Witam ponownie. Postanowiłem sprawdzić jak się zachowa układ hamulcowy po odłączeniu czujnika/włącznika STOP. W sensie czy przy odłączonym włączniku STOP też wyłączy się ESP no i rozregulowałem ten włącznik ( wtedy jeszcze nie wiedziałem jak on działa) w taki sposób że przestały działać światła stopu. Rozbierając ten włącznik trochę go połamałem ale jakoś poskładałem i mimo wszystko kupiłem nowy i ESP już się nie wyłącza. Czyli u mnie był problem włącznika STOPu choć komputer tego nie sygnalizował.
No i mam teraz pytanie - przejmować się tym że znika podciśnienie z węża do serwa po wyłączeniu silnika czy olać to skoro działa wszystko jak należy. Pedał hamulca naciskam tak samo delikatnie jak pedał gazu więc chyba to bardzo dobre działanie jest?
Jeszcze sprzęgło mogłoby tak leciutko chodzić
wymiana serwa z powodu awarii esp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana serwa z powodu awarii esp
olej - pewnie zaworek zwrotny na wężu do serwa nie trzymahary71 pisze:No i mam teraz pytanie - przejmować się tym że znika podciśnienie z węża do serwa po wyłączeniu silnika czy olać to skoro działa wszystko jak należy.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości