Witam,
Pacjent to vento 1.8 abs, niedawno spaliła mi się pompa paliwa, było zwarcie na zwojach i mimo przepalenia się bezpiecznika od pompy, zwarcie poszło na instalacje. Po wymianie pompy auto dalej nie chodziło na benzynie, jak sie okazało poszła wiązka od zasilania wtrysku (zrobione) z chwilą spalenia pompy przestał działac licznik tzn prędkościomierz wraz z nabijaniem km, reszta działa. Wymieniłem zegary-nic nie dało, zasilanie i masa na czujniku prędkości są, przejście na środkowym pinie od impulsatora do wtyki przy zegarze jakieś tam jest (sprawdzane miernikiem na pipczenie-ale nie wiem czy to wyklucza zwarcie owego kabla), impulsator wymieniony i dalej nic.
Impulsator na 3 piny......plus, kabel "sygnałowy" na zegary, masa.....tak się zastanawiam czy nie dać nowego kabla "sygnałowego"bezpośrednio od czujnika na zegary tam gdzie dochodzi czyli pod pin 27. Niestety ciężko mi te kable rozkminić, ten środkowy kabel sygnałowy przechodzi bezpośrednio z impulsatora na zegary czy przechodzi przez jakieś wtyczki, przekażniki, kostki itp ? Dawać nowy kabel "sygnałowy" na zegary czy jeszcze w jakiś sposób to sprawdzać ?
Vento 1.8 niedziałający licznik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
Vento 1.8 niedziałający licznik
on przechodzi przez skrzynkę przekaźników tj od g22 do wtyczki G1 pin 11 a wychodzi ze skrzynki U1 pin 11 do licznika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości