z czystego lenistwa posiłkuję się linkiem porada
a tak wygląda info tuż po zrobieniu:
fotki testu zegarów
fotki po włączeniu stacyjki
Uploaded with ImageShack.us
Golf IV kontrolki aktywacja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV kontrolki aktywacja
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Użytkownik
- Posty: 278
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 20:36
Golf IV kontrolki aktywacja
grg474, riccardoa możecie powiedzieć jak się wpinaliście w zegary?
U mnie w VW Bora 2003 Sedan w niebieskiej wtyczce pin 16 ma kabel od klapy bagażnika i jak jest zamknięta, to licznik piszczy, a jak otwarta to nie. Natomiast ta od pozostałych świateł (pin 6) piszczy cały czas, a światła wszystkie działają.
Pomocy
EDIT:
Dziś wypiąłem brązowoczarny przewód z niebieskiej wtyczki pin 16. Bagażnik nadal pokazuje dobrze, wpiąłem pin od hamulców i ku mojemu zaskoczeniu pomimo dobrych świateł piszczy... Sprawdziłem na liczniku w miejscu pinu 16 jest cały czas około +12V, i na starym pinie od klapy po otworzeniu pojawia się +12V, a po zamknięciu Masa. Natomiast na przekaźniku jak są dobre to nic (masa jakieś +/-0,05V się pokazuje), jak wyjmę jedną stopu to około +12V, ale po naciśnięciu dopiero, a co do świateł to dopiero po włączeniu. Wszystkie żarówki świecą poprawnie, wpinałem się tak: między bezpiecznikiem, a lampami przecinałem przewód i od strony bezpieczników szło do wejścia, a od strony lampy do wyjścia.
Jak dotknę kabelka od pinu 16 do masy to znika kontrolka, ale jak do kabelka od przekaźnika (tego z około 0,05V) to piszczy...
Na pinie licznika 6 niebieskiej wtyczki cały czas czy kluczyk przekręcony czy też nie jest 0V (jakby był odłączony - licznik jest 1J0920946A, oprogramowanie też - zmieniłem w eepromie kod licznika na 1J0920846A, zakodowałem immo3, ustawiłem przebieg na taki jak był na starym liczniku, włączyłem przywitanie, ile na baku, poziom spryskiwaczy, termometr, ale nie wiem czy to ma wpływ, licznik od Golfa 4 5drzwi). Na który pin w takiej sytuacji wpiąć przewód od świateł (nie od stop)? Ewentualnie jak uaktywnić pin 6 niebieskiej kostki? Po dotknięciu tego pinu do masy nadal piszczy
Rozpiska pinów przekaźnika 393 (4B0919471A od Skody 1.8 TDI, a ja mam 1.6 16V BCB w benzynie, ale to chyba nie przeszkadza w tym przypadku):
1. od bezpiecznika 5 w skrzynce bezpieczników
2. masa
3. do zestawu wskaźników (t32a/16)
4. wyjście dla PRAWEGO światła stopu
5. wejście dla bocznych świateł stopu
6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
7. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu mostek od poz 5
8. wyjście dla LEWEGO światła stopu
9. do zestawu wskaźników (t32a/6)
10. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO
11. wejście dla światła mijania LEWEGO
12. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO
13. wyjście dla światła mijania LEWEGO
14. wejście dla światła mijania PRAWEGO
15. wyjście dla światła mijania PRAWEGO
16. (nie używane)
17. wyjście dla światła tylnego LEWEGO
18. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO
EDIT 2:
Dziś próbowałem dołożyć przekaźnik (do podawania masy jeżeli na tym przewodzie jest +12V), ale nie działa na tym prądzie Jakby masa z tego przewodu i +12V było jakieś trefne.
Jak odepnę masę to zamiast 12V po naciśnięciu hamulca jest coś około 6V
W sobotę wymienię przekaźnik 393 na inny egzemplarz. Zobaczymy czy wtedy będzie ok.
