Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba-wer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 16, 2016 21:53

Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu

Post autor: seba-wer » pt gru 16, 2016 23:34

1,6 16v atn 2000r Czy ECU tego silnika obsługuje sygnał obciążenia alternatora? Czy brak sygnału DFM na wyjściu z alternatora może wskazywać na uszkodzenie czegoś innego niż regulator napiecia, ponieważ ten już został wymieniony.



seba-wer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 16, 2016 21:53

Brak sygnały DFM obciązenia alternatora na wyjściu

Post autor: seba-wer » sob gru 17, 2016 11:40

Może chociaż ktoś ma auto z tym silnikiem lub 1,4 16v oraz alternatorem do którego jest wpięta wtyczka z dwoma kabelkami i mógłby sprawdzić jak u niego to wygląda? Chodzi mi o napiecie układu ładowania na wolnych obrotach gdy jest obciążony np właczone światła ogrzewanie szyby i nadmuch przy całkowicie nagrzanym silniku. Interesuje mnie jeszcze czy wasze samochodu podczas zwiekszania obciążenia alternatora zwiększają obroty silnika na biegu jałowym.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości