Brak iskry 2.0 ABF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak iskry 2.0 ABF
Dobra sprawdziłem, na zapłonie prąd dociera do cewki i ma niecałe 12 V, tam moze 11,67V, coś takiego, ale jak się kręci rozrusznikiem to napięcie spada do 8V - 8,5V. Przed cewką mierzone jak cos
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Brak iskry 2.0 ABF
zdejm przewód środkowy WN z aparatu co idzie od cewki ,przystawki go w odległości 1mm gdzieś do masy / głowicy by ominąć aparat i niech ktoś zakręci...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Brak iskry 2.0 ABF
Robiłem tak, to tylko po przekreceniu zapłonu był taki przeskok jeden iskry, a przy kręceniu juz nic .
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Brak iskry 2.0 ABF
cuda świata,jedynie co zostaje ta cewka załóż z takiego na próbę co jeździ,spróbuj jeszcze przekręć na kontrolki stacyjke,weź kawałek kabla dotknij do plusa alu i drugi koniec do rozrusznika tego cienkiego być może kostka stacyjki walnięta,musisz wszystko sprawdzić to o czym pisane,cudów tu nie ma...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Brak iskry 2.0 ABF
Ludzie dajcie spokój cewce jeżeli chłop włącza zapłoń i iskra przeskakuje to cewka jest ok . Zrób gniazdo OBD i tak jak pisałem sprawdź czy komp widzi obroty silnika .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Brak iskry 2.0 ABF
Dobra ogarnę to gniazdo jutro i dam znac co z tego wyszło bo z tego co czytałem to musze się podpiąć pod linie K pod pin 43 , plus, minus i w gniezdzie dobrze podłączyc i powinno działac czy źle mówie ? ;D
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak iskry 2.0 ABF
Zgadza się. Ja u siebie pociągnąłem zasilanie z akumulatora na krokodylki bo nie mogę się zabrać za zrobienie zasilania po kluczyku. Schemat wtyczki znajdziesz w google
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Brak iskry 2.0 ABF
nie no Panowie,co tu sprawdzać kompem,zwykły próbnik led/miernik,musi sprawdzić to co pisane(cewka,czujnik wału,przekaźnik 30 może nawet wsadzić zworke,bezpieczniki,okablowanie )możesz wziąć kawałek kabla połączyć środkowy kabel od czujnika wału do środkowego cewki jeśli cewka i czujnik dobre musi odpalić...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Brak iskry 2.0 ABF
Tak więc sprawdziłem czujnik halla diodą i jest sprawny, zacząłem robic to złącze obd i teraz mam pytanie czy ten przewód od pina 43 jest czarny ? bo z tego co wyliczyłem to na to wychodzi, dołącze zdjecie o co mi chodzi ;D
Brak iskry 2.0 ABF
Zależy od wersji może być czarny ,szaro biały i zielono biały .Ważne żeby był na pinie 43 .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości