, 2014 17:59
autor: G4rcU
miałem identyczne objawy jak i Ty i też stałem przed wyborem: palniki albo przetwornica (ewentualnie startery).
Startery bardzo łatwo sprawdzić: wyciągnij lampy i przyjrzyj się starterom, czy nie są nadpalone. Spróbuj też śrubokręcikiem dogiąć lekko blaszki, które tam w środku siedzą - możliwe, że nie stykają.

Ja w celu naprawy swoich świateł wybrałem tańsze rozwiązanie - czyli wymiana palników i trafiłem w dziesiątkę.

Ksenon, jak kończy swój żywot, to albo zaczyna świecić na różowo, albo nie zapala się wcale / raz na jakiś czas.

Żarniki jakie wtedy miałem to właśnie Osram Xenarc 4300K....

problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem

: czw lip 03, 2014 15:00
autor: rafal15rs
przekładka żarników nic nie dała, dalej lampa sie nie zapala za każdym razem .. jesli chodzi o wnetrze lampy to zauwazylem tylko zmiazdzony kabelek, ktos kiedys przytrzasnął go klapką z tyłu lampy i sie zgniótł, ale watpie zeby sie w srodku np przerwał.. dziwne by tez bylo gdyby raz łączył a raz nie, zadne sily we wnetrzu lampy na niego nie działaja

Obrazek

Obrazek