EDIT:
Na drugim przekaźniku to samo, nie mogę wyłączīć tej kontrolki od świateł pozycyjnych - podanie masy na pin 6 niebieskiej kostki nic nie zmienia.
U mnie w VW Bora 2003 Sedan w niebieskiej wtyczce pin 16 ma kabel od klapy bagażnika i jak jest zamknięta, to licznik piszczy, a jak otwarta to nie. Natomiast ta od pozostałych świateł (pin 6) piszczy cały czas, a światła wszystkie działają.
Pomocy
EDIT:
Dziś wypiąłem brązowoczarny przewód z niebieskiej wtyczki pin 16. Bagażnik nadal pokazuje dobrze, wpiąłem pin od hamulców i ku mojemu zaskoczeniu pomimo dobrych świateł piszczy... Sprawdziłem na liczniku w miejscu pinu 16 jest cały czas około +12V, i na starym pinie od klapy po otworzeniu pojawia się +12V, a po zamknięciu Masa. Natomiast na przekaźniku jak są dobre to nic (masa jakieś +/-0,05V się pokazuje), jak wyjmę jedną stopu to około +12V, ale po naciśnięciu dopiero, a co do świateł to dopiero po włączeniu. Wszystkie żarówki świecą poprawnie, wpinałem się tak: między bezpiecznikiem, a lampami przecinałem przewód i od strony bezpieczników szło do wejścia, a od strony lampy do wyjścia.
Jak dotknę kabelka od pinu 16 do masy to znika kontrolka, ale jak do kabelka od przekaźnika (tego z około 0,05V) to piszczy...
Na pinie licznika 6 niebieskiej wtyczki cały czas czy kluczyk przekręcony czy też nie jest 0V (jakby był odłączony - licznik jest 1J0920946A, oprogramowanie też - zmieniłem w eepromie kod licznika na 1J0920846A, zakodowałem immo3, ustawiłem przebieg na taki jak był na starym liczniku, włączyłem przywitanie, ile na baku, poziom spryskiwaczy, termometr, ale nie wiem czy to ma wpływ, licznik od Golfa 4 5drzwi). Na który pin w takiej sytuacji wpiąć przewód od świateł (nie od stop)? Ewentualnie jak uaktywnić pin 6 niebieskiej kostki? Po dotknięciu tego pinu do masy nadal piszczy
Rozpiska pinów przekaźnika 393 (4B0919471A od Skody 1.8 TDI, a ja mam 1.6 16V BCB w benzynie, ale to chyba nie przeszkadza w tym przypadku):
1. od bezpiecznika 5 w skrzynce bezpieczników
2. masa
3. do zestawu wskaźników (t32a/16)
4. wyjście dla PRAWEGO światła stopu
5. wejście dla bocznych świateł stopu
6. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
7. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu mostek od poz 5
8. wyjście dla LEWEGO światła stopu
9. do zestawu wskaźników (t32a/6)
10. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO
11. wejście dla światła mijania LEWEGO
12. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO
13. wyjście dla światła mijania LEWEGO
14. wejście dla światła mijania PRAWEGO
15. wyjście dla światła mijania PRAWEGO
16. (nie używane)
17. wyjście dla światła tylnego LEWEGO
18. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO
EDIT 2:
Dziś próbowałem dołożyć przekaźnik (do podawania masy jeżeli na tym przewodzie jest +12V), ale nie działa na tym prądzie Jakby masa z tego przewodu i +12V było jakieś trefne.
Jak odepnę masę to zamiast 12V po naciśnięciu hamulca jest coś około 6V
W sobotę wymienię przekaźnik 393 na inny egzemplarz. Zobaczymy czy wtedy będzie ok.
EDIT:
Na drugim przekaźniku to samo, nie mogę wyłączīć tej kontrolki od świateł pozycyjnych - podanie masy na pin 6 niebieskiej kostki nic nie zmienia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości