Re: Nastawnik przesłony 1,6 PN
: śr gru 29, 2010 20:23
Kolego puszka o której piszesz, a która dochodzi do przepustnicy to regulator biegu jałowego. Na biegu jałowym auto po odpaleniu będzie ci gasło i silnik będzie wariował. To o czym pisałeś wcześniej to nastawnik przesłony wstępnej powietrza. Odpowiada on za regulację odpowiedniej ilości powietrza potrzebnej do spalania benzyny, tak aby spaliny były w zakresie pomiarowym sondy lambda.
Na początek radziłbym Ci sprawdzenie wszystkich węży podciśnienia i ewentualną ich wymianę jeśli nie były wymieniane, bo przez uszkodzone podciśnienie w tym gaźniku lubią się cuda dziać. Później sprawdź podstawę gaźnika, czy nie jest uszkodzona i czy silnik nie łapie lewego powietrza. Wszystkie kable sterujące gaźnikiem muszą być całe. Ze samym nastawnikiem wstrzymaj się z wymianą dopóki nie posprawdzasz tego co napisałem.
Problemem również może być zapłon i jego wyprzedzenie (trzeba na lampie stroboskopowej ustawić). Kable, świece, kopułka, palec - wymieniane??
jeździłem 5 lat Golfikiem z tym gaźnikiem i powiem że przy odpowiednim podejściu, gaźniki 2ee są niezawodne.....
Na początek radziłbym Ci sprawdzenie wszystkich węży podciśnienia i ewentualną ich wymianę jeśli nie były wymieniane, bo przez uszkodzone podciśnienie w tym gaźniku lubią się cuda dziać. Później sprawdź podstawę gaźnika, czy nie jest uszkodzona i czy silnik nie łapie lewego powietrza. Wszystkie kable sterujące gaźnikiem muszą być całe. Ze samym nastawnikiem wstrzymaj się z wymianą dopóki nie posprawdzasz tego co napisałem.
Problemem również może być zapłon i jego wyprzedzenie (trzeba na lampie stroboskopowej ustawić). Kable, świece, kopułka, palec - wymieniane??
jeździłem 5 lat Golfikiem z tym gaźnikiem i powiem że przy odpowiednim podejściu, gaźniki 2ee są niezawodne.....