Licznik po swapie pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Licznik po swapie pytanie
Witam. Mam licznik do 260km/h i 8 tys obrotów i mam pytanie czy on się nada kiedyś przy swapie. (1.8t BAM, R32/36 - wszystko zależy od funduszu i dostępności). Widziałem wiele mk2 po swapie i są sytuacje, że mają liczniki z mk3 itd. Pytam dlatego bo chce sobie go przerobić pod siebie, chodzi o podświetlenie i jak mam go potem wymienić na inny to zrezygnuje z takich przeróbek licznika.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Licznik po swapie pytanie
Teoretycznie wszystko sie da zrobic ale jezeli myslisz o wsadzeniu silnika z R32 to moze sie pojawic problem z immo bo z tego co wiem to w mk4 immo jest w budziku a w mk3 jest to osobny modul.
Licznik po swapie pytanie
To nie można jakoś dołączyć wtedy tego immobilizera do licznika z mk2 lub obejść licznik ?
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Licznik po swapie pytanie
Nie...jedynie co mozna zrobic to sprobowac go jakos dezaktywowac.golfF&I pisze:To nie można jakoś dołączyć wtedy tego immobilizera do licznika z mk2
Ostatnio zmieniony sob gru 10, 2016 23:31 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Licznik po swapie pytanie
Jeszcze musisz pomyśleć nad obrotomierzem i predkościomierzem...ogarnięcie tego na liczniku z mk2 to nie są małe pieniądze.
Immo...albo trzeba wsadzić licznik z mk4 albo wyłączyć immo. Jest jeszcze opcja wrzucenia samej płytki licznika gdzieś pod deskę, podłączyć zasilanie i komunikację z ECU...przełożyć pętlę immo i pastylkę z kluczyka
Immo...albo trzeba wsadzić licznik z mk4 albo wyłączyć immo. Jest jeszcze opcja wrzucenia samej płytki licznika gdzieś pod deskę, podłączyć zasilanie i komunikację z ECU...przełożyć pętlę immo i pastylkę z kluczyka
Licznik po swapie pytanie
Rozmawiałem z chłopaczkiem co ma jakieś pojęcie na ten temat i mówi, że licznik może zostać z mk2. Immo podobno da się ominąć a pomiary można na różne sposoby przeprowadzić - podstawowy linka i drugi to silniczek krokowy. Tak mi powiedział, ale chętnie posłucham wszystkich porad
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Licznik po swapie pytanie
Szczegółów nie znam ale Kolega z forum teraz pakuje ARL do mk2...za przerobienie licznika z mk2 usłyszał 1000zl.
Licznik po swapie pytanie
No ja się domyślam, że za 50zł nikt w to się nie będzie bawił. Chodzi mi o to, że jak sobie sprawie "bajer" z podświetleniem, które też pewnie trochę wyjdzie bo będzie nietypowe co do mk2 to dobrze by było jakby później ten licznik nadał się do nowego silnika. Co do wyglądu pewnych elementów to zależy mi, żeby pozostały w oryginale. Nie tak jak niektórzy liczniki, deski z mk3 itp - oczywiście zależy co komu się podoba
Licznik po swapie pytanie
a to ja inaczej doradzę. Wywalić przód od licznika mk4, założyć (zrobić tarcze ala mk2) i wpasować w obudowę mk2. Myślę że wyjdzie taniej i lepiej.
Dlaczego - ano zacznijmy od obrotomierza - napisałeś silnik BAM - ten silnik daje obroty po CAN i niech ten twój mechanik nie gada głupot, że ci to przerobi. Mozna by zamontować alternator z diesla mk3 1Y - tam obroty idą z W alternatora - ale wtedy musisz zrobić mnożnik impulsów bo obrotomierz przy 8tys obr pokaże 800
Prędkosć - tu masz na linkę, w mk4/A3 masz impulsator. Nie wiem, czy slimak na linkę podpasuje - więc następny problem - pomijam różnicę obrotów bo inny rozmiar kół - w liczniku mk4 można spróbować skorygować w epromie licznika
Więc problem immo jest niczym w porównaniu do tego.
Dlaczego - ano zacznijmy od obrotomierza - napisałeś silnik BAM - ten silnik daje obroty po CAN i niech ten twój mechanik nie gada głupot, że ci to przerobi. Mozna by zamontować alternator z diesla mk3 1Y - tam obroty idą z W alternatora - ale wtedy musisz zrobić mnożnik impulsów bo obrotomierz przy 8tys obr pokaże 800
Prędkosć - tu masz na linkę, w mk4/A3 masz impulsator. Nie wiem, czy slimak na linkę podpasuje - więc następny problem - pomijam różnicę obrotów bo inny rozmiar kół - w liczniku mk4 można spróbować skorygować w epromie licznika
Więc problem immo jest niczym w porównaniu do tego.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości