Strona 2 z 2

sonda lambda

: pt kwie 08, 2011 16:44
autor: Paweł Marek
beataimichal1, niema sensu dalej rozwazać. Twoje auto twoja kasa. Jest szansa że wymiana lambdy w ślepo pomoże ale pewności brak

sonda lambda

: ndz kwie 10, 2011 20:17
autor: stilu
Cześć, też mam problem z sonda - najprawdopodobniej. Motor 2E, Gaz BRC Blitz, rok 1992
VAG mówi: sonda lambda - brak sygnału (po kasowaniu błędu i tak powraca co jakiś czas)
Obrotomierz mówi: falują obroty na jałowym od 600 do 900 RPM (na PB) a na LPG po prostu nie równo chodzi i obroty falują lekko w okolicach 900RPM (mniej niż na PB)
komputer o spalaniu mówi: ze 2 l wiecej na 100km (i PB i LPG)
Blok pomiarowy dla sondy mówi: stałe napięcie 1.15 V (na wykresie w Polskim Vagu jest funkcja stała bez zmian przy dodawaniu gazu, nic kompletnie się nie zmienia)
i brakuje mi tylko WASZEGO zdania i nabiore pewności :bajer:

sonda lambda

: ndz kwie 10, 2011 20:46
autor: beataimichal1
u mnie obroty iwszystko ok tylko spalanie na komputerze troche spore a wrealu dzis jezdzilem obejrzec i wyjerzdzajac zatankowalem pod korek lpg wrocilem 142 km znow do pelna 14,5 litra lpg srednia predkosc na komputerze tego przejazdu 80 km/h miejscami 60 a miejscami i160 kumpel ktury ze n]mna jechal mowil ze napewno to nie byl ekonomiczny przejazd tak ze nie wiem czy ruszac

sonda lambda

: ndz kwie 10, 2011 23:48
autor: mody1
DObra może ktoś podać parametry sądy w jakich ma pracować na biegu jałowym i w pewnych przedziałach obrotów.Oraz jak ją przemierzyć,jak się nie mylę to sa 3 przewody masa plus i sygnał na kompa.Gdzie i co podpiąć,aby zmierzyć

sonda lambda

: pn kwie 11, 2011 08:19
autor: yoldi
Wpinasz się między sygnał a masę miernikiem V i sprawdzasz czy przy dodawaniu gazu powinno oscylować napięcie na mierniku od 0.7 do 3V jak dobrze pamiętam.

Re: sonda lambda

: pn kwie 11, 2011 14:00
autor: norek111
yoldi pisze:Wpinasz się między sygnał a masę miernikiem V i sprawdzasz czy przy dodawaniu gazu powinno oscylować napięcie na mierniku od 0.7 do 3V jak dobrze pamiętam.
od 0 do 1V