Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Cześć, powoli kończę przygotowywać wiązkę pod sterownik EDC15vm do mojego vento.
Instalacja posiada can więc muszę takie też zegary zakupic.
Interesują mnie 1J0920926C, tanie i jeszcze z 1/2fis.
Czy będą jakieś problemy na aucie? Immo będzie wyłączone w sterowniku więc powinno odpalać bez problemu.
Natomiast co ze zmianą przebiegu i naliczania dystansu - pasuje żeby anglik naliczał w km, da się wyłączyć kontrolki od rzeczy których nie ma w aucie - poziom płynu spryskiwaczy, zapiętych pasów itd?
Czy fis będzie normalnie działał? Zależy mi co prawda tylko na pokazywaniu spalania.
Tak w ogóle to aby sterować fisem trzeba się wpiąć w przewody podpisane na pinoucie jako MFA? Czy może jest tam jeszcze jakieś inne wejście? - nie widzę na zdjęciach w googlach, a najlepiej byłoby mi zastosować manetkę mfa albo jeden przycisk byleby dało się przełączyć na spalanie
Podobnego tematu nie znalazłem bo nikt takich przekładek chyba nie robił
Instalacja posiada can więc muszę takie też zegary zakupic.
Interesują mnie 1J0920926C, tanie i jeszcze z 1/2fis.
Czy będą jakieś problemy na aucie? Immo będzie wyłączone w sterowniku więc powinno odpalać bez problemu.
Natomiast co ze zmianą przebiegu i naliczania dystansu - pasuje żeby anglik naliczał w km, da się wyłączyć kontrolki od rzeczy których nie ma w aucie - poziom płynu spryskiwaczy, zapiętych pasów itd?
Czy fis będzie normalnie działał? Zależy mi co prawda tylko na pokazywaniu spalania.
Tak w ogóle to aby sterować fisem trzeba się wpiąć w przewody podpisane na pinoucie jako MFA? Czy może jest tam jeszcze jakieś inne wejście? - nie widzę na zdjęciach w googlach, a najlepiej byłoby mi zastosować manetkę mfa albo jeden przycisk byleby dało się przełączyć na spalanie
Podobnego tematu nie znalazłem bo nikt takich przekładek chyba nie robił
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
da sięrejczel97 pisze:Natomiast co ze zmianą przebiegu
kodowanie trzeba zmienić (trzecia cyfra na 1)rejczel97 pisze:pasuje żeby anglik naliczał w km,
kodowanie trzeba zmienić - 2 pierwsze cyfry na 00rejczel97 pisze:da się wyłączyć kontrolki od rzeczy których nie ma w aucie - poziom płynu spryskiwaczy, zapiętych pasów itd?
to zależy od sterownika - jak sterownik CAN to no problemrejczel97 pisze:Czy fis będzie normalnie działał? Zależy mi co prawda tylko na pokazywaniu spalania.
takrejczel97 pisze:Tak w ogóle to aby sterować fisem trzeba się wpiąć w przewody podpisane na pinoucie jako MFA?
ja montowałem licznik bez CAN od TDI do zwykłego diesla 1Yrejczel97 pisze:Podobnego tematu nie znalazłem bo nikt takich przekładek chyba nie robił
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
grg474, Dzięki za odpowiedz!
Kodowanie itd ogarnę chińskim MPPS'em?
Kodowanie itd ogarnę chińskim MPPS'em?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
ja to robię kablem od viakena
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Dobra, wiązka na aucie, niby działa wszystko, choc burdel z kabelkami okropny Ktoś coś wie jak wymontować pedał gazu z MK3 i zamontować ten od MK4? Jedni pisali że trzeba od nowszego TDI, drudzy, że nie, zrobiłem dwie wtyczki i wyszło na to że na pedale od 1Z/AFN nie bedzie smigać-od razu błąd i nie zmieniają się wartości.
Mam pewien problem z licznikiem - przekodowałem go bez problemu na europę i wyłączyłem możliwe kontrolki. Jak wyłączyć ABS i poduchy na nim? Jakiś opis? Szukam i nie mogę znaleźć. Od razu po załączeniu zapłonu mi jęczy że układ hamulcowy uszkodzony i nie da się fisa przełączać. Czekam na chińskiego mpps'a żeby immo wyłączyć i wgrać mapkę pod turbo vnt bo sterownik jest od AGR'a
I jeszcze co trzeba w końcu pogrzebać w pliku sterownika żeby wyłączyć immo bo już zaczynam się gubić, a chce żeby w nastepnym tygodniu fura jeździła
Mam pewien problem z licznikiem - przekodowałem go bez problemu na europę i wyłączyłem możliwe kontrolki. Jak wyłączyć ABS i poduchy na nim? Jakiś opis? Szukam i nie mogę znaleźć. Od razu po załączeniu zapłonu mi jęczy że układ hamulcowy uszkodzony i nie da się fisa przełączać. Czekam na chińskiego mpps'a żeby immo wyłączyć i wgrać mapkę pod turbo vnt bo sterownik jest od AGR'a
I jeszcze co trzeba w końcu pogrzebać w pliku sterownika żeby wyłączyć immo bo już zaczynam się gubić, a chce żeby w nastepnym tygodniu fura jeździła
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
CANGATEWAY 19 > kodowanie> wartość 00000rejczel97 pisze:Mam pewien problem z licznikiem - przekodowałem go bez problemu na europę i wyłączyłem możliwe kontrolki. Jak wyłączyć ABS i poduchy na nim?
porównaj sobie schemat z AGR z 1998 i 1999 to rozumiesz różnicę pinologirejczel97 pisze:edni pisali że trzeba od nowszego TDI, drudzy, że nie, zrobiłem dwie wtyczki i wyszło na to że na pedale od 1Z/AFN nie bedzie smigać-od razu błąd i nie zmieniają się wartości.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Dzięki dzięki przyszedł mi też chiński vag can commander, najlepsze jest to, że jak na razie w ogóle nie działa - nie łączy się, a programem commander zmieniłem przebieg i inne pierdołki poprzez vag kkl za 23zł który mam od zakupu autka silnik odpala lecz od razu gaśnie - immo - choć w commanderze (kabel vag kkl) dawałem immo off w ecu i żeby zapisał, niby zrobił a jednak wciąż blokuje. Ktoś coś, jakiś pomysł? Jutro przyjdzie mi mpps. Jeszcze ciekawi mnie czemu jak przekręcam kluczyk na rozruch to czasami zakręci i odpali, a często teraz dzieje mi się tak że wszystko przygasa ale nie kręci... Kostka stacyjki poszła nagle przez to że auto stało kilka miesięcy bez silnika?
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
raczej brak masy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Brak masy? na czym? Jak wsadze kabel w otoworek z pojedyńczym pinem w rozruszniku i do plusa to zawsze zakręci pytanko - jakbym wgrał eeprom ze sterownika z końcówką 012ah(mam z działającym immo off) do mojego 012ca mogłoby coś być źle? Nie mogę dojść do ładu z tym immo
Już nie wiem o co chodzi, teraz nie wywala mi już błędu w sterowniku, że 'blocked by immobilizer' ale dalej odpala i zaraz gaśnie(odpalane kabelkiem prosto do aku bo dalej problem z rozruchem na kluczyku - nawet nic nie przygasa teraz) - wywala mi teraz błąd g28 czyli od obrótów, od szyny CAN(airbag i abs) no i od jeszcze zaworków klapy gaszacej i egr... Teraz dowaliło jeszcze mi od przekaźnika swiec zarowych, a zrobiłem normalnie na ori wtyczce mk3 załączanie... Zaczynam tracić nadzieje na ten samochód
POMOCY
Co do G28 mam 3 takie czujniki i wszystkie działały ze starym sterownikiem 8bit od 1Z i mają takie same oporności.
Już nie wiem o co chodzi, teraz nie wywala mi już błędu w sterowniku, że 'blocked by immobilizer' ale dalej odpala i zaraz gaśnie(odpalane kabelkiem prosto do aku bo dalej problem z rozruchem na kluczyku - nawet nic nie przygasa teraz) - wywala mi teraz błąd g28 czyli od obrótów, od szyny CAN(airbag i abs) no i od jeszcze zaworków klapy gaszacej i egr... Teraz dowaliło jeszcze mi od przekaźnika swiec zarowych, a zrobiłem normalnie na ori wtyczce mk3 załączanie... Zaczynam tracić nadzieje na ten samochód
POMOCY
Co do G28 mam 3 takie czujniki i wszystkie działały ze starym sterownikiem 8bit od 1Z i mają takie same oporności.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
a możesz w końcu normalnie napisać co ty kombinujesz? tj sterownik z jakiego silnika, wiązka z jakiego silnika i jak to podłączałeś? Bo ja tu widze niezłą rzeźnię.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Auto już działa, pracuje pięknie
A więc:
Wiązka silnika z Octavii ASV + kawałek wiązki wnętrza do zegarów
Sterownik 038906012HR czyli EDC15vm+ wzięty z Fabii SDI
Silnik AFN
Zegary Golf4 UK na CAN'ie z 1/2fis przekodowane na EU.
Mam to co chciałem - w 2 minuty wgrywam mapę MPPS'em, działa LC, fis itd
Podłączone wszystko według schematów silników ASV/ALH.
Jedyna modyfikacja to taka, że do zasilania ECU zrobiłem oddzielną skrzynkę bezpieczników i oddzielny przekaźnik 109.
Do ogarnęcia zostało mi tylko wyczaić czemu sterownik wywala mi błąd pedału hamulca(niezrozumiały sygnał), a podczas sprawdzania vagiem gdy wciskam hamulec to wartość z 110 zmienia się na 111 no i też mam błąd przekaźnika świec żarowych - podłączone normalnie do starej skrzynki bezpieczników.
Dziwna akcja też wyszła bo przy przewalaniu wiązki wypięłem całkowicie skrzynkę bezpieczników i poiziolowałem kabelki(przy kostkach wpinanych od tyłu) żeby się aż tak nie plątały. Po wpięciu wszystkiego od czasu do czasu auto ma jakiegoś focha i gdy naciska się hamulec i zaswiecają się światła stopu to szyberdach chce się zamykać
A więc:
Wiązka silnika z Octavii ASV + kawałek wiązki wnętrza do zegarów
Sterownik 038906012HR czyli EDC15vm+ wzięty z Fabii SDI
Silnik AFN
Zegary Golf4 UK na CAN'ie z 1/2fis przekodowane na EU.
Mam to co chciałem - w 2 minuty wgrywam mapę MPPS'em, działa LC, fis itd
Podłączone wszystko według schematów silników ASV/ALH.
Jedyna modyfikacja to taka, że do zasilania ECU zrobiłem oddzielną skrzynkę bezpieczników i oddzielny przekaźnik 109.
Do ogarnęcia zostało mi tylko wyczaić czemu sterownik wywala mi błąd pedału hamulca(niezrozumiały sygnał), a podczas sprawdzania vagiem gdy wciskam hamulec to wartość z 110 zmienia się na 111 no i też mam błąd przekaźnika świec żarowych - podłączone normalnie do starej skrzynki bezpieczników.
Dziwna akcja też wyszła bo przy przewalaniu wiązki wypięłem całkowicie skrzynkę bezpieczników i poiziolowałem kabelki(przy kostkach wpinanych od tyłu) żeby się aż tak nie plątały. Po wpięciu wszystkiego od czasu do czasu auto ma jakiegoś focha i gdy naciska się hamulec i zaswiecają się światła stopu to szyberdach chce się zamykać
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Swap wiązki i licznika z golfa 4 z CAN do golfa 3
Dobra odświeżam temat - co do świec żarowych wiem gdzie mam błąd - zły schemacik miałem i źle mnie poprowadziło w jednym miejscu ale to szczegół, zrobi się w 5 minut.
Czujniki na hamulcu i sprzęgle też się zrobi - choć nie wiem co może być tu źle - okaże się z czasem.
Ale mam pytanko co do airbagu - po zmianie wiązki i odłączeniu aku nawet na ponad godzinkę ze złączonymi klemami cały czas świeci się kontrolka poduszek - myślałem że nie łączą się one ze starym ecu a nie mam jak na razie komunikacji diagnostycznej z nimi - to też może być powód problemu że na K-Line nie ma nic innego a tylko airbag? Da się ogarnąć żeby chociaż pasażera poducha działała? Kierowca i tak pewnie otrzyma kierę z VR6 więc nic mi po tym, a zawsze lepiej żeby pasażer dostał w twarz, niż żebym miał go na sumieniu, gdyby nie daj boże się coś stało.
Czujniki na hamulcu i sprzęgle też się zrobi - choć nie wiem co może być tu źle - okaże się z czasem.
Ale mam pytanko co do airbagu - po zmianie wiązki i odłączeniu aku nawet na ponad godzinkę ze złączonymi klemami cały czas świeci się kontrolka poduszek - myślałem że nie łączą się one ze starym ecu a nie mam jak na razie komunikacji diagnostycznej z nimi - to też może być powód problemu że na K-Line nie ma nic innego a tylko airbag? Da się ogarnąć żeby chociaż pasażera poducha działała? Kierowca i tak pewnie otrzyma kierę z VR6 więc nic mi po tym, a zawsze lepiej żeby pasażer dostał w twarz, niż żebym miał go na sumieniu, gdyby nie daj boże się coś stało.
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości