Swap z 2.3 na 1.8T
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap z 2.3 na 1.8T
Witam przymierzam się do swapu silnika w swojej Borze obecnie siedzi w niej zajechany 2.3v5 instalacja elektryczna bez szyny can,zamierzam wstawić tam 1.8 t 180 km z instalacją na can.Wiadomo potrzebuje okablowanie silnika, sterownik,licznik, pedał gazu.Pytanie do was przyjaciele, jak ma wyglądać przekładka elektryki z wersji bez can na wersję z nią? Bardzo proszę o przybliżenie mi tego tematu choć trochę, dzięki pozdrawiam wszystkich.
Swap z 2.3 na 1.8T
a nie prościej wymienić tylko samo serce? Za grosze można kupić
Jak jednak się upierasz nad wymianą to inny licznik, wiązka can, inaczej piny np od wtyczek podszybia, inne piny wtyczki obok aku (zamiast 10 pin będzie 14). Trochę zabawy cię czeka - ja wkładałem 2,3 do auta (2001) co miało 1,4 i 1,8 do auta co miało 1,4(1999 bez CAN)
Jak jednak się upierasz nad wymianą to inny licznik, wiązka can, inaczej piny np od wtyczek podszybia, inne piny wtyczki obok aku (zamiast 10 pin będzie 14). Trochę zabawy cię czeka - ja wkładałem 2,3 do auta (2001) co miało 1,4 i 1,8 do auta co miało 1,4(1999 bez CAN)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap z 2.3 na 1.8T
Nie chce już tego silnika,poza tym jest za słaby. Wiec rozumiem że muszę wyciągnąć całe okablowanie szyny can z pod maski i przełożyć, a jak to się ma do skrzynki z bezpiecznikami i pozostałymi odbiornikami do niej podłączonymi? skrzynka pójdzie nowa (can) i do niej podłącze resztę kabli?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości