Strona 2 z 3

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 11:30
autor: daniel.wwe
Ja ze swojej strony mogę polecić światełka Philips 4 Led. Co prawda będą gdzieś o 100zł droższe od tych co podałeś w linku

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 13:09
autor: skaktus
U tego gościa masz MyCarr aka ATU:

http://allegro.pl/listing/user.php/run? ... 542097&p=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 17:34
autor: pawel1971
Wybierają lampy sugerował bym się wbudowanym automatem rozmiarami zewnętrznymi. Wybrał bym takie które pasują w żeberka atrapki jak najmniej inwazyjnie.Tzn jak najmniej docinania. Zmierz rozmiar między żeberkami i szukaj lamp o podobnych wymiarach(wysokość lampy). Co do podpięcia pod alternator to u mnie wywalało błąd i napis na desce że uszkodzony alternator. Więc plus mam z wyłącznika swiateł a sygnał do wyłączenia wzięty z świateł pozycyjnych
Ja mam takie u siebie jak na tej fotce tylko produkcja CHRL działają od ponad roku i jest OK http://www.cartime.pl/DRL/507.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Płaciłem za nie wtedy 150 zeta a teraz widzę je nawet po 80 dyszek.

A na aucie wyglądają tak i świecą dość dobrze
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... ienne.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 17:49
autor: skaktus
pawel 1971 pisze:Wybierają lampy sugerował bym się wbudowanym automatem rozmiarami zewnętrznymi. Wybrał bym takie które pasują w żeberka atrapki jak najmniej inwazyjnie.Tzn jak najmniej docinania. Zmierz rozmiar między żeberkami i szukaj lamp o podobnych wymiarach(wysokość lampy). Co do podpięcia pod alternator to u mnie wywalało błąd i napis na desce że uszkodzony alternator. Więc plus mam z wyłącznika swiateł a sygnał do wyłączenia wzięty z świateł pozycyjnych
W sumie podejście dobre, ale nie bierzesz pod uwagę, że większość świateł to tandetne wyroby, nie dające sobie rady z wilgocią i temperaturą jaką generują diody. Można kupić lampy wręcz nieinwazyjne w kratkę, ale co z tego jak na tym pojeździ się chwilę a i jasność nie jest najlepsza.

Również miałem lampy takie jak na foto, z tymi samymi diodami co na foto, tj z Osramami. Działały, po przeróbkach lepiej niż na początku, ale zakłócały CB, do tego miały tendencję do parowania. Przy porównaniu och do wyrobów markowych w sumie ciężko było je porównywać.

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 18:20
autor: pawel1971
Akurat u mnie nie ma zakłóceń ,lampy nie parują. Maja ponad rok na aucie .Jedyny mankament jaki zauważyłem to taki że na przednim panelu te śrubki ciut zaszły rdzawym nalotem.

Wiem ze jest duzo lamp w kiepskiej jakości i nie proponuje aby ktoś szukał jak najtańszych. Te lampy są na all po 50 zeta i po 120 więc pewnie są od różnych chińskich rączek. Jedne są lepiej wykonane inne gorzej .Brat sobie kupił jakieś ori Philipsy maja po 4 diody i zaraz po wyściu gwarancji padł automat odłączajacy swiatła. Pewnie tez robione u chinoli tylko zlecone przez Philipsa
Tak że i w tej materii mozna trafić na dobry wyrób i bubel


W ogóle ze sprzętami to jest różnie. U mnie w pasku po wywaleniu ori radia gama i wstawieniu pionka DEH 7900UB według ludzi nie powinno grac gdyż nie dałem separatora antenowego. A jednak gra i jak to wytłumaczyć?

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn lis 21, 2011 20:02
autor: skaktus
Jak wytłumaczyć że gra ? Jesteś w zasięgu dobrych nadajników to radio gra. Separator ma tylko zasilać antenę a dokładnie jej wewnętrzny wzmacniacz.

Ja osobiście posiadam lampy Philipsa, wcześniej miałem te same co ty. O ile Philips droższy to i też dużo więcej światła daje. W moich lampach takich jak ty masz, była również tendencja do pękających kloszy - pękły mi dwa komplety, wtedy to był gwóźdź do trumny i zrezygnowałem z nich.

Lampy na allegro te za 50 i za 120 to to samo. Mam takich lamp kilkanaście kompletów i pod względem elektroniki i budowy niczym się nie różnią. Wszystko i tak klepane w chinach.

Re: Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: śr lis 23, 2011 15:29
autor: Caymann
pawel 1971 pisze:Wybierają lampy sugerował bym się wbudowanym automatem rozmiarami zewnętrznymi. Wybrał bym takie które pasują w żeberka atrapki jak najmniej inwazyjnie.Tzn jak najmniej docinania. Zmierz rozmiar między żeberkami i szukaj lamp o podobnych wymiarach(wysokość lampy). Co do podpięcia pod alternator to u mnie wywalało błąd i napis na desce że uszkodzony alternator. Więc plus mam z wyłącznika swiateł a sygnał do wyłączenia wzięty z świateł pozycyjnych
Ja mam takie u siebie jak na tej fotce tylko produkcja CHRL działają od ponad roku i jest OK http://www.cartime.pl/DRL/507.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Płaciłem za nie wtedy 150 zeta a teraz widzę je nawet po 80 dyszek.

A na aucie wyglądają tak i świecą dość dobrze
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... ienne.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
A możesz podesłać mi link do tych lamp z alledrogo???

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: śr lis 23, 2011 15:54
autor: skaktus
Jedne z ukośnych lamp dawały rady pod względem wysokości kratek w mk4. Wada - diody bez chłodzenia i niższa jasność diod. Lampy Philipsa są dość niskie, w sumie wszystkie wersje.

Ja bym tam kupił kratki na okrągłe halogeny i w nie pchał okrągłe dzienne :)

Re: Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: śr lis 23, 2011 18:06
autor: kovisoy
witam

zamierzałem zamontować światła równo z powierzchnią panela i po wyjęciu go musiałem dociac fragment górnej warstwy plastiku ,ponieważ
otwór jest jednostronnie ukośny
Trochę zabawy z tym jest - mnie razem z montażem , podłączeniem philipsów i układaniem przewodów zajęło to ok 4 godz , ale myśle że warto było

pozdrawiam

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: śr lis 23, 2011 20:22
autor: skaktus
Widać że masz lampy nieco w dół skierowane. Ja bym prędzej dociął dolną "belkę" i ustawił lampy równolegle do podłoża.

Re: Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: śr lis 23, 2011 20:53
autor: kovisoy
fakt są nieco w dół ale jak widać na zdjęciu odblaski diód są skierowane do góry , ta tolerancja moim zdaniem wystarcza by były doskonale widoczne
podczas świecenia

pozdrówka

Re: Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: ndz sty 06, 2013 19:38
autor: luki010
Montował ktoś okrągłe światła do jazdy dziennej w Mk4? Prosił bym o foto. :-)

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: ndz sty 06, 2013 20:15
autor: wesol
a co w razie jak bedzie potrzeba wkrecenia sreby haka holowniczego w tym mk4?? Powiem szczerze ze wolalbym zeby bylo jakies miejsce na montaz tych dziennych nieco wyzej tyle ze w lasnie w mk4 jest z tym lipa. Za nisko mi sie nie widzi bo raz ze tam syfu jest przy drodze duzo to jakos mi sie to nie widzi jak widze jak ktos jedzie i ma tak jak milion ludzi w tym kraju te swiatla zyli przy samej ziemi. Czemu tak to ludzi emontuja to ja nie rozumiem. Producenci aut w tych swoich nowszych autach wcale tak nie robia i zazwyczaj dzienne sa przy lampach głownych albo prawie zawsze w nich samych czyli na wysokosci okolo 80cm.

Jak zamontować światła do jazdy dziennej

: pn sty 07, 2013 02:01
autor: Qto
luki010, jest fotoporada...i uwzględnia wkręcenie ucha holowniczego...na wiosnę pewnie będę coś podobnego u siebie kombinował...tylko nie wiem jakie lampki wybrać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=417058" onclick="window.open(this.href);return false;