Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
http://moto.allegro.pl/vw-golf-iv-1-4-1 ... 99633.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a co wy na to ??
a co wy na to ??
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
Diagi, no to jak masz wkład to już prosta sprawa - on ma licznik immo2 czyli nie musisz nawet przerzucać immo - zostanie tylko wgrać wsad od 1J5 920 825C, a potem na aucie zakodować klucze i ustawić przebieg. Kodowanie niestety trzeba będzie z głowy bo jak sam widzisz ma uwalony ten licznik i nie wiadomo czy wogóel odczytasz z niego eprom.
no przecież to bosch/motometertootall90 pisze:a co wy na to ??
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
grg474, zgadza się, ale myślałem mu zapakować od razu IMMO3 i poodpalać funkcje niektóre. Tu nie będzie problemu z kodowaniem jak będzie wiadomo co auto ma i oryginalny VCDS podpowiada też, ale właśnie dlatego mówiłem o przerzuceniu tego, że można to zrobić w tym przypadku na odległość bez potrzeby uczenia kluczy na aucie.
tootall90, po pierwsze tak jak pisał grg474 to jest inna firma a po drugie żeby się to opłacało (gdyby to były zwykłe VDO) musiałbyś mieć kogoś kto Ci całą wyżej wspomnianą przeze mnie procedurę wykona za darmo w stosunku do tego co Ci pisałem.
tootall90, po pierwsze tak jak pisał grg474 to jest inna firma a po drugie żeby się to opłacało (gdyby to były zwykłe VDO) musiałbyś mieć kogoś kto Ci całą wyżej wspomnianą przeze mnie procedurę wykona za darmo w stosunku do tego co Ci pisałem.
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
http://moto.allegro.pl/licznik-zegary-g ... 02680.html" onclick="window.open(this.href);return false;
innego juz chyba nie wyczaruje
innego juz chyba nie wyczaruje
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
Oj uparłeś się jednak, no ale Twój wybór, najprostsza i najszybsza procedura to wymiana wkładu moim zdaniem.
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
no tak tylko wtedy nie założy tych tarcz co ma obecnie na swoim liczniku - nie ma bata - kontrolek jest więcej w immo3Diagi pisze:grg474, zgadza się, ale myślałem mu zapakować od razu IMMO3 i poodpalać funkcje niektóre
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
grg474, założy bez problemu, robiłem takie przeróbki.
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
wytłumaczysz mi jak? Załączam fotoDiagi pisze: założy bez problemu,
nie żebym się spierął tylko z ciekawości pytam
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
Tu akurat w przypadku tych wkładów na zdjęciu są dużo większe różnice, bo też w CANie patrząc na kontrolki prędkościomierza i obrotomierza, nie tylko z IMMO, po za tym to nie są wkłady VDO. Ale patrząc na samą różnicę w immobiliserach czyli tylko środkowa część, podmieniasz środkową część tarczy na tą z IMMO3.
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
Koledzy Diagi oraz tootall90, podepnę się pod temat, a konkretnie zacytuję swojego posta sprzed 2,5 roku:
Problem miałem z wyświetlaczem MFA - nie świecił w ogóle.
Golf 1.8T z 4 maja 1999 (modelowy 2000 - WVWZZZ1JZYB000xxx).
Oryginalne zegary 1J0920821A (data na plastiku IV '99).
Zakupione zegary 1J0920821A (data na plastiku VI '99) - wyjęte ponoć z benzyny 2.0 .
Kluczyki zakodowane, auto odpala, kodowanie to samo co w starych.
Problem: nie pokazuje spalania - cała reszta w porządku. Na MFA pokazuje przejechane kilometry, temperaturę, czas, średnią prędkość, a spalanie 0.0 L/100KM.
Z tego co się rozglądałem po kodowaniu zauważyłem pewien problem. Zegary po zmianach na ostatniej pozycji kodowania, w adaptacji pokazują wartości impulsatora odpowiednie dla samochodów od roku modelowego 2002:
Kodowanie mam: 05142 - tak jak w poprzednich. Przedostatnia cyfra wskazuje na kodowanie modelowe '99 i nie przyjmuje tam "0" dla "0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)" (za de.openobd.org)
Ktoś zna odpowiedź na tą łamigłówkę?
Problem miałem z wyświetlaczem MFA - nie świecił w ogóle.
Golf 1.8T z 4 maja 1999 (modelowy 2000 - WVWZZZ1JZYB000xxx).
Oryginalne zegary 1J0920821A (data na plastiku IV '99).
Zakupione zegary 1J0920821A (data na plastiku VI '99) - wyjęte ponoć z benzyny 2.0 .
Kluczyki zakodowane, auto odpala, kodowanie to samo co w starych.
Problem: nie pokazuje spalania - cała reszta w porządku. Na MFA pokazuje przejechane kilometry, temperaturę, czas, średnią prędkość, a spalanie 0.0 L/100KM.
Z tego co się rozglądałem po kodowaniu zauważyłem pewien problem. Zegary po zmianach na ostatniej pozycji kodowania, w adaptacji pokazują wartości impulsatora odpowiednie dla samochodów od roku modelowego 2002:
Kod: Zaznacz cały
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl (ab MJ 2002)
1 - 4345 (1,4l/55kW mit Schaltgetriebe)
2 - 3528 (alle anderen Motor-/Getriebevarianten)
3 - 4134 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (alle 5-Gang Automatikgetriebe)
4 - 3648 (alle 6-Gang Schaltgetriebe)
4 - 3648 (1.9l/81kW TDI mit Schaltgetriebe 02M)
Kod: Zaznacz cały
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (bis MJ 1999)
4 - 4-Zylinder
5 - 5-Zylinder
6 - 6-Zylinder
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada)
Nie moge dostac takich zegarow wiec moze jakies inne ??
problem ten nie jest w ogóle związany z kodowaniem licznika tylko z brakiem informacji o spalaniu z komputera silnikatmk pisze:Problem: nie pokazuje spalania - cała reszta w porządku. Na MFA pokazuje przejechane kilometry, temperaturę, czas, średnią prędkość, a spalanie 0.0 L/100KM.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości