Climatronic. włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tom2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 05, 2018 23:14

Re: Climatronic. włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129

Post autor: Tom2005 » pn lut 05, 2018 23:40

witam,

Może ktoś zasugeruje mi jak rozwiązać mój problem, i gdzie. I co może być problemem.

Mam Skodę Superb 1.9 turbo, 130km, 2004r.Climatronic zapewne jak w vwagenach.

Krótko mówiąc. Klima działa, sprawna, ale... uchodzi czynnik. Niby wystarczy poszukać nieszczelności,ale w 5 serwisach (także specalizującychsię klimami) sprawdzają zawsze to samo i tak samo. Wypuszcxzają, napełniają (z barwnikiem), oglądają potem ultrafioletem itp... I tak co sezon napełniam ją po 2-3 razy. To koszuje, a klima nadal nieszczelna.
Ostatni razw wakacje,napełniłem na wyjazd nad morze. W drodze na wakacje mroziła jak nowa. Nad morzem auto przez 10 dni nie odpaane nawet i jak ruszyłem w drogę powrotną, klima już była pusta (lub prawie), bo nie chłodziła. Nawie działa. Pełne nabicie zniknęło przez 10 dni z zaparkowanego, nieużywanego auta! Wydawałoby się, że musi być spora nieszczelność, a taka przecież powinna być widoczna i łatwa do znalezienia. Nie było też zadnych zabarwionych śladów na wylotach w kabinie, ani dziwnych zapachów.

Po wakacjach przprowadziłem test w serwisie, ogólny. Pokazały się 2 błędy:
F-129, włącznik cieśnieniowy klimatyzacji
V85, silnik klapy nawiewu

I teraz tak... Czy w ogóle te błędy mają coś wspólnego z ulatnianiem się czynnika? Jeśli tak, to czy są skutkiem tego, że nie ma czynnika, czy może przyczyną?

Czy ktoś może polecić mi sprawdzony, dobry serwis, gdzie spawdzą mi i naprawią klimatyzację, inaczej niż tą jedną standardową maszyną spotykaną w każdym serwisie? W Warszawie i okolicach.

Oczywiście za autoryzowany serwis skody - dziękuję. I dziękuję zasugestie zdejmowania deski rozdzielczej w aucie, w jakimkolwiek serwisie.

Co o tym problemie sądzicie? Jaka może być przyczyna tak szybkiego ulotniania się całości czynnika, nawet w stojącym wyłączonym aucie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości