problem z MFA

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

problem z MFA

Post autor: marcinek84 » pn mar 10, 2014 08:31

Musiał byś podłączyć pod zasilacz 12V. Czujnik 0.3 bar jest zwarty do masy jak osiągnie ciśnienie to rozlacza więc podłączony do masy będzie świecić kontrolka ale możliwe ze przy zasilaniu 4V układ nie działa bo nie jest bezpośrednio spieta kontrolka z czujnikiem. Ten czujnik 1.8 nie sprawdzisz bo musiał byś dac sygnał ze masz obroty około 1,5tys bez podłączenia do masy. Tylko dla pewności musiał byś podłączyć zasilanie przewodów które dostają plus po zapłonie bo układ kontrolki oleju nie zadziała. I wtedy podglądać i rozlaczac do masy.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

problem z MFA

Post autor: Hubi14 » pn mar 10, 2014 14:08

zrobiłem tak i nic... już nie wiem, chyba kupie inny licznik ale na jedną kostkę a ten opchnę jako uszkodzony... może to błachostka, ale nie mam do tego cierpliwości, i jeszcze przy hallu nie mogę zlokalizować uszkodzenia, dwie ścieżki przewodzą, jedna do masy, druga do pinu 11 "czujnik halla" a ta trzecia to nigdzie :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości