Strona 2 z 2

immobilizer

: ndz sty 29, 2012 12:03
autor: grg474
Steryd pisze:Jakie czynnosci jeszcze wykonac zeby sprawdzic co moze nie grac?
sprawdź klemy a w szczególności punkt masowy idący od klemy masy pod akumulator (pod aku jest mocowanie masy)
jaką masz syrenę alarmu - w formie syrenki czy klaksonu jak normalny klakson w golfie - jak syrenka - to może ona pobierać za dużo prądu (śmierć aku w syrence - ciągle pobiera prąd z oryginalnego aku - spotkałem taką sytuację 3 razy)

immobilizer

: ndz sty 29, 2012 12:20
autor: Steryd
Immobiliser mam w kluczyku, alarm jest dolozony z pilota. Alarm mam w formie syrenki. Probowalismy na kable odpalic, ale nie pomoglo. Ciezko kreci, wskazowki licznika drza, a alarmu nie idzie rozbroic. Moze problem jest w samym alarmie? Jesli podladuje akumulator ze 2 godziny, to powinien miec na tyle sily zeby rozbroic owy alarm?

immobilizer

: pn sty 30, 2012 00:53
autor: inziu
Też miałem kiedyś taki problem z drżeniem zegarów, zegar się restartował , kasował przebieg dzienny. Nie wiem od czego to zależy ale zauważyłem to przy założeniu anteny od radia. Po odpięciu wszystko zaczęło chodzić bez problemów (akumulator mam stary, samochód stał teraz na mrozie przez 3 dni to już trochę ciężko mu było załapać)

immobilizer

: pn sty 30, 2012 20:15
autor: Steryd
Nowy akumulator zamontowany. SIlnik kreci jak szalony, roznica w rozruchu kolosalne, ale dalej nie moge rozbroic/uzbroic auta pilotem, a co za tym idzie jest odciety zaplon i nie moge odpalic. Czy mozna sprobowac jakos "zresetowac" alarm? Moze VAGa podlaczyc i poszukac przyczyny? Mam gdzies tez instrukcje od alarmu, ale musze ja odkopac. Moze tam jakas pomocna literatura na mnie czeka?