Strona 2 z 2

problem po swapie z 1.8 rp na 2.0 agg

: pt gru 17, 2010 19:13
autor: czarna małpa
podobno te silniki wychodzily fabrycznie z immo i tylko z jednymi ecu,a znalazłem coś takiego

http://www.autoelectric.ru/auto/vw/pass ... gg-akr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

problem po swapie z 1.8 rp na 2.0 agg

: sob gru 18, 2010 21:03
autor: czarna małpa
i znow klapa,emulator wymieniony,iskra jest i znów lipa,ani drgnie.Jedynie co to lekko tak jak by chciał na samostarcie,a poza tym ni hu hu.

PS:opis w profilu niema nic w spólnego z aktualną sytuacją !!!

problem po swapie z 1.8 rp na 2.0 agg

: pt gru 23, 2011 11:42
autor: Chaos
Czy w dawcy był ABS?

problem po swapie z 1.8 rp na 2.0 agg

: pt gru 23, 2011 21:54
autor: jeryk10
wszystkie silniki na simosie maja immo Immo się nie da wyłączyć w tych rodzajach sterowników tylko emulator pomorze w tej sprawie A co do sterownika 2E na digifancie nie wychodziło fabrycznie immo ale 2E to jest inna bajka Cos masz namieszane w instalacji lub źle podłączony emulator pin 43 sterownika silnika jest to odblokowanie sterownika przez immo i zarazem diagnoza sprawdź to jest to przewód koloru szaro biały Iskra będzie immo rozłącza paliwo w benzyniakach w mk3