Komfortowe migacze - 3 mrugnięcia
: śr lip 25, 2012 14:50
Waqa, w moim module mozna ustawic liczbe migniec w przedziale od 3 do 9.
Nie wazne na ile wlaczysz kierunki to modul przy ustawionej liczbie 3 dzial tylko do 3 migniec.
Wlaczyles kierunke w prawo, przy 2 mignieciu kierownica sie wyprostowala i manetka kierunkow sie wylaczyla - modul dorzuci jedno migniecie.
Skrecasz w prawo, stoisz na swiatlach i migasz kierunkiem, zjezdzasz ze swiatel i kierunki sie wylaczyly np wczesniej migaly 17 razy - modul nic nie zrobi.
Modul jest tak zrobiony ze miga tylko wtedy kiedy liczba migniec jest mniejsza od ustawionej. Jezeli liczba migniec bedzie wieksza od liczby zaprogramowanej to modul nic nie zrobi.
Dziala to identycznie jak w oryginale.
Modul w sowjej pracy wykorzystuje fabryczny przerywacz w aucie i miga zawsze z ta sama predkoscia i dlugosci jak w aucie bez modulu.
Przy przepalonej zarowce gdzy igacze miegaja szybciej modul tez bedzie migal szybciej.
Do zmiany liczby migniec nic nie jest potrzebne - wystarczy wcisnac guzik na module tyle razy ile razy chce sie zwiekszyc liczbe migniec. Pamiec w module jest stala i po odlaczeniu akumulatora jest zapamietaa na stale. Jezeli ustawimy 10 migniec to modul sie zeruje i ma wtedy ustawione 3 migniecia.
Widzialm na allegro podobny modul gdzie do zmiany liczby mignieec potrzebny jest kabel ktory wypozycza sie za jakas kwote lub mozna go kupic na stale, do tego potrzebny jest jeszcze laptop. Kolejny gadzet gdzie sprzedawca moze zarobic a nie wszyscy maja laptopy.
Przerost formy nad trescia - zeby zmienic ilosc migniec trzeba podlaczac laptopa do auta. U mnie wystarczy wcisnac guzik palcem a z tym chyba nikt nie ma problemow.
tygras, dzialaja tak i tak. Wystarczy ze podasz sygnal ktory bedzie dluzszy niz 25ms (a to jest 1/40 sekundy), nie wazne czy naciskajac na manetke czy wlaczajac ja na stale i wylaczajac.
Podam Wam taki przyklad.
Uklad zamontowalem w aucie zony i nic jej o tym nie powiedzialem.
Maila ustawione 4 migniecia.
Przy pierwszym wylaczeniu migacza ktory migal mniej niz 4 razy zastanawiala sie co sie dzieje. Myslala ze cos sie popsulo.
Zaczela tego uzywac caly czas i na ta chwile wszedzie daje tylko sygnal manetka. Zwyklych kierunkow uzywa tylko wtdy kiedy stoi na skrzyzowaniu. W czasie jazdy gdy skreca, naciska tylko na manetke.
Nie wazne na ile wlaczysz kierunki to modul przy ustawionej liczbie 3 dzial tylko do 3 migniec.
Wlaczyles kierunke w prawo, przy 2 mignieciu kierownica sie wyprostowala i manetka kierunkow sie wylaczyla - modul dorzuci jedno migniecie.
Skrecasz w prawo, stoisz na swiatlach i migasz kierunkiem, zjezdzasz ze swiatel i kierunki sie wylaczyly np wczesniej migaly 17 razy - modul nic nie zrobi.
Modul jest tak zrobiony ze miga tylko wtedy kiedy liczba migniec jest mniejsza od ustawionej. Jezeli liczba migniec bedzie wieksza od liczby zaprogramowanej to modul nic nie zrobi.
Dziala to identycznie jak w oryginale.
Modul w sowjej pracy wykorzystuje fabryczny przerywacz w aucie i miga zawsze z ta sama predkoscia i dlugosci jak w aucie bez modulu.
Przy przepalonej zarowce gdzy igacze miegaja szybciej modul tez bedzie migal szybciej.
Do zmiany liczby migniec nic nie jest potrzebne - wystarczy wcisnac guzik na module tyle razy ile razy chce sie zwiekszyc liczbe migniec. Pamiec w module jest stala i po odlaczeniu akumulatora jest zapamietaa na stale. Jezeli ustawimy 10 migniec to modul sie zeruje i ma wtedy ustawione 3 migniecia.
Widzialm na allegro podobny modul gdzie do zmiany liczby mignieec potrzebny jest kabel ktory wypozycza sie za jakas kwote lub mozna go kupic na stale, do tego potrzebny jest jeszcze laptop. Kolejny gadzet gdzie sprzedawca moze zarobic a nie wszyscy maja laptopy.
Przerost formy nad trescia - zeby zmienic ilosc migniec trzeba podlaczac laptopa do auta. U mnie wystarczy wcisnac guzik palcem a z tym chyba nikt nie ma problemow.
tygras, dzialaja tak i tak. Wystarczy ze podasz sygnal ktory bedzie dluzszy niz 25ms (a to jest 1/40 sekundy), nie wazne czy naciskajac na manetke czy wlaczajac ja na stale i wylaczajac.
Podam Wam taki przyklad.
Uklad zamontowalem w aucie zony i nic jej o tym nie powiedzialem.
Maila ustawione 4 migniecia.
Przy pierwszym wylaczeniu migacza ktory migal mniej niz 4 razy zastanawiala sie co sie dzieje. Myslala ze cos sie popsulo.
Zaczela tego uzywac caly czas i na ta chwile wszedzie daje tylko sygnal manetka. Zwyklych kierunkow uzywa tylko wtdy kiedy stoi na skrzyzowaniu. W czasie jazdy gdy skreca, naciska tylko na manetke.