Aparat Zaplonowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Aparat Zaplonowy
Kolego Badbug! Jeśli Kolega reflektuje na plik do Mk I po niemiecku - proszę o swego malia na PW.
Aparat Zaplonowy
Ja nie mogłem znaleźć do mk2 przerw na popychaczach bo krótka piłka była z płytkową regulacją ale mam w domu książkę do mk1 i z niej brałem wartości. Postaram się wieczorem poszukać. Przerywacz to chyba 0.6, też sprawdzę.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Aparat Zaplonowy
Silnik 1,3 GN:
Zawór ssący 0,15;
Zawór wydechowy 0,25; Oba mierzone na CIEPŁO!
Co tam jeszcze: odstęp styków przerywacza 0,4mm
Zawór ssący 0,15;
Zawór wydechowy 0,25; Oba mierzone na CIEPŁO!
Co tam jeszcze: odstęp styków przerywacza 0,4mm
Aparat Zaplonowy
Jak ustawiałem ze 2 lata temu to z płytkami robił się powoli problem. Na niektóre rozmiary czekałem kilka dni aż gdzieś się do nich dokopią.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Aparat Zaplonowy
podłaczasz te podciśnienie na zewnątrz bardziej. Te drugie, jak chcesz, i masz miejsce, to możesz podłączyć do filtra powietrza, albo zostawić, tak, jak jest. Jeżeli chodzi o luzy,nie mam pojęcia - w ksiazce mam tylko ze dopuszczalny luz jest 1.0 dla ssącego i 1.3 dla wydechowego.
Aparat Zaplonowy
Witam,
Dzis od rana zalozylem aparat i fura ozyla ponownie
Wielkie dzieki wszystkim za pomoc !!
Mam kolejny niewielki (mam nadzieje) problem - lampka od cisnienia oleju ciagle sie zapala... problem pojawil sie tuz przed padaka aparatu (tego samego dnia) i myslalem, ze szalala przez uszkodzony aparat (co ktoras iskra na masie).
Na wolnych obrotach ok, jak przygazuje nawet na zimno to sie zapala i wyje piszczek.
Wylacze i wlacze zaplon i wszystko wraca do normy.
Po odlaczeniu czujnikow oleju ciagle sie to dzieje, silnik pracuje cicho i normalnie wiec wykluczam czujniki i padake na silniku...
Zakladam, ze to cos w elektryce... co to moze byc?
Dzis od rana zalozylem aparat i fura ozyla ponownie
Wielkie dzieki wszystkim za pomoc !!
Mam kolejny niewielki (mam nadzieje) problem - lampka od cisnienia oleju ciagle sie zapala... problem pojawil sie tuz przed padaka aparatu (tego samego dnia) i myslalem, ze szalala przez uszkodzony aparat (co ktoras iskra na masie).
Na wolnych obrotach ok, jak przygazuje nawet na zimno to sie zapala i wyje piszczek.
Wylacze i wlacze zaplon i wszystko wraca do normy.
Po odlaczeniu czujnikow oleju ciagle sie to dzieje, silnik pracuje cicho i normalnie wiec wykluczam czujniki i padake na silniku...
Zakladam, ze to cos w elektryce... co to moze byc?
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Aparat Zaplonowy
Kolega ma licznik z "Dwójki"?
Licznik z Mk I wymaga jedynie czujnika niskiego ciśnienia (0,3 bara) natomiast licznik z Mk II wymaga by podłączone były oba czujniki: 0,3 bara ma być normalnie, na nie pracującym silniku, zwarty i ma się otworzyć praktycznie w chwili uruchomienia się silnika. Natomiast czujnik 1,8bara jest otwarty cały czas ale ciśnienie oleju ma go zamknąć przy określonych obrotach. Tak można je rozpoznać
Więc albo któryś czujnik nie łączy według tej procedury albo są może zamienione czujniki miejscami lub przewody są zamienione. Nie podaję kolorów czujników, bo bywają zamienniki mające inne kolory i jest zamieszanie.
Najpierw więc zamienić przewody, potem sprawdzić czy jest przepływ w przewodach ale i czy nie ma zwarć do masy (mogło się coś przyszczypać czy otrzeć przy robocie).
Licznik z Mk I wymaga jedynie czujnika niskiego ciśnienia (0,3 bara) natomiast licznik z Mk II wymaga by podłączone były oba czujniki: 0,3 bara ma być normalnie, na nie pracującym silniku, zwarty i ma się otworzyć praktycznie w chwili uruchomienia się silnika. Natomiast czujnik 1,8bara jest otwarty cały czas ale ciśnienie oleju ma go zamknąć przy określonych obrotach. Tak można je rozpoznać
Więc albo któryś czujnik nie łączy według tej procedury albo są może zamienione czujniki miejscami lub przewody są zamienione. Nie podaję kolorów czujników, bo bywają zamienniki mające inne kolory i jest zamieszanie.
Najpierw więc zamienić przewody, potem sprawdzić czy jest przepływ w przewodach ale i czy nie ma zwarć do masy (mogło się coś przyszczypać czy otrzeć przy robocie).
Aparat Zaplonowy
Witam,
Wszystko juz dziala prawidlowo
Dzieki Wszystkim za pomoc
Otoz najwyrazniej mam bebechy od "Dwojki", poniewaz mam dwa czujkini oleju - 1983r czyli koncowka modelu.
Problem polegal na tym, ze oba mialem 0,3 bara... i dlaczego dopiero po 2 miesiacach zaczelo wyc i migac... nie wiem
W kazdym razie dzieki wielkie jeszcze raz!
ps. na nowym aparacie duzo lepiej jezdzi i sporo mniej pali, wiec tamten musial byc zgon od poczatku
POZDRAWIAM !!
Wszystko juz dziala prawidlowo
Dzieki Wszystkim za pomoc
Otoz najwyrazniej mam bebechy od "Dwojki", poniewaz mam dwa czujkini oleju - 1983r czyli koncowka modelu.
Problem polegal na tym, ze oba mialem 0,3 bara... i dlaczego dopiero po 2 miesiacach zaczelo wyc i migac... nie wiem
W kazdym razie dzieki wielkie jeszcze raz!
ps. na nowym aparacie duzo lepiej jezdzi i sporo mniej pali, wiec tamten musial byc zgon od poczatku
POZDRAWIAM !!
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat Zaplonowy
Niestety... tak jak sie spodziewalem
Uzywany aparat nie wytrzymal za dlugo... znowu padaka... ten odpala ale jechac sie nie da... kicha prycha i w koncu zdycha
Zastanawiam sie nad zakupem i zalozeniem tego:
http://allegro.pl/silnik-od-vw-polo-gt- ... 66117.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co o tym sadzicie?
wydaje mi sie ze aparat (jakby ten przy silniku byl padlina) jest juz nowszego typu i dostepny w wersji nowej.
Dajcie znac.. moze macie jakis lepszy pomysl?
Pozdrawiam!
Uzywany aparat nie wytrzymal za dlugo... znowu padaka... ten odpala ale jechac sie nie da... kicha prycha i w koncu zdycha
Zastanawiam sie nad zakupem i zalozeniem tego:
http://allegro.pl/silnik-od-vw-polo-gt- ... 66117.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co o tym sadzicie?
wydaje mi sie ze aparat (jakby ten przy silniku byl padlina) jest juz nowszego typu i dostepny w wersji nowej.
Dajcie znac.. moze macie jakis lepszy pomysl?
Pozdrawiam!
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat Zaplonowy
A co dokładnie się stało?
Jak wygląda przerwa i styki przerywacza?
Jaki mają kolor?
Kolego zrób zapłon bezstykowy. Dużo mniej problemów.
Jak wygląda przerwa i styki przerywacza?
Jaki mają kolor?
Kolego zrób zapłon bezstykowy. Dużo mniej problemów.
Re: Aparat Zaplonowy
Stycznik zalozylem nowy a kondensator przelozylem z poprzedniego.. tez nowy.jhosef pisze:A co dokładnie się stało?
Jak wygląda przerwa i styki przerywacza?
Jaki mają kolor?
Kolego zrób zapłon bezstykowy. Dużo mniej problemów.
Aparat po zalozeniu pracowal ok, ustawilem zaplon, wyczyscilem styki w kopulce i nqa palcu.
Grafit w kopulce tez jest ok...
Nie wiem co jest grane.. chyba faktycznie zmienie na hala.
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat Zaplonowy
Jedno ptanko..
Jest ktos w stanie powiedziec jaki typ prowadzenia ma aparat 052 905 205 H (Polo GT 1984)??
Tzw pletwa czy dwa bolce?
Z gory dzieki.
Jest ktos w stanie powiedziec jaki typ prowadzenia ma aparat 052 905 205 H (Polo GT 1984)??
Tzw pletwa czy dwa bolce?
Z gory dzieki.
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat Zaplonowy
to ja sie podłacze i odkopie temat
bo mam chyba taki sam problem
golf raz stal ze 3 h na włączonym zapłonie po tym juz nie odpalił /wymieniłem cewke na na pewna sprawna/ i aparat zapłonowy tez sprawny i golf odpalil ale zadnej reakcjo na gaz niema po prostu chodzi na tych obrotach na jakich zapala
dwa założyłem potem aparat z 1.3 z mk2 i odpaliło gaz juz działał ale jest słabe i dziwne dźwięki to znaczy takie bardzo głośnie buczenie wydobywa sie z filtra powietrza i nawet przez chwile zamiast pietrze zasysać to tamtędy wywalał
bo mam chyba taki sam problem
golf raz stal ze 3 h na włączonym zapłonie po tym juz nie odpalił /wymieniłem cewke na na pewna sprawna/ i aparat zapłonowy tez sprawny i golf odpalil ale zadnej reakcjo na gaz niema po prostu chodzi na tych obrotach na jakich zapala
dwa założyłem potem aparat z 1.3 z mk2 i odpaliło gaz juz działał ale jest słabe i dziwne dźwięki to znaczy takie bardzo głośnie buczenie wydobywa sie z filtra powietrza i nawet przez chwile zamiast pietrze zasysać to tamtędy wywalał
http://tuningteam.tarnow.pl/portal.php? ... a1d1c2353e
______
MK 1
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=371062&start=28
______
MK 1
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=371062&start=28
Aparat Zaplonowy
TomekTTT, pewnie usmażyłeś cewkę przez stanie na zapłonie.
Pierwsza sprawa jaki miałeś zapłon?
Podejrzewam, że stykowy bo bezst. bywał ale chyba nie we wszystkich.
Jaką cewkę kupiłeś, do stykowego czy bezstykowego?
No i podstawowa sprawa po takich zabiegach to ustawić zapłon. Jeśli masz stykowy to trzeba ustawić przerwę i wyprzedzenie.
Pierwsza sprawa jaki miałeś zapłon?
Podejrzewam, że stykowy bo bezst. bywał ale chyba nie we wszystkich.
Jaką cewkę kupiłeś, do stykowego czy bezstykowego?
No i podstawowa sprawa po takich zabiegach to ustawić zapłon. Jeśli masz stykowy to trzeba ustawić przerwę i wyprzedzenie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości