Strona 2 z 2

V6 24v tryb awaryjny

: pn gru 08, 2014 00:12
autor: S.
kkkacper pisze:musi byc impulsator podpiety bo inaczej auto mysli, ze fizycznie stoi i moze wywalac ten blad a co za tym idzie ucina obroty.. musisz podpiac ten impulastor.. 3 kable, masa, plus po zaplonie i sygnal do ecu.
Ja mówie o pozostaniu przy seryjnym liczniku z mk2 ;)
kkkacper pisze:S., tak jak mowisz mozna zrobic jak masz podpiete wszystko w skrzynce jak nalezy, bo zeby licznik widzial predkosc to musi byc ona wczesniej doprowadzona do skrzynki, a w takim wypadku jak tu, ciagniecie sygnal z zegarow jest bezsensu
Mk2 ma napęd na linke, nie wiem jaką skrzynie ma tam autor tematu... Ale w skrzyni 5b z VR6 można bez problemu upchać linke od 1.3.
Sam sygnał prędkosci wydobyty z czujnika Halla licznika mk2 ma tą samą charakterystyke co sygnał z impulsatora.
Wcześniej testowane na VR6 12V, teraz na 1.8T AUQ ;) VAG normalnie widzi obecną prędkość.

V6 24v tryb awaryjny

: pn gru 08, 2014 01:32
autor: kkkacper
S., pomyslalem o tym potem dopiero, a nie mialem dostepu do kompa.. jest jeszcze taka opcja faktycznie, ale to tylko przy skrzynie z miejscem na linke, ja latam na 6 biegach i tej opcji niestety nie mam ;)

V6 24v tryb awaryjny

: pn lip 11, 2016 09:45
autor: lysyfm
I jak tam, wyjaśniło się z tym czujnikiem? Bo mam identyczny problem