Strona 2 z 2

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: ndz sty 01, 2012 20:13
autor: kari-001
no a na czym by polegała na przeróbka tego co mam? jakbym nie kupił tego z diesla tak czysiak trzeba by bylo go przelutować jest w płytkę w liczniku wlutowany , poza tym samą tarczę można by przełożyć jakbym miał taki z tdi to co bym musiał zmienić jeśli by się powiedzmy mieścił? lutuje do tamtych ścieżek i będzie grało czy coś jeszcze wymagałoby zmiany?
poniżej zdjęcie mogego obrotomierza z mk2 benzyna
Obrazek

Obrazek

a tu w linku przykładowe zdjęcia obrotomierza z passata b4
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/ga ... 002/2#zdj3" onclick="window.open(this.href);return false;

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: ndz sty 01, 2012 21:07
autor: Witek.J
Ja korzystałem z tego http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=3096.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz mówię że miałem stary typ licznika na dwie wtyczki, nowy typ jest trochę inny.

Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: ndz sty 01, 2012 21:44
autor: kari-001
Witek.J pisze:Ja korzystałem z tego http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=3096.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz mówię że miałem stary typ licznika na dwie wtyczki, nowy typ jest trochę inny.
dzięki za ten link szkoda, że wszystkiego nie rozumiem. ty taki sobie wmontowałeś? czy podobny?
ja może będę z innego licznika kombinować

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: ndz sty 01, 2012 23:37
autor: Witek.J
Google translator przetłumaczy ci całą stronę :bajer:
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem) :bigok:

Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: pn sty 02, 2012 20:59
autor: kari-001
Witek.J pisze:Google translator przetłumaczy ci całą stronę :bajer:
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem) :bigok:
no właśnie to przekłamnie to ile cię oszukuje? pozatym na tej stronie widziałem stara instalka ja mam nową

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: pn sty 02, 2012 22:37
autor: Witek.J
Przy 3000 obr/min. mój obrotomierz pokazuje około 2850 obr/min.

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

: pn lip 21, 2014 22:24
autor: OsteR9019
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć konkretnie z którego pinu w sterowniku idzie sygnał do obrotomierza? Przewalałem całą elektrykę, trochę zostało z golfa reszta z toledo no i musiałem coś po drodze zepsuć. Do odpalenia z niepełną elektryką "wszystko" działało, po podłączeniu reszty nie działa MFA obrotomierz i niektóre kontrolki.

Edit:
Ja problem obrotomierza i MFA w Golfie II z TDI rozwiązałem tak
Obrazek
Nie wygląda idealnie ale z braku odpowiedniego z mk2 i niechęci z mk3 jestem zadowolony. Pokazuje co trzeba, napęd na linkę a to że zegarek można ustawić tylko po zdjęciu zaślepki do przełknięcia.