Wszystko ok, tylko zatem gdzie ten kabel jest wpięty, bo z wiązki leci mi do kabiny pod skrzynkę i jest luźny i nie wiem gdzie go wpiąć, w którą kostkę w skrzynce bezpiecznikówjeryk10 pisze:ten kabel nie jest tylko od obrotów bo tez jest do załączania klimy zwróć uwagę na to ze klima się załącza jak auto pracuje a nie jak jest wyłączone bo cewka kompresora by była cały czas na postoju załączona i dlatego ona się załącza gdy auto pracuje tak to jest skonstruowane
kabel z klimy z kompa, który??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
- kurczak_00
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:02
- Lokalizacja: Bierutów (Wrocław)
- Kontakt:
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
kurczak_00, nie do końca się z tobą zgodzę, jasne że chłodzić nie będzie bo nie ma czynnika -to logiczne. Ale w poprzednim mkIII, miałem przerwany przewód i spręzarka się normalnie załączała, dzwigały sie obroty i było słychać charakterystyczne przełączenie spręzarki, wiec jak wiedzialem ze wszystko chodzi pojechałem dopiero to nabić i było ok. Tu mam ten sam problem, nawet nie można bez sprawnej klimy jechać i nabić, a wiem że nie działa bo spręzarka włącza się tylko przy podpięciu na krótko do plusa z AKU
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
- kurczak_00
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:02
- Lokalizacja: Bierutów (Wrocław)
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
u znajomego tak było ze się nie załączała. kolego a możesz mi pokazać jak masz po podłączane wężyki od podciśnienia bo tez zakładałem klimę ale nie wiem jak te wężyki maja isc.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
Bez czynnika kompresor sie nie wlaczy. Chyba ze masz ominiety lub uszkodzony presostat. Po to wlasnie jest presostat w ukladzie.
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
agrala, no nie zgodze sie, wczesniej bylo wszystko w serii i kompresor sie wlaczal.Teraz na krótko sie takze kompresor wlacza, wiec wg.mnie to bez znacvzenia
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
Bo miałes pewnie uszkodzony czujnik cisninia w klimie dlatego ci załączał albo była zamiast niego zworka zrobiona na kablach bo wczesnijszemu włascicielowi padł.
By kima się załączyła muszą by spełnione warunki:
-czujnik cisninia (presostat) na osuszaczu musi wykryc odpowiednie cisninie w układzie.
-czujnik temperatury nad komputerem odpowiednia temperature (chyba powyzej +5 stopni)
Wtedy przekażnik klimatyzacji w sterowniku pod zbiornikiem wyrównawczym w mk3 załącza kompresor,
a drugi przekaźnik załącza na pierwszy bieg wentylatory.
Dodatkowo czujnik cisninia w osuszaczu ma 2 piny jesli wykryje wieksze cisninie załącza 3 przekaźnik w sterowniku i wtedy wentylatory wchodza na 2 bieg.
By kima się załączyła muszą by spełnione warunki:
-czujnik cisninia (presostat) na osuszaczu musi wykryc odpowiednie cisninie w układzie.
-czujnik temperatury nad komputerem odpowiednia temperature (chyba powyzej +5 stopni)
Wtedy przekażnik klimatyzacji w sterowniku pod zbiornikiem wyrównawczym w mk3 załącza kompresor,
a drugi przekaźnik załącza na pierwszy bieg wentylatory.
Dodatkowo czujnik cisninia w osuszaczu ma 2 piny jesli wykryje wieksze cisninie załącza 3 przekaźnik w sterowniku i wtedy wentylatory wchodza na 2 bieg.
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: kabel z klimy z kompa, który??
Mozesz sie nie zgodzic ale wydaje mi sie ze inzynierowie z VW byli chyba na tyle rozsadni by zabezpieczyc kompresor przed praca na sucho.darkmen21 pisze:agrala, no nie zgodze sie, wczesniej bylo wszystko w serii i kompresor sie wlaczal.Teraz na krótko sie takze kompresor wlacza, wiec wg.mnie to bez znacvzenia
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
no wiesz, niepotrzebny ten sarkazm, tylko moje wątpliwości są związane z sytuacą którą miałem.agrala pisze:Mozesz sie nie zgodzic ale wydaje mi sie ze inzynierowie z VW byli chyba na tyle rozsadni by zabezpieczyc kompresor przed praca na sucho.
Zatem Panowie, dziękuje za informację dotyczacą włączenia kompresora-szczególnie Misiek_B, , ale pytanie nadal bez odpowiedzi,
Gdzie ten kabel ze sterownika komputera ma lecieć dalej??do skrzynki bezpieczników-gdzie??czy wogóle w inne miejsce
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
kabel z klimy z kompa, który??
Przecież napisałem na pin 8i 3 sterownika klimy a dalej się rozchodzi na czujnik temperatury dla klimatyzacji takie jest podłączenie dla silnika ADZ bo oryginalnie dla silnika 2E jest podłączenie pod pin 8 i tez dalej idzie na czujnik temperatury zewnętrznej dla klimatyzacji
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
kabel z klimy z kompa, który??
no tak jak ten kabel walnalem na te piny to sie nic nie zalaczało, ale to tak jak piszecie moze dlatego ze nie ma czynnika bo był cały spuszczany do zmiany silnika z 1.8 na 2.0
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości