Pilot a fabryczny centralny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pilot a fabryczny centralny
Wiedziałem dostałem pomoc od borala i wiele czytałem na temat na forum. Moim zdaniem coś jest nie tak z zamkiem ponieważ nie zawsze uda mi się zamknąć nawet kluczykiem kierowca jak i pasażer (otwiera się dobrze). A drzwi pasażera z tyłu nie zawsze się po zamknięciu się otworzą. Gdzie znajduje się wyłącznik blokady otwarcia drzwi kierowcy w zamku? (to jest ten jeden z mikro styków?) Próbowałem podać samą masę i też to nie dawało efektów. Sterownik jest raczej ok.
Pilot a fabryczny centralny
Witam udało się!!! Winowajcą okazał się mikro styk zamknięcia drzwi ten co go widać z dwoma kabelkami(stary wygląda na dobry i nawet chodzi problemem jest raczej wytarty "dzióbek"), wymieniłem go na nowy (tu był problem z zmocowaniem , ale super glu i klej na gorąco pomógł). Problem miałem bo po zamontowaniu zamka i próbie zamknięcia i otwarcia drzwi, nie mogłem otworzyć drzwi ani od środka ani od zewnątrz była to wina linki co jest w klamce od zewnątrz. Dopiero po wyjęciu jej udał mi się otworzyć drzwi od środka i jak ustawiłem ją w odpowiednim miejscu udało się drzwi się otwierają. Pozostał tylko problem z otwierającym się zamkiem u pasażera z tyłu z prawej strony, jak zamknę to zamknie się i zaraz otworzy, dziej się tylko z tymi drzwiami i to dość często czego to morze być wina ??? I tylne drzwi pasażera lewe żeby otworzyć trzeba wcisnąć klamkę i dopiero otworzyć może ktoś się spotkał z tym problemem ?
Pilot a fabryczny centralny
Ok to przy okazji wyjmę i się zajmę a wyciąg się podobnie jak w przednich? I mam pytanie bo nie działa mi teraz brzęczek świateł, oświetlenie wnętrza,dioda przy ryglu i domykanie szyb czy to jest wina mikro styków bo je słychać jak przekręcałem śrubokrętem po wyjęciu wkładki zamka? czy diody bo nie widziałem jej a mam golfa z 97r 1.6
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Pilot a fabryczny centralny
U kumpla jak robiłem to "nie piszczenie"był winny mikrostyk w drzwiach kierowcy. Tylne rozbiera się podobnie, jest na forum o tym, poszukaj, bo mi się nie chce
Pilot a fabryczny centralny
Witam w piątek znowu przestał działać centralny z pilota jak zwykle mogę tylko otwierać. Rozbroiłem zamek
trochę się różni od tych co były pokazane po pierwsze nie ma tych dwóch elementów do mocowania "bolców" i w poszyciu ""blacha"" też nie ma dziur. Druga sprawa jest dodatkowy mikro styk i jakieś plastiki pod mechanizmem a w manuale jak rozebrać tych części nie było. Posprawdzałem zimne luty "zaczęło mi światełko w drzwiach i w podsufitce działać" dalej nie dział brzęczyk od otwarcia drzwi. Sprawdzałem wszystkie kabelki podając masę na każdy z nich i otwierać się da ale już zamknąć się nie da podając impuls. I po złożeniu teraz nawet nie chce się zamknąć z pilota więc być pewnie zamówię nowy zamek.
trochę się różni od tych co były pokazane po pierwsze nie ma tych dwóch elementów do mocowania "bolców" i w poszyciu ""blacha"" też nie ma dziur. Druga sprawa jest dodatkowy mikro styk i jakieś plastiki pod mechanizmem a w manuale jak rozebrać tych części nie było. Posprawdzałem zimne luty "zaczęło mi światełko w drzwiach i w podsufitce działać" dalej nie dział brzęczyk od otwarcia drzwi. Sprawdzałem wszystkie kabelki podając masę na każdy z nich i otwierać się da ale już zamknąć się nie da podając impuls. I po złożeniu teraz nawet nie chce się zamknąć z pilota więc być pewnie zamówię nowy zamek.
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Pilot a fabryczny centralny
Zakładam, że coś źle złożyłeś skoro nie chce się zamykać... Zamek masz normalny, tzn we wszystkich taki jest w drzwiach kierowcy. Za brak piszczenia odpowiedzialna jest dioda tylko nie ta świecąca, a taka prostownicza w wiązce, w drzwiach a jeśli jej nie ma to za piszczenie odpowiada krańcówka, która z powodu swojej lokalizacji narażona jest na wilgoć i najczęściej pada.
Pilot a fabryczny centralny
Chyba wymienię zamek bo nim go rozłożyłem rozpatrzyłem co i gdzie. Starałem się złożyć w ten sam sposób? Już chyba dam za wygraną i zamówię nowy zamek. Diody to nie wymacałem w tym oplocie czarnym więc raczej krańcówka.
Re: Pilot a fabryczny centralny
Mam pytanie dlaczego jak chce otworzyć z prawej lub z lewej strony kluczykiem to się wszystkie otwierają a jak zamykam to tylko mechanicznie jeden dzyndzel? Ja mam u siebie zamek z wtyczką 8 piniową i nie mam na niej żadnego nr który by odpowiadał tym z alledrogo? A dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem wszystkie styki i przylutowałem wszystkie połączenia i dalej to samo otwiera się z pilota i ręcznie ale nie zamyka, centralę noxon sprawdzałem jest ok. Miał ktoś już taki problem może coś tu jest nie tak z modułem komfortu? Jak zamykam tam co jest sterowanie szybami to się zmyka i otwiera! Co mogę jeszcze sprawdzić???rafalpg pisze:Chyba wymienię zamek bo nim go rozłożyłem rozpatrzyłem co i gdzie. Starałem się złożyć w ten sam sposób? Już chyba dam za wygraną i zamówię nowy zamek. Diody to nie wymacałem w tym oplocie czarnym więc raczej krańcówka.
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Pilot a fabryczny centralny
Powinno się zamykać wszystko, skoro tak nie jest to coś jest uwalone. Może przewód masz gdzieś przetarty, coś nie łączy we wtyczkach, albo moduł komfortu szwankuje skoro twierdzisz że zamki już naprawione.
Pilot a fabryczny centralny
Sprawdzałem na zamkniętych i otwartych drzwiach, ruszyłem wiązką przy drzwiach i nic. Co mogę sprawdzić jeszcze i jak np. moduł komfortu???
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Pilot a fabryczny centralny
Po kolei wszystkie przewody trzeba sprawdzać czy łączą itp. Kumpel w passacie miał wiązkę gdzieś w słupku przetartą, także nikt nie powie co tam u ciebie się stało, aż sam nie dojdziesz, albo komuś tego nie zlecisz. Co do modułu to ja nie pomogę bo się nie znam za bardzo, poszukaj co tam piszą o jego usterkach, albo poczekaj na kogoś bardziej kumatego.
Pilot a fabryczny centralny
Witam dzisiaj udało się uruchomić centralny, przeczytałem na forum pasata, ktoś miał podobny problem i odpiął na 15 min akumulator. W moim przypadku też chociaż nie działał brzęczyk, dioda(nie znalazłem jej w drzwiach wiązce) i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie zapala mi się światełko w podsufitce. Ma ktoś jakieś propozycje do tych przypadłości?
Pilot a fabryczny centralny
słabo szukałeś - pomiędzy silniczkiem szyby a zamkiem mniej więcej tak jak masz światełko tapicerki to prosto do góryrafalpg pisze:dioda(nie znalazłem jej w drzwiach wiązce)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości