Strona 2 z 2
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: pt paź 01, 2010 18:13
autor: stilu
prad w stacyjce i w miejscu bezpiecznika jest. polaczylem znowu kablem z akumulatora do czarnego kabla od kostki cewki i zapalily sie kontrolki gazu tj. bylo wczesniej zanim sie popsul i normalnie odpalil.
Paweł Marek co wpisac w wyszukiwarce o tej rozpisce wtyczek?
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: pt paź 01, 2010 18:16
autor: Zico63b
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: pt paź 01, 2010 18:21
autor: stilu
dziekuje
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: sob paź 02, 2010 23:27
autor: stilu
dzisiaj grzebalem cos w wtyczkach, podociskalem je, ale dalej to samo...ale zauwazylem ze gdy odpalam go na kabel z akumulatora to nie zalacza sie w ogole gaz..czy gaz ma cos wspolnego z zasilaniem cewki?
jak myslicie ile moze mnie kosztowac przyjemnosc naprawy tego u elektryka jesli wiadomo ze ani aparatu ani cewki ani swiec ani kabli nie trzeba wymieniac? jak widzicie w tym wszystkim ten gaz?
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: sob paź 09, 2010 00:51
autor: stilu
Paweł Marek ! zgadłeś mialem "gdzies" wmontowany "immobilizer" - przelacznik podpiety do cewki i niechcacy go wylaczylem - NIE WIEDZIALEM ZE MAM COS TAKIEGO (poprzedni wlasciciel nic nie wspominal) - Doszedl dopiero do tego elektryk i jutro sie dowiem wiecej gdzie co i jak. Jeden przelacznik a samochod stal 3 tyg pod blokiem, rozkrecalem wymienialem wszystko co mozliwe a tutaj chodzilo o jeden przycisk. Dziekuje za rady wszystkim, Pozdrawiam
Golf 2.0 GTI, 2E Benzyna + LPG, BRAK PRĄD
: sob paź 09, 2010 19:24
autor: Paweł Marek
zawsze potężne kłopoty sprawiają takie dokładane ustrojstwa, trzeba się domyślać. Al dzięki temu rownież potencjalny złodziej miałby jakieś tam problemy odjechać tym autem.