Ruch wycieraczek

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Ruch wycieraczek

Post autor: doggie » czw lut 07, 2013 11:37

Dziadol pisze: jest cały czas obieg zamknięty jako klapa komory zamknieta.....
dlatego wycieraczki działają :bigok:



Lucek Mostowiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn lip 09, 2012 22:38

Re: Ruch wycieraczek

Post autor: Lucek Mostowiak » pt lut 08, 2013 13:05

doggie pisze: po wyłaczeniu zapłonu w ciągu chyba 3 sekund należy kliknąć delikatnie w dół prawą manetkę wycieraczek wówczas wycieraczki uruchomią się i zatrzymają się u góry..
Faktycznie, niezły bajer :)



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Ruch wycieraczek

Post autor: Pablo Corrado » pt lut 08, 2013 21:56

Dziadol pisze:Właśnie...mam uszkodzony ale wycieraczki po wyłączeniu zapłonu się poruszają....
Bo chyba przy otwartej klapie będż się poruszać, tylko nie zadziała tryb serwisowy?
Tak mi sie wydaje, ale sprawdzę w najbliższym czasie jak sobie przypomnę w aucie.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

parafik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw sty 08, 2015 20:35
Lokalizacja: Międzyzdroje

Ruch wycieraczek

Post autor: parafik » pn mar 02, 2015 21:58

Chciałbym odkopać temat bo i u mnie po wymianie silniczka po stronie kierowcy (lewa) występuje ten sam problem, tylko że po wyłączeniu zapłonu ta lewa podnosi się o około 10cm w górę ale nie zawsze (70% przypadków). Teraz sprawa wygląda tak: "Po zgaszeniu silnika na myjni wycieraczka podniosła się w górę i podczas mycia pod wpływem ciśnienia zjechała w dół". Po włączeniu zapłonu uruchomiły się same ale najpierw ruszyła po stronie pasażera później kierowcy co doprowadziło do wyłamania piór. Później sprawdziłem to z kolegą. Gdy wycieraczka po wyłączenia zapłonu podniosła się w górę sam ręcznie bez żadnych oporów opuściłem ją. Poprosiłem kolegę o włączenie zapłonu a ja w tym czasie podniosłem delikatnie wycieraczkę pasażera. Objaw ten sam. Najpierw prawa później lewa. Manetka wycieraczek oczywiście w pozycji zero. Czy ktoś ma jakieś pomysły.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Ruch wycieraczek

Post autor: grg474 » pn mar 02, 2015 23:59

parafik pisze:Czy ktoś ma jakieś pomysły.
odkręcić mechanizm, przestawić cięgło n aośce silniczka tak żeby nie robiło już osiowego ruchu w przeciwną stronę - zawile piszę ale inaczej nie wiem jak to wytłumaczyć - silniczek wycieraczki - jego ośka jest jakby wałem korbowym - cięgło napędzające ośkę z ramieniem wycieraczki jest jakby korbowodem. Po wyłaczeniu zapłonu silniczek przesuwa się przestawiając właśnie cięgło. trzeba ustawić w odpowiedniej pozycji


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

parafik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw sty 08, 2015 20:35
Lokalizacja: Międzyzdroje

Ruch wycieraczek

Post autor: parafik » wt mar 03, 2015 22:00

Nie przyszło mi to do myśli. A tyle razy to robiłem. Zaufałem mechanikowi. Dzięki za pomoc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości