1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Albo poszukaj kompa do chyba polowy 94 roku -te nie mialy immo.Tylko dziwne bo tak jak pisalem wczesniej przy immo powinien odpalic i od razu zgasnąć.
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
zamówiłem już emulator http://www.autotronika.pl/pl/katalog/em ... mocja.html
Mam jeszcze kolejne pytanie.Czy do modyfikacji mapy tego sterownika muszę rozbierać sterownik?Czy można prze złącze?
Mam jeszcze kolejne pytanie.Czy do modyfikacji mapy tego sterownika muszę rozbierać sterownik?Czy można prze złącze?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Witam.Udało mi się ogarnąć imo.Sterownik jest odblokowany,widać wszystkie dane przy rozruchu ale auto dalej nie odpala.W ogóle nie chce zaciągnąć paliwa.Po wlaczeniu zaplonu slychac zawór na pompie,swiece grzeją ale dalej nic.Błedy jakie wywala to czujnik przepływki,czujnik temp (odpiety) i nadzór pedału hamulca(brak czujnika)Pomimo tego powinien odpalać a tu dalej nic.czy ktoś wie jaka powinna być wartość na "stan załączenia(wysterowania) u mnoie jest -0--1--0?MA ktoś jakieś pomysły?ma ktoś może schemat pinów na wtyczce pompy wtryskowej z podanymi potrzebnymi wartościami napięcia?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości