Strona 2 z 2
elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: ndz sty 01, 2012 20:13
autor: kari-001
no a na czym by polegała na przeróbka tego co mam? jakbym nie kupił tego z diesla tak czysiak trzeba by bylo go przelutować jest w płytkę w liczniku wlutowany , poza tym samą tarczę można by przełożyć jakbym miał taki z tdi to co bym musiał zmienić jeśli by się powiedzmy mieścił? lutuje do tamtych ścieżek i będzie grało czy coś jeszcze wymagałoby zmiany?
poniżej zdjęcie mogego obrotomierza z mk2 benzyna
a tu w linku przykładowe zdjęcia obrotomierza z passata b4
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/ga ... 002/2#zdj3" onclick="window.open(this.href);return false;
elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: ndz sty 01, 2012 21:07
autor: Witek.J
Ja korzystałem z tego
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=3096.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz mówię że miałem stary typ licznika na dwie wtyczki, nowy typ jest trochę inny.
Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: ndz sty 01, 2012 21:44
autor: kari-001
dzięki za ten link szkoda, że wszystkiego nie rozumiem. ty taki sobie wmontowałeś? czy podobny?
ja może będę z innego licznika kombinować
elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: ndz sty 01, 2012 23:37
autor: Witek.J
Google translator przetłumaczy ci całą stronę
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem)
Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: pn sty 02, 2012 20:59
autor: kari-001
Witek.J pisze:Google translator przetłumaczy ci całą stronę
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem)
no właśnie to przekłamnie to ile cię oszukuje? pozatym na tej stronie widziałem stara instalka ja mam nową
elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: pn sty 02, 2012 22:37
autor: Witek.J
Przy 3000 obr/min. mój obrotomierz pokazuje około 2850 obr/min.
elektryka po swapie AFN do mk II 16v
: pn lip 21, 2014 22:24
autor: OsteR9019
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć konkretnie z którego pinu w sterowniku idzie sygnał do obrotomierza? Przewalałem całą elektrykę, trochę zostało z golfa reszta z toledo no i musiałem coś po drodze zepsuć. Do odpalenia z niepełną elektryką "wszystko" działało, po podłączeniu reszty nie działa MFA obrotomierz i niektóre kontrolki.
Edit:
Ja problem obrotomierza i MFA w Golfie II z TDI rozwiązałem tak
Nie wygląda idealnie ale z braku odpowiedniego z mk2 i niechęci z mk3 jestem zadowolony. Pokazuje co trzeba, napęd na linkę a to że zegarek można ustawić tylko po zdjęciu zaślepki do przełknięcia.