[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
Witam serdecznie, wracam po długim czasie z problemem z którym sobie nie radzę.
Pacjent - Passat B5 1.8t AEB 97r
Dwa tygodnie temu mój silnik skończył żywot więc była decyzja o zmianie silnika. Silnik został zmieniony na taki sam o takim samym oznaczeniu (goły słupek).
Przy próbie odpalenia samochód nawet nie myśli zaskoczyć, spokojny przegląd sytuacji i wniosek jest prosty - nie ma ani iskry na cewkach, nie startuje również pompa paliwa.
- wszystkie kable podłączone tak jak powinny być
- po podłączeniu Vaga nie ma błędów silnikowych
- sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, czujnik położenia wału, sonda, moduł zapłonu
- pompa paliwa po "ominięciu" impulsu działa i podaje paliwo
- rozrząd ustawiony poprawnie
Wszelka pomoc mile widziana, Panowie już nie wiem czego się czepić... Mógł paść sterownik silnika (komputer) z samego stania ?
Pacjent - Passat B5 1.8t AEB 97r
Dwa tygodnie temu mój silnik skończył żywot więc była decyzja o zmianie silnika. Silnik został zmieniony na taki sam o takim samym oznaczeniu (goły słupek).
Przy próbie odpalenia samochód nawet nie myśli zaskoczyć, spokojny przegląd sytuacji i wniosek jest prosty - nie ma ani iskry na cewkach, nie startuje również pompa paliwa.
- wszystkie kable podłączone tak jak powinny być
- po podłączeniu Vaga nie ma błędów silnikowych
- sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, czujnik położenia wału, sonda, moduł zapłonu
- pompa paliwa po "ominięciu" impulsu działa i podaje paliwo
- rozrząd ustawiony poprawnie
Wszelka pomoc mile widziana, Panowie już nie wiem czego się czepić... Mógł paść sterownik silnika (komputer) z samego stania ?
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
wniosek jest jeden, którejś wtyczki nie spiąłeś
wg mnie - pomarańczowej T10
wg mnie - pomarańczowej T10
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: [B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
A gdzie znajduje się ta wtyczka ? Przy sterowniku silnika ?
Nadmienię że jedyne wtyczki które były odłączane to te przy komorze silnika oczywiście przy wyciągniętym aku.
Żadne inne tj przy sterowniku silnika, przy bezpiecznikach i przekaźnikach, na podszybiu nie były ruszane
Nadmienię że jedyne wtyczki które były odłączane to te przy komorze silnika oczywiście przy wyciągniętym aku.
Żadne inne tj przy sterowniku silnika, przy bezpiecznikach i przekaźnikach, na podszybiu nie były ruszane
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
no to ciekawie, bo ze sterownika silnika sygnały do obu urzadzeń przechodzą przez wtyczkę obok sterownika silnika a Ty tam nic nie ruszałeś
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
Nie robię prac nad samochodem sam, dlatego żeby nie być gołosłownym oczywiście sprawdzę to o czym mówimy i dam znać, siądę trochę też nad schematami i posprawdzam czy przy wkładaniu silnika nie uwaliliśmy jakiegoś kabla w wiązce przez przypadek.
W między czasie za wszelkie podpowiedzi i sugestię które naprowadzą mnie na cel z góry dziękuję
W między czasie za wszelkie podpowiedzi i sugestię które naprowadzą mnie na cel z góry dziękuję
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
michao, wyjmując silnik wypinano wiązkę, więc jest duża szansa, że akurat i tą wtyczkę - ja nie twierdzę że na 100% to tu przyczyna, tylko, że brak zasilania wskazuje na nią
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[B5 AEB] brak impulsu na cewki i pompę paliwa
Problem rozwiązany !
Winowajcą okazał się jednak czujnik położenia wału, dopiero po wymianie na trzeci samochód odpalił, dziwne to bo wydawało mi się że Vag coś chociaż powiadomi o usterce a tu nic.
W każdym bądź razie temat do zamknięcia
Winowajcą okazał się jednak czujnik położenia wału, dopiero po wymianie na trzeci samochód odpalił, dziwne to bo wydawało mi się że Vag coś chociaż powiadomi o usterce a tu nic.
W każdym bądź razie temat do zamknięcia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości