Problem z wyświetlaczem kumputera pokładowego (1/2 FIS)

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sumik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 19, 2012 23:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Problem z wyświetlaczem kumputera pokładowego (1/2 FIS)

Post autor: Sumik » wt gru 02, 2014 12:20

Mam jeszcze jedno pytanko. Posiadam 1J5 920 825A. Jaki zegar mam kupić aby móc bez kombinowania zgrać wsad z mojego i wrzucić do nowego.
1. Chyba nie ma znaczenia czy kupie z obwódkami (1J5) czy bez bo to tylko walory estetyczne.
2. Czy musi być wyskalowany do takiej samej prędkości czy tylko wrzucamy wsad ze starego i przekładamy tarcze?
3. Czy może być benzyna (A) czy diesel (C), czy to nie ma znaczenia bo po wrzuceniu wsadu i przełożeniu tarcz będzie działał poprawnie
4. Czy musi być CAN czyli 920?
4. Jaki symbol ma full fis bo 1/2 ma 825
5. Czy może być coś innego niż immo 2?

Najlepiej jeżeli ktoś wie to proszę o podanie konkretnego numeru.

I jeszcze jedno. Da się tak zaprogramować zegary tak aby przy włożeniu kluczyka wskazówki się podświetliły (to wiem że się da ) a potem był test wskazówek ( do końca i z powrotem do zera)?


Sprzedam do Bory:
- ori grill LC9Z z ori znaczkiem
- zamiennik grill LC9Z ze znaczkiem (zamiennikiem)

Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Problem z wyświetlaczem kumputera pokładowego (1/2 FIS)

Post autor: MaciekV5 » wt gru 02, 2014 12:30

Sumik pisze:1. Chyba nie ma znaczenia czy kupie z obwódkami (1J5) czy bez bo to tylko walory estetyczne.
Nie ma znaczenia. Zwykły licznik będzie tańszy.
Sumik pisze:2. Czy musi być wyskalowany do takiej samej prędkości czy tylko wrzucamy wsad ze starego i przekładamy tarcze?
Nie musi, może być z angola ale czy trzeba zmieniać wsad czy nie to zależy od wielu czynników ;)
Sumik pisze:3. Czy może być benzyna (A) czy diesel (C), czy to nie ma znaczenia bo po wrzuceniu wsadu i przełożeniu tarcz będzie działał poprawnie
Każdy powinien działać poprawnie.
Sumik pisze:4. Czy musi być CAN czyli 920?
Musi, 1/2 FIS nie było bez CAN.
Sumik pisze:4. Jaki symbol ma full fis bo 1/2 ma 825
825 - pół fis
845 - pełny fis
Sumik pisze:5. Czy może być coś innego niż immo 2?
Polecam immo3, więcej opcji, spalanie na postoju, dodatkowe funkcje, podświetlane wskazówki, welcome etc.
Sumik pisze: a potem był test wskazówek ( do końca i z powrotem do zera)?
Tego chyba nikt nie uzyskał jeszcze, ja nie spotkałem się z czymś takim w mk4.

Jeśli chcesz full fis, to polecam licznik o symbolu 846 lub 946, to jest immo3, sporo tych liczników przewija się na allegro.
Problem jedynie jest taki, że Twoje tarcze licznika nie będą pasować, w immo3 jest inny rozkład kontrolek niż w immo2.
Chyba, że kupisz sobie 1J5920846A, to wtedy wsadu nawet nie będziesz musiał ruszać, tylko wkładasz licznik, kodujesz klucze (jeśli masz pin) i śmiga no ale cena będzie zaporowa pewnie ;)
Najlepiej na konkretnym przykładzie (nr licznika) można napisać co będziesz musiał zrobić żeby go wsadzić do swojego auta. Napisz też, czy w Twoim obecnym liczniku 100km/h jest na środku prędkościomierza czy może 130km/h.



Awatar użytkownika
Sumik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 19, 2012 23:16
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sumik » wt gru 02, 2014 15:50

Tak jak piszesz. 100km/h jest na środku prędkościomierza.
Mówisz że w immo 2 nie da się odblokować wszystkich funkcji które są dostępne w immo3?


Sprzedam do Bory:
- ori grill LC9Z z ori znaczkiem
- zamiennik grill LC9Z ze znaczkiem (zamiennikiem)

Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Problem z wyświetlaczem kumputera pokładowego (1/2 FIS)

Post autor: MaciekV5 » wt gru 02, 2014 20:31

Tego nie jestem pewien na 100% bo nie pamietam;-) natomiast jeśli chodzi o spalanie na postoju to tylko immo3.
Poszukaj na forum bo są dwa obszerne tematy o licznikach.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z wyświetlaczem kumputera pokładowego (1/2 FIS)

Post autor: grg474 » wt gru 02, 2014 21:55

MaciekV5 pisze:Tego chyba nikt nie uzyskał jeszcze, ja nie spotkałem się z czymś takim w mk4.
uzyskał - jak dobrze pamiętam to koszt urządzenia które to zrobi to ok 400 eur
Sumik pisze:Mówisz że w immo 2 nie da się odblokować wszystkich funkcji które są dostępne w immo3?
niby co ty w immo 2 chcesz odblokować??? rkm - nie , podświetlanie wskazówek nie (jedne napisał, że tak ale jak zażądałem dowodu to przestał się odzywać)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości