Strona 2 z 2

problem z MFA

: pn mar 10, 2014 08:31
autor: marcinek84
Musiał byś podłączyć pod zasilacz 12V. Czujnik 0.3 bar jest zwarty do masy jak osiągnie ciśnienie to rozlacza więc podłączony do masy będzie świecić kontrolka ale możliwe ze przy zasilaniu 4V układ nie działa bo nie jest bezpośrednio spieta kontrolka z czujnikiem. Ten czujnik 1.8 nie sprawdzisz bo musiał byś dac sygnał ze masz obroty około 1,5tys bez podłączenia do masy. Tylko dla pewności musiał byś podłączyć zasilanie przewodów które dostają plus po zapłonie bo układ kontrolki oleju nie zadziała. I wtedy podglądać i rozlaczac do masy.

problem z MFA

: pn mar 10, 2014 14:08
autor: Hubi14
zrobiłem tak i nic... już nie wiem, chyba kupie inny licznik ale na jedną kostkę a ten opchnę jako uszkodzony... może to błachostka, ale nie mam do tego cierpliwości, i jeszcze przy hallu nie mogę zlokalizować uszkodzenia, dwie ścieżki przewodzą, jedna do masy, druga do pinu 11 "czujnik halla" a ta trzecia to nigdzie :